Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fcn 14/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægFCN's miniputter er til at tale med. Vi skal selvfølgelig have de 3 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet kan blive noget af en kamp: begge hold kunne vel på en måde ikke ønske sig bedre modstander lige nu. Set fra FCNs perspektiv kan de presse op på vores grundspil og få de omstillinger, som de lever af. I etableret angrebsspil er de næsten lige så tandløse, som vi er, så en kontra-kamp imod os er jo guf for dem. Omvendt vil FCN også gerne have bolden, og de har forsvaret sig skidt på indlæg og dødbolde, ligesom de selv er sårbare under pres. Det første mål kan meget vel blive afgørende, og jeg håber virkelig, at vi får det. Ellers kan det blive en laaang og trist kamp.
@anglicantian: mener du seriøst, at vi skulle være favoritter og 'bør' have 3 points? Har du set et andet OB-hold end mig, så? For det OB-hold jeg har set, står overfor en sej opgave i alle kampe.
Det kræver jo lige, at vi har en spiller eller to, der rent faktisk kan lave et indlæg...og at der er en spiller, der gider forvalte hjørnesparkene bare nogenlunde ordentligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægAd det fremhævede:
Det kræver jo lige, at vi har en spiller eller to, der rent faktisk kan lave et indlæg...og at der er en spiller, der gider forvalte hjørnesparkene bare nogenlunde ordentligt
Med tanke på hvor mange gange vi har igangsat hold og spillere i krise, så udelukker jeg intet ift. FCN kampen. Får vi en ordentlig snitter, så vil jeg på ingen måde blive overrasket, og faktisk ville jeg blive mere overrasket med en sejr.
Mit bedste bud er dog endnu en uafgjort. 1-1.
Comment
-
I min bog er Lund en bedre HB end Desler. Ja, han har haft nogle kampe, hvor han har været helt væk. Men han har sgu også have nogle rigtig fine kampe. Jeg var en af dem der svinede signingen af Lund, men jeg må indrømme at han har scoret en del point hos mig med tiden.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægI min bog er Lund en bedre HB end Desler. Ja, han har haft nogle kampe, hvor han har været helt væk. Men han har sgu også have nogle rigtig fine kampe. Jeg var en af dem der svinede signingen af Lund, men jeg må indrømme at han har scoret en del point hos mig med tiden.
MvTOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægI min bog er Lund en bedre HB end Desler. Ja, han har haft nogle kampe, hvor han har været helt væk. Men han har sgu også have nogle rigtig fine kampe. Jeg var en af dem der svinede signingen af Lund, men jeg må indrømme at han har scoret en del point hos mig med tiden.
MvTOprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægEnig. Forstår ikke hvorfor Desler ikke bliver brugt på midten og så Lund på backen. Men det er ikke den eneste af Kents dispositioner jeg ikke forstår."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan har ind i mellem problemer og satser for meget i sit defensive arbejde. Han markerede sig rigtigt fint den anden dag, men det var også ham, der blev kørt ud på røv og nøgler ved "straffesparket". Han har dog en dejlig opportunisme og er et fint alternativ at have - også fordi han faktisk er ok med begge ben"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan har ind i mellem problemer og satser for meget i sit defensive arbejde. Han markerede sig rigtigt fint den anden dag, men det var også ham, der blev kørt ud på røv og nøgler ved "straffesparket". Han har dog en dejlig opportunisme og er et fint alternativ at have - også fordi han faktisk er ok med begge ben
Comment
-
Kunne godt tænke mig, vi prøvede en 4-3-3. På den måde kan vi bruge vores spillere, hvor de er bedst - samt slippe for at overveje, hvem der skal spille på fløjene, hvor vi er svagest. Samtidig kunne det dæmme op for FCN, der ofte stiller med 3 på midtbanen.
Lund - Kenneth Emil - Tverskov - Perreira
Izunna - Makrini
JJT ( evt Greve )
Jønsson - Festersen
AK
De tre forreste vil kunne skifte positioner løbende.
Comment
-
Ja den opstilling kan jeg godt købe. Specielt Greve tror jeg ville være god som offensiv midtbane, og det vil måske også passe bedre til Yao at spille en mere offensiv kant.
Men OB har aldrig spillet andet end 4-4-2, altså hvis man ser bort fra Ove's 3-4-3 og det var med defensiven som hovedpunkt.
Håber jeg oplever den dag, hvor stædige trænere kan indrømme deres fejl og prøve noget fucking nyt. DU ER LÆST KENT.
Comment
Comment