Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har vi overhovedet et eneste skud inden for rammen idag?
    Det tror jeg ikke , har lige set Viborg's målmand har et par ubrugte handsker til salg på dba ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har vi overhovedet et eneste skud inden for rammen idag?
      Ja, Bredebro havde afslutningen han kommer glidende ind i, efter forarbejde af Lund, og Lund har sit venstrebensskud fra spids, der sad lige i labberne på Friis.

Ud fra denne model snakker vi ca. 15-20% og 5-10% chance for, at de to bedste afslutninger vi havde i dag, ville gå i mål. Mildest talt ikke imponerende.

Comment

hold nu op vi var dårlige offensivt i dag. Dagens dårligst mand er klart Dommeren hold nu fast han var væk fra kampen... sådan en tosse skal jo ikke dømme noget over Serie fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Giv ham nu lige tid.. Er der nogle 1. Divisions spillere i Vejle, der lige kan score et par gange i træk, så JH kan slå til?

MvH ChrisOB
          Rolig nu, 2. division er alt rigeligt.
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Der er ikke meget at glæde sig over i dag, men KEP er altid skarp på twitter... :-)

Kenneth Emil Peterse
            @kennethemilp 5m5 minutes ago View translation
            Hej diciplinærudvalg. Gider i tage et kig på det gule kort jeg fik idag og så give mig et kald? Tak. Mvh KEP PS: Har stadig samme nr.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Ikke sådan rigtig. JJT havde to "gode" skud udefra. Bredebro havde et par gode chancer, men jeg ville ikke kategorisere dem som skud på mål. :-D
              Den ene hvor målmanden redder i starten til hjørne er vel det tætteste vi kommer. Og den er jeg ikke engang sikker på er inden for rammen..
              Vi kommer et stykke under 4000 på søndag med det idé forladte, langsomme lorteboldmassage vi spiller..
              Jeg er ikke i tvivl om at selve systemet er fint nok men vi har ikke spillerne til det pt

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det tror jeg ikke , har lige set Viborg's målmand har et par ubrugte handsker til salg på dba ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                  Der er ikke meget at glæde sig over i dag, men KEP er altid skarp på twitter... :-)

Kenneth Emil Peterse
                  @kennethemilp 5m5 minutes ago View translation
                  Hej diciplinærudvalg. Gider i tage et kig på det gule kort jeg fik idag og så give mig et kald? Tak. Mvh KEP PS: Har stadig samme nr.
                  Sgu meget godt skrevet

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ja, Bredebro havde afslutningen han kommer glidende ind i, efter forarbejde af Lund, og Lund har sit venstrebensskud fra spids, der sad lige i labberne på Friis.

Ud fra denne model snakker vi ca. 15-20% og 5-10% chance for, at de to bedste afslutninger vi havde i dag, ville gå i mål. Mildest talt ikke imponerende.

Ja det er rigtigt.. Der var den fra Lund. Når ikke at se om Bredebros havde været inde for rammen..

Comment

Dommeren indrømmer fejl ved straffe og offside mål

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mer-dommerfejl

Comment

Der var engang, hvor det nummer Keller laver på dommerkastet, havde sat ham i alvorlig fare for at forlade banen på en båre. Og hvor modstanderne vidste, at den slags lavede man ikke i Odense.

Det var nogen gange for meget af det gode, men lige i dag ville jeg gerne have set noget stolthed og kontant afregning fra bare én af vores spillere.

Der er for mange "pæne unge mænd" på vores hold, og for få pikhoveder. Det er også en del af fortællingen om kampe som den idag.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Er jeg den eneste der snart er ved at være træt af Kent's analyser af kampene.. Ingen selverkendelse overhovedet ift hvor dårligt vi spiller

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-aabne-dem-op

Comment

De positive briller vi er stadig ubesejret i denne sæson, og har ikke tabt point til vores nærmeste konkurrenter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Der var engang, hvor det nummer Keller laver på dommerkastet, havde sat ham i alvorlig fare for at forlade banen på en båre. Og hvor modstanderne vidste, at den slags lavede man ikke i Odense.

Det var nogen gange for meget af det gode, men lige i dag ville jeg gerne have set noget stolthed og kontant afregning fra bare én af vores spillere.

Der er for mange "pæne unge mænd" på vores hold, og for få pikhoveder. Det er også en del af fortællingen om kampe som den idag.
                              Mener nu bestemt jeg hørte den formulering om mange derinde idag. Specielt Jönsson

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                De positive briller vi er stadig ubesejret i denne sæson, og har ikke tabt point til vores nærmeste konkurrenter.

ARRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Comment

Working...
                                X