Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar vi overhovedet et eneste skud inden for rammen idag?
Ud fra denne model snakker vi ca. 15-20% og 5-10% chance for, at de to bedste afslutninger vi havde i dag, ville gå i mål. Mildest talt ikke imponerende.
Comment
-
Der er ikke meget at glæde sig over i dag, men KEP er altid skarp på twitter... :-)
Kenneth Emil Peterse
@kennethemilp 5m5 minutes ago View translation
Hej diciplinærudvalg. Gider i tage et kig på det gule kort jeg fik idag og så give mig et kald? Tak. Mvh KEP PS: Har stadig samme nr.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægIkke sådan rigtig. JJT havde to "gode" skud udefra. Bredebro havde et par gode chancer, men jeg ville ikke kategorisere dem som skud på mål. :-D
Vi kommer et stykke under 4000 på søndag med det idé forladte, langsomme lorteboldmassage vi spiller..
Jeg er ikke i tvivl om at selve systemet er fint nok men vi har ikke spillerne til det pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægDer er ikke meget at glæde sig over i dag, men KEP er altid skarp på twitter... :-)
Kenneth Emil Peterse
@kennethemilp 5m5 minutes ago View translation
Hej diciplinærudvalg. Gider i tage et kig på det gule kort jeg fik idag og så give mig et kald? Tak. Mvh KEP PS: Har stadig samme nr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, Bredebro havde afslutningen han kommer glidende ind i, efter forarbejde af Lund, og Lund har sit venstrebensskud fra spids, der sad lige i labberne på Friis.
Ud fra denne model snakker vi ca. 15-20% og 5-10% chance for, at de to bedste afslutninger vi havde i dag, ville gå i mål. Mildest talt ikke imponerende.
Comment
-
Dommeren indrømmer fejl ved straffe og offside mål
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mer-dommerfejl
Comment
-
Der var engang, hvor det nummer Keller laver på dommerkastet, havde sat ham i alvorlig fare for at forlade banen på en båre. Og hvor modstanderne vidste, at den slags lavede man ikke i Odense.
Det var nogen gange for meget af det gode, men lige i dag ville jeg gerne have set noget stolthed og kontant afregning fra bare én af vores spillere.
Der er for mange "pæne unge mænd" på vores hold, og for få pikhoveder. Det er også en del af fortællingen om kampe som den idag."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Er jeg den eneste der snart er ved at være træt af Kent's analyser af kampene.. Ingen selverkendelse overhovedet ift hvor dårligt vi spiller
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-aabne-dem-op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDer var engang, hvor det nummer Keller laver på dommerkastet, havde sat ham i alvorlig fare for at forlade banen på en båre. Og hvor modstanderne vidste, at den slags lavede man ikke i Odense.
Det var nogen gange for meget af det gode, men lige i dag ville jeg gerne have set noget stolthed og kontant afregning fra bare én af vores spillere.
Der er for mange "pæne unge mænd" på vores hold, og for få pikhoveder. Det er også en del af fortællingen om kampe som den idag.
Comment
Comment