Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nana Welbeck
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan håbede jo klart at finde den uslebne diamant. Men her fejlede man også. Smide Matti på porten til fordel for ham her siger jo alt om JH`s evner på transfermarkedet generelt. Der er simpelt flere missere end pletskud generelt..
Og hvis han er sin opgave voksen begynder han allerede oprydning her til vinter så udskiftningen til næste sommer ikke bliver alt for stor
start 11’eren ... og en spiller med serie A erfaring ��
ser helvedes gerne en oprydning , som allerede burde være påbegyndt , men ser helst ikke JH/KN stå for den .Last edited by Magge; 22-11-2017, 08:26.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI nogle butikker er der en kasse med “lykkepakker” , det er 99,89% ubrugeligt skrammel som de ikke kan slippe af med på anden vis og derfor pakker det ind i håb om at nogle køber det . Det er fra sådan en kasse Nana er hentet . Så blev han ellers præsenteret som en spiller som allerede ved ankomsten var meget tæt på
start 11’eren ... og en spiller med serie A erfaring ��
ser helvedes gerne en oprydning , som allerede burde være påbegyndt , men ser helst ikke JH/KN stå for den .
Nu mangler vi bare at man så også forlænger med ham og fortsætter middelmådigheden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan skal jo tage en chance i ny og næ for at lave en Bassogog.. Lykkedes det er man genial. Men det er også fair at man måler sportsudvalget på alt det skrammel der bliver hentet og ikke er pengene værd.. Det eneste problem jeg havde med at hente Nana den gang var at han blev “solgt” til os som en forstærkning hvor vi var mange der kunne se at det var endnu en gang røgslør for at dække over et katastrofalt transfervindue..
Nu mangler vi bare at man så også forlænger med ham og fortsætter middelmådigheden
Jeg frygter dog at JH tænker således. Nana og Thrane er billige i drift, vi kan bevare kontinuiteten ved at beholde dem, det er det vi gør.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig. Lad os nu få ryddet lidt op på bænken når muligheden er der, og få et par spillere ind som kan byde ind med mere end Nana og Thrane.
Jeg frygter dog at JH tænker således. Nana og Thrane er billige i drift, vi kan bevare kontinuiteten ved at beholde dem, det er det vi gør.
Forventer desværre at man forlænger med Thrane mm at både Frøkjær og Fechtenburg op samtidig til sommer.
Harboe får nok 1 år mere på U19.
Frøkjær forventer jeg 100% tegner en kontrakt..
Jeg havde som sportsdirektør ladet Thrane og Nana smutte.. Ingen fremtid. Kun fyld. Hentet en ny klasse 6`er og givet Frøkjær en 2 årig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan håbede jo klart at finde den uslebne diamant. Men her fejlede man også. Smide Matti på porten til fordel for ham her siger jo alt om JH`s evner på transfermarkedet generelt. Der er simpelt flere missere end pletskud generelt..
Og hvis han er sin opgave voksen begynder han allerede oprydning her til vinter så udskiftningen til næste sommer ikke bliver alt for stor
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMener bestemt jeg har hørt Kent Nielsen ikke ønskede Matti i truppen. Det var noget med han ikke slog til da han fik chancen for at spille sig til en kontrakt. Men kan selvfølgelig huske forkert.
Mange andre kan få alt den tid i verden de skal bruge men når der kommer en ægte OB’er skal de åbenbart præstere i løbet af kort tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er Kent idioten.
Mange andre kan få alt den tid i verden de skal bruge men når der kommer en ægte OB’er skal de åbenbart præstere i løbet af kort tid
Alene denne beslutning skriger så meget til himlen, at det burde løfte adskillige øjenbryn i bestyrelsen, og pilen peger både på Kent og JH, den skal de negle sammen, det var jo en totalt nobrainer, men de svigter begge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er Kent idioten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen jeg synes det illustrerer, at JH ikke sætter sig igennem overfor Kent, for der skal han jo påpege, at Matti har så mange kvaliteter til den lange bane, at Kent må vurdere ham anderledes end enhver anden simpel prøvespiller."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen jeg synes det illustrerer, at JH ikke sætter sig igennem overfor Kent, for der skal han jo påpege, at Matti har så mange kvaliteter til den lange bane, at Kent må vurdere ham anderledes end enhver anden simpel prøvespiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægman skal jo ikke hente en spiller mod trænerens vilje. Det giver jo ingen mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet giver heller ingen mening, at overlade alle beslutninger til en træner, hvis ansættelse pr. definition er meget kortvarig. Det sker altså hele tiden i fodboldverdenen, at sportschefer sætter sig igennem og henter spillere, der ikke umiddelbart er øverst på trænerens ønskeliste. Det handler jo om at snakke sammen, præge hinanden, argumentere for sine valg. Det kaldes professionel sparing, intern kritik og udfordring, det er helt naturligt.
Jeg havde også gerne set Matti spille i OB (hjertet ville i hvert fald), men hellere den nuværende løsning end at se ham blive syltet (endnu en gang) i Ådalen – det er meningsløst for alle parter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNu er der jo så også temmelig stor forskel på at hente spillere, som ikke er ”øverst på trænerens ønskeliste” kontra at hente en spiller, som træneren har vendt tommelfingeren nedad til efter at have haft lejlighed til at se spilleren nærmere an og endda benytte ham i månedsvis. Selvfølgelig har de snakket om, hvad der skulle ske med Matti men til syvende og sidst så giver det jo overhovedet ingen mening at bruge lønkroner på en spiller, som man ved, træneren ikke har tænkt sig at bruge. Hvad skulle Jesper Hansen opnå ved det? Bevise hvem der bestemmer? Det kan godt være, at du kan finde eksempler på andre klubber, hvor man ville have gjort det, men det ser jeg nu godt nok nærmere som et tegn på uro og intern magtkamp end et tegn på sundhed.
Jeg havde også gerne set Matti spille i OB (hjertet ville i hvert fald), men hellere den nuværende løsning end at se ham blive syltet (endnu en gang) i Ådalen – det er meningsløst for alle parter.
Comment
Comment