Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvad med en gammel kending som Djiby Fall. Han er ikke i nærheden af holdet i Randers. Måske kunne han danne duo med Baskim i angrebet? Det ville give os en helt enorm styrke fysisk i angreb og forsvar, og vi ville igen kunne score på hjørne. Jeg tror ikke han koster særligt meget pt.
    Han virker tung og langt fra sit tidligere niveau, det tror jeg faktisk er årsagen til at han ikke er på.
    Hvis vi vil have fysik, kan vi jo bare signe styrkeløftere...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Hvad med en gammel kending som Djiby Fall. Han er ikke i nærheden af holdet i Randers. Måske kunne han danne duo med Baskim i angrebet? Det ville give os en helt enorm styrke fysisk i angreb og forsvar, og vi ville igen kunne score på hjørne. Jeg tror ikke han koster særligt meget pt.
      Det bliver også et nej tak herfra. Jeg forguder Djiby for hans indsats for os, men jeg tror han har toppet.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Det bliver også et nej tak herfra. Jeg forguder Djiby for hans indsats for os, men jeg tror han har toppet.
        Han har vel ikke glemt at spille bold på de par år

        Comment


          Jeg har en mistanke om Djiby er en af de afrikanere der lyver om deres alder - han var i hvert fald voldsomt markant som kun 22-23 årig i suppen, og virker i en alder af 28-29 nu meget tung og træg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg har en mistanke om Djiby er en af de afrikanere der lyver om deres alder - han var i hvert fald voldsomt markant som kun 22-23 årig i suppen, og virker i en alder af 28-29 nu meget tung og træg.
            Haha

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Godt at vi fik ham sendt afsted, men trist for ham selv selvfølgelig. Sikke en spiller han kunne være blevet, hvis det ikke havde været for alle skaderne. Og hans tvivlsomme disciplin.
              Fuldstændigt enig. Men det kan da lige nævnes, at Kalilou scorede for Mali i dagens testkamp mod Kroatien. Med mindre der er andre Kalilou Traoré'er fra Mali.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Han har vel ikke glemt at spille bold på de par år
                Næ men derfor kan han jo godt have toppet i en ung alder. Djiby har ikke spillet meget siden han var her første gang og med det han har vist i Randers gør at jeg mener at vi skal holde fingerne væk.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Fuldstændigt enig. Men det kan da lige nævnes, at Kalilou scorede for Mali i dagens testkamp mod Kroatien. Med mindre der er andre Kalilou Traoré'er fra Mali.

                  MvH ChrisOB
                  I klippet her er det Kalifa Traoré der scorer:

                  https://www.youtube.com/watch?v=ntSvUJX_mS8

                  Comment


                    http://www.bold.dk/nyt/Enevoldsen-In...-flere-klubber
                    er han en mulighed, eller har vi nok til midtbanen pt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg har en mistanke om Djiby er en af de afrikanere der lyver om deres alder - han var i hvert fald voldsomt markant som kun 22-23 årig i suppen, og virker i en alder af 28-29 nu meget tung og træg.
                      Så kommer generaliseringerne :D.
                      Jeg har faktisk også en mistanke om at du lyver om din alder, for du drager da godt nok forhastede konklusioner, på børnehavestadiet.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Jeg har lige set første halvleg af Brønshøj mod Hobro. Umiddelbart synes jeg, at Emil Berggreen fra Brønshøj virker som en spændende angriber. Han er et fyrtårn, der ikke er bange for at slå sig. Han er først lige fyldt 21 år og har scoret et mål per 185. minut i denne sæson. I alt 11 mål. Han er fra første division og har kontraktudløb til nytår, så han må formodes at være billig. Han kunne være spændende at få ind som en ny Jeppe. Dog fra en lidt højere hylde og med udviklings- og videresalgspotentiale.

                        - Edit -
                        I følge Wikipedia er han 198 centimeter høj.
                        Last edited by Printzlau; 01-06-2014, 15:59.

                        Comment


                          OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.

                          OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.

                          Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
                            OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.

                            OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.

                            Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.
                            Spændende. Er det noget du har hørt eller læst?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
                              OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.

                              OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.

                              Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.
                              yderst spændende og det passer fint med rygtetråden om RF og Lille i Frankrig
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                En anden bruger nævnte vidst også Emil Nielsen fra FC Roskilde.. Manden har lavet 32 mål i 26-27 kampe hvoraf kun et enkelt skulle være på straffe, så vidt jeg er orienteret..

                                Derudover er han kun 20 år... Jeg syns han kunne være en spændende spiller med alderen og målnæsen i orden... :)

                                Nogen der kan sige lidt om ham som spiller??

                                Comment

                                Working...
                                X