Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Totalt fodboldnormade...
    Tja....det kan man måske godt kalde ham - men 2-3 år i hvert klub (bortset fra den sidste kinesiske her) gør ham vel ikke nødvendigvis til en "total fodboldnomade"?

    Og helt ærligt - han er en fodboldsspiller på et jævnt niveau - ikke topspiller, men heller ikke dårlig - man kan vel ikke fortænke nogle fodboldspillere at trække alle de oplevelser ud af sine fodboldevner, som det overhovedet er muligt? Hvor mange af os herinde får muligheden for at rejse Europa og verden rundt, tjene gode penge og leve af vores hobby/sport i vores tidlige voksenliv? Ikke mange...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Jeg ville ikke være afvisende overfor Ilsø. Kan da godt være han fik for meget af mentaliteten i Tyskland, men Ådalen er heller ikke Tyskland, selv om vi sætter indstilling og fight højt. Jeg synes han var god i Sønderjyske.

      Falk Ilsø Emil

      Kadrii

      Det kunne være de 4 forreste. Alternativet sælges en af vores "gyldne trekløver" og der indkøbes en fuldblodsangriber. Jeg kræver ikke Ilsø, men ville umiddelbart være fint tilfreds.

      Comment


        Nu var det såmænd ikke fordi jeg var afvisende, bare en konstatering af at der er langt mellen dk-Tyskland og Kina..

        Comment


          Ilsø er et totalt problembarn... NEJ TAK!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ilsø er et totalt problembarn... NEJ TAK!!!
            så godt kender jeg ham ikke. Jeg tænker mere at vi mangler noget fysik på midtbanen og at Ilsø kommer med mere "tika-taka" bold i stedet for noget fysik som modstanderne kan slå sig på, så vi kan få noget effektivitet ind når det er nødvendigt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mamangler eer Se indlæg
              så godt kender jeg ham ikke. Jeg tænker mere at vi mangler noget fysik på midtbanen og at Ilsø kommer med mere "tika-taka" bold i stedet for noget fysik som modstanderne kan slå sig på, så vi kan få noget effektivitet ind når det er nødvendigt.
              Enig! Vi mangler et rigtigt kraftværk på midtbanen. Savner en type som traore

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Enig! Vi mangler et rigtigt kraftværk på midtbanen. Savner en type som traore
                Vil give dig ret i, at vi godt kunne bruge en spiller der er lige så fysisk stærk som Traoré (for det er helt sikkert en af vores store svagheder) - håber bare ikke på en type som ham. På trods af hans styrke tabte han størstedelen af nærkampene. Engang imellem viste han stor energi og lavede noget rigtig flot, men i det meste af kampen spillede han med alt for lav intensitet og koncentration.

                Så vil jeg langt hellere have en type som Kasper Povlsen. Men med det sagt synes jeg faktisk vi har den nødvendige kvalitet på den centrale midtbane - og i mine øjne er det en af de største anker mod TB:

                At han ikke har fået det til at fungere bedre på den midtbane. Konkurrence om pladserne er fint, men det er også nødvendigt at holde noget kontinuitet på især lige de pladser, så spillerne kan få et ordentligt samarbejde op og køre. Jeg synes det skriger lidt til himlen, at vi har 4 spillere (5 med O'Brien) til de 2 pladser og det er nærmest umuligt at komme med et ordentligt bud på hvem der foretrækkes.

                Før vi får styr på det har jeg svært ved at se os spille bedre.
                Last edited by Agbre; 29-05-2014, 16:59.

                Comment


                  Hvad render Kalilou egentlig overhovedet og laver?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Hvad render Kalilou egentlig overhovedet og laver?

                    MvT
                    mon ikke at han sidder på bænken i Frankrig et sted

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Vil give dig ret i, at vi godt kunne bruge en spiller der er lige så fysisk stærk som Traoré (for det er helt sikkert en af vores store svagheder) - håber bare ikke på en type som ham. På trods af hans styrke tabte han størstedelen af nærkampene. Engang imellem viste han stor energi og lavede noget rigtig flot, men i det meste af kampen spillede han med alt for lav intensitet og koncentration.

                      Så vil jeg langt hellere have en type som Kasper Povlsen. Men med det sagt synes jeg faktisk vi har den nødvendige kvalitet på den centrale midtbane - og i mine øjne er det en af de største anker mod TB:

                      At han ikke har fået det til at fungere bedre på den midtbane. Konkurrence om pladserne er fint, men det er også nødvendigt at holde noget kontinuitet på især lige de pladser, så spillerne kan få et ordentligt samarbejde op og køre. Jeg synes det skriger lidt til himlen, at vi har 4 spillere (5 med O'Brien) til de 2 pladser og det er nærmest umuligt at komme med et ordentligt bud på hvem der foretrækkes.

                      Før vi får styr på det har jeg svært ved at se os spille bedre.
                      Enig.

                      Vil give Troels så meget, der har været "udfordringer", men han skal bruge sommerferien på at finde ud af hvor Skulason og Spelmann skal starte. De skal spille, men de skal starte samme sted hver gang og ikke være dem der fylder de "tomme" pladser ud.

                      Hint: Smid Skula på backen og Spelmann centralt hver gang, som udgangspunkt. Så kan JBL (hvis han bliver) slå Skula af på sigt, men ikke nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Hvad render Kalilou egentlig overhovedet og laver?

                        MvT
                        Mon ikke han laller rundt og trækker vejret gennem pengesedler, som han plejer?
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          mon ikke at han sidder på bænken i Frankrig et sted
                          Jeg var inde på Sochauxs forum og læse lidt om Traoré. Jeg er ikke særligt god til at forstå det franske sprog og Google Translate har også lidt problemer.

                          Sådan som jeg forstod det, så er de rimelig bitre over den handel. Han er skadet konstant. Han var en del af truppen i forrige sæson (var dog ude med lidt muskelskader etc.), men drog så til CAN og vendte ukampdygtig hjem. Han har været igennem knæoperation(er), men har endnu ikke været i stand til at spille fodbold. Det lyder lidt som om, at de mere eller mindre har opgivet at se ham på banen for Sochaux igen.

                          Han nåede 11 kampe i 12/13 og er noteret for 0 i 13/14. Det kunne tyde på vi solgte ham på det rigtige tidspunkt - og det endda til en rigtig god pris.

                          Til dem der vil læse mere, så har de en tråd om ham på deres forum lige her: http://www.planetesochaux.com/forum/...howtopic=11688
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                            Jeg var inde på Sochauxs forum og læse lidt om Traoré. Jeg er ikke særligt god til at forstå det franske sprog og Google Translate har også lidt problemer.

                            Sådan som jeg forstod det, så er de rimelig bitre over den handel. Han er skadet konstant. Han var en del af truppen i forrige sæson (var dog ude med lidt muskelskader etc.), men drog så til CAN og vendte ukampdygtig hjem. Han har været igennem knæoperation(er), men har endnu ikke været i stand til at spille fodbold. Det lyder lidt som om, at de mere eller mindre har opgivet at se ham på banen for Sochaux igen.

                            Han nåede 11 kampe i 12/13 og er noteret for 0 i 13/14. Det kunne tyde på vi solgte ham på det rigtige tidspunkt - og det endda til en rigtig god pris.

                            Til dem der vil læse mere, så har de en tråd om ham på deres forum lige her: http://www.planetesochaux.com/forum/...howtopic=11688
                            Godt at vi fik ham sendt afsted, men trist for ham selv selvfølgelig. Sikke en spiller han kunne være blevet, hvis det ikke havde været for alle skaderne. Og hans tvivlsomme disciplin.

                            Comment


                              Hvad med en gammel kending som Djiby Fall. Han er ikke i nærheden af holdet i Randers. Måske kunne han danne duo med Baskim i angrebet? Det ville give os en helt enorm styrke fysisk i angreb og forsvar, og vi ville igen kunne score på hjørne. Jeg tror ikke han koster særligt meget pt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Hvad med en gammel kending som Djiby Fall. Han er ikke i nærheden af holdet i Randers. Måske kunne han danne duo med Baskim i angrebet? Det ville give os en helt enorm styrke fysisk i angreb og forsvar, og vi ville igen kunne score på hjørne. Jeg tror ikke han koster særligt meget pt.
                                👎 herfra. Djiby, tror jeg, toppede da han blev solgt til Rusland. Han har vel kun i Molde haft noget succes de seneste år.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X