Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVed godt det ikke kommer til at ske og han nok ikke gider tilbage og vi garanteret ikke har råd.
Men.
Det var sgu gode tider
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferlisten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægI starten var det gode tider, men hans sidste sæson her var han netop slatten og kort sagt ganske ringe. Ville være en katastrofe hvis vi brugte de få penge vi har på at hente ham tilbage :-)
men en slatten Utaka er vel næsten bedre end alt andet vi har haft siden da på toppen..
på nær Kadrii vel. Men han har så spildt en 1-2 år på en forkert plads..
vel heller ingen grund til at diskuttere det da jeg ikke kan se et scenarie hvor han kommer tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJa det håber han er. Lynby spillestil og ergo den måde han har trænet på i 5 år, ligger ned af den vej som OB vel gerne vil og derfor er det ikke en spiller vi skal omskole/passe ind mere end højst nødvendigt. Vi bør (håber jeg) kunne være med i kampen om ham hvis TB og JH vil have ham.
Patrick Mortensen ville være en klasse signing. Jeg tror du har helt ret i, at han vil passe perfekt ind i spillestilen, og en angrebsduo med Kadrii og Mortensen giver mig godt nok våde drømme. Det vil være tusind gange mere dynamisk end Skoubo/Mos/Bodul.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJa det håber han er. Lynby spillestil og ergo den måde han har trænet på i 5 år, ligger ned af den vej som OB vel gerne vil og derfor er det ikke en spiller vi skal omskole/passe ind mere end højst nødvendigt. Vi bør (håber jeg) kunne være med i kampen om ham hvis TB og JH vil have ham.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa tak til pm herfra.
Men vil godt vædde "et hundrede bajer" på at han ryger til FCN
Også et stort ja-tak til PM herfra. Vi er og må være en af favoritterne til ham, såfremt vi kan betale det han koster.
Mener ikke at andre klubber i superligaen skal ud at finde angribere på samme måde som vi skal?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægTror du det? I fcn vil han kæmpe med Nordstrand og Kim Aabech om spilletiden, samt tildels Kristian Lindberg og Uffe Bech om den ene angriber position. Hos os vil han stort set være førstevalg som den "store" angriber uden den store konkurrence pt.
Også et stort ja-tak til PM herfra. Vi er og må være en af favoritterne til ham, såfremt vi kan betale det han koster.
Mener ikke at andre klubber i superligaen skal ud at finde angribere på samme måde som vi skal?
FCN mangler en ny målmaskine som de kan sælge videre om 2-3 år og det er da sandsynligt med ham.
De har millionerne og er ikke bange for at bruge dem når de ligger i den prisklasse som han nok gør (3-4 millioner)
Comment
-
vil nu ikke kalde ham et kæmpetalent. "Knægten" er blevet 24 år, så det er netop nu han skal vise sig moden ti len fast plads i en superligatrup.
http://da.wikipedia.org/wiki/Patrick_Mortensen
Han passer fint ind i fcn's koncept, men tvivler stadig på han kommer dertil. Fcn ikke skal spille europæisk og dermed ikke har den samme indtjening som ved deres mesterskab - dette sammenholdt med deres i forvejen brede trup og stærke angribere, gør at jeg ikke tror på det :)
Alternativer:
Aab - no go. Ingen penge og rigeligt med angribere
EFB - ditto
FCM - ditto
SJD - ingen penge og uinteressant
Hobro - no go
SIlkeborg - Hvis prisen er rigtig? her burde vi kunne være med
FCV - Kurt andersens millioner er svær at hamle op med
BIF - der har han været og de har i forvejen angribere, som PM ikke kan slå af.
FCK - no go. De vil have spillere fra en højere hylde
Randers - hvis Ronni S. ryger, kunne han godt være aktuel der.
FCN - har penge, men mangler ikke angribere.
Comment
-
Ingen Jeppe Curth i stribet trøje:
http://www.bold.dk/nyt/VFF-boss-Curt...loefte-klubben
egentlig noget overraskende, at der ikke er en superligaklub, der kan tilbyde en interessant kontrakt til denne herre...
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/Patrick-M-Har...in-vaernepligt
Patrick Mortensen er i hvert fald selv klar til at rykke videre. Med et år til bage af kontrakten koster han næppe en milliard; så er spørgsmålet naturligvis, om han er god nok. Det kunne ligne et oplagt match, men der er nok en del andre på banen - jeg er ikke helt enig i Mågens liste. Esbjerg kunne sagtens være en mulighed; FCV og Randers lige så. Pt har vi måske det kort på hånden, der hedder spilletid - der er ikke mange angribere i truppen, og hans spidskompetence mht fysik i feltet har vi 0 af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægvil nu ikke kalde ham et kæmpetalent. "Knægten" er blevet 24 år, så det er netop nu han skal vise sig moden ti len fast plads i en superligatrup.
http://da.wikipedia.org/wiki/Patrick_Mortensen
Han passer fint ind i fcn's koncept, men tvivler stadig på han kommer dertil. Fcn ikke skal spille europæisk og dermed ikke har den samme indtjening som ved deres mesterskab - dette sammenholdt med deres i forvejen brede trup og stærke angribere, gør at jeg ikke tror på det :)
Alternativer:
Aab - no go. Ingen penge og rigeligt med angribere
EFB - ditto
FCM - ditto
SJD - ingen penge og uinteressant
Hobro - no go
SIlkeborg - Hvis prisen er rigtig? her burde vi kunne være med
FCV - Kurt andersens millioner er svær at hamle op med
BIF - der har han været og de har i forvejen angribere, som PM ikke kan slå af.
FCK - no go. De vil have spillere fra en højere hylde
Randers - hvis Ronni S. ryger, kunne han godt være aktuel der.
FCN - har penge, men mangler ikke angribere.
Vi får at se.
Comment
-
Med de kampe jeg har set med Lyngby i denne sæson, ville jeg personligt gerne se Patrick Mortensen i striber. Han har en god, gammeldags målnæse, ligesom Dalgaard, men han er yngre og hurtigere.
Hvis vi var lidt perverse hentede vi begge to. Først Mortensen, og så kan vi hente Dalgaard i den sidste uge af transfervinduet, når ingen har budt på ham"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed de kampe jeg har set med Lyngby i denne sæson, ville jeg personligt gerne se Patrick Mortensen i striber. Han har en god, gammeldags målnæse, ligesom Dalgaard, men han er yngre og hurtigere.
Hvis vi var lidt perverse hentede vi begge to. Først Mortensen, og så kan vi hente Dalgaard i den sidste uge af transfervinduet, når ingen har budt på ham
BUT I LOVE IT!!!!
Comment
Comment