Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg mener at have læst/hørt 300.000, men kan sagtens være 250k. Men alligevel alt for meget. han skal vel ned omkring en halvering for at være interessant for OB?
jeg gætter på en 80-90.000(1 million for 12 måneder) hvis man ikke finder bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror faktisk ikke at en halvering kan gøre det i dagens marked og med hans skade retorik..
jeg gætter på en 80-90.000(1 million for 12 måneder) hvis man ikke finder bedre
Om han så får en kontrakt til 90.000 så håber jeg ikke OB signer ham. Kan ikke se hvad han bidrager med på banen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJa enig, og ikke noget vidersalgs potentiale.
Om han så får en kontrakt til 90.000 så håber jeg ikke OB signer ham. Kan ikke se hvad han bidrager med på banen
Han scorer måske ikke så mange mål men han var god til at modtage bolden samt binde midtbane og angreb sammen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI den periode hvor han spillede meget midt på sæsonen hvor han var fri for skader syntes jeg at han var super god.
Han scorer måske ikke så mange mål men han var god til at modtage bolden samt binde midtbane og angreb sammen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHan har aldrig sagt mig særligt meget. Mest fordi at OB har så mange gode offensive midtbane spillere (falk, EL, BK) at jeg synes at den ene spidsangriber som vi har brugt skal være en målscore type
Smut nu over i rygtetråden og svar mig der i stedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægJa, sammen med et par andre Hvidovre spillere, men det ændrer bare ikke på, at han er for langsom til Superligaen. Teknikken og spilforståelsen er helt i top, men det er bare ikke nok.
Spiller A: masser af fysik, men ingen spilforståelse og manglende teknik ala Jeppe Hansen. (Djeppe var fantastisk for os, men han havde for mange mangler på det tekniske område. Tæmninger, afleveringer, driblinger etc.)
Spiller B: Masser af teknik og spilforståelse som kan indgå i vores spil, men manglende hurtighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægProblemet er at dem har vi nok ikke næste år
Smut nu over i rygtetråden og svar mig der i stedet
Men jeg ser bare heller ikke meget potentiale i Skoubo. Jeg synes også man skal sigte mere lang sigtet, i stedet for korte lappe-løsninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg kom til at tænke på at OB måske prøver at presse Skoubo til en lav løn. Jeg tror at vi alle kan blive enige om at de 300.000 han fik om måneden i sin netop afsluttede kontrakt var alt for højt ift. hvad han bidragede med.
Min tanke er at OB umiddelbart ikke bare forlænger, men venter og ser hvad de kan få Skoubo til at gå med tilTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er meget tænkeligt, men omvendt ved Skoubo også at vi mangler spillere, så det kan også være det er ham der venter på at OB bløder op... spændende bliver det i svært fald...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg mener at have læst/hørt 300.000, men kan sagtens være 250k. Men alligevel alt for meget. han skal vel ned omkring en halvering for at være interessant for OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI den periode hvor han spillede meget midt på sæsonen hvor han var fri for skader syntes jeg at han var super god.
I mine øjne var det rigtigt ærgeligt, at vi ikke fik set Skoubo-Kadrii duoen sammen (med dem begge i form) i en længere periode. Det tror jeg kunne være et rigtig godt match.
For det største problem med Skoubo var jo, at han var alt for meget skadet. I en kamp (var det i Viborg?) snakkede kommentatorerne om, at han stort set hele sæsonen havde haft så store problemer, at han næsten aldrig trænede med for at spare ham til de få kampe han kunne klare. Hvis det bare er tæt på sandt er det jo klart, at man ikke kan satse på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægOkay.
Han er vel egentligt den sidste spiller fra de gode gamle dage?
- DH
- KL
- Kadri
- RF
Alle fire spillere må formodes at ligge på de 80-160k (rent gætteri)
Comment
Comment