Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det kan vi umuligt konkurrere med....pis
    Så må vi bare håbe at vi ikke konkurrere om den/de samme

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ikke ud til at vi er de eneste der er på udkig efter en angriber

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ber-det-haster
    Det kan vi umuligt konkurrere med....pis

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ser ikke ud til at vi er de eneste der er på udkig efter en angriber

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ber-det-haster

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ikke noget for os vel?

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Ja, jeg så også hellere Sivebæk end Kryger. hb og ang er de svage punkter lige pt. PM ville være en klar forstærkning, ligesom Alme også ville være det.

    Leave a comment:


  • Rich0072
    replied
    Beklager stavefejlene/autocorrect fejlene :) målmænd = målnæse osv osv... Haha

    Leave a comment:


  • Rich0072
    replied
    Nu er det første gang at jeg er herinde og kigge med - så tænker jeg lige vil smide lidt navne op ;)

    Jeg undrer mig godt nok over, at man fra ledelsens side - ud fra de rygter og handler der er gjort nu - ikke har kunnet få fat i andre spillere end dem der er præsenteret nu..

    Fint at man henter en decideret venstreback ind i form af Kirkeskov - han har endda alderen med sig, så er det bare at håbe på, at han kan præstere stabilt modsat tiden i AGF! Dog mærkeligt idet Barrett er så spændende en spiller som han er!

    Personligt kunne jeg godt lide ideen om at hente Kryger ind, men det var mere med henblik på bredden!

    Hvad angår den famøse højreback, så kan jeg personligt ikke forstå, hvorfor at man ikke ser imod Vejle og Sivebæk? Nu hvor man kigger efter de mere billige løsninger..

    Sidst men ikke mindst, så håber jeg på at Patrick Mortensen kommer til Ådaleb fra Lyngby! Stærkt angriber med målmænd og som er inde i boksen til at slås om de indlæg som vi uden tvivl har både backs og fløje til at kunne skabe! Eventuelt flankeret af en hurtig Jeppe Kjær eller hente en rutineret angriber ala Løvenkrands eller en spændende energisk angriber fra de andre nordiske ligaer (Hvis han/de er MEGET billige!) .. Hvis prisen ikke er rigtig og lønnen lav, så ser jeg hellere Raben mfl få chancen.. ;)

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    CP ville være en drømmesigning.
    Nok mere et mareridt hvis du spørger mig

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Spørgsmålet er om han er god nok? Nå men jeg kalder den

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/ronaldinho-lo...a-sin-kontrakt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
    Hvad med Christian Poulsen - han har stadig ikke fundet en klub, masser af rutine og hårdhed, og vel manden der kan stabilisere OB i nuværende situation - har han ikke Jørn Bonnesen som rådgiver?
    CP ville være en drømmesigning. Men er fuldstændig urealistisk. Han er vildt kræsen og går hellere på pension end at slutte i OB.
    Han har garanteret masser af tilbud liggende pt

    Leave a comment:


  • Zakk Wylde
    replied
    Hvad med Christian Poulsen - han har stadig ikke fundet en klub, masser af rutine og hårdhed, og vel manden der kan stabilisere OB i nuværende situation - har han ikke Jørn Bonnesen som rådgiver?

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ikke just en melding der presser prisen ned..
    Han siger dog senere i interviewet at vinduet er åbent længe endnu.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Sidste nyt fra JH

    http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-kadri...ver-muligheder

    "- Vi er i den fase, hvor vi undersøger tingene, og vi kigger både på nogle, der er færdige, nogle der er halvfærdige, og nogle der måske kan blive det. Vi havde gerne set, at Bashkim var blevet. Men han havde været ude i næsten et år, og han mangler stadig noget for at komme tilbage. Vi fik et rigtig godt tilbud og valgte det. Men processen med at finde en anden spiller og en angriber strammer til. Vi skal have en løsning hurtigt."
    Ikke just en melding der presser prisen ned..

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Sidste nyt fra JH

    http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-kadri...ver-muligheder

    "- Vi er i den fase, hvor vi undersøger tingene, og vi kigger både på nogle, der er færdige, nogle der er halvfærdige, og nogle der måske kan blive det. Vi havde gerne set, at Bashkim var blevet. Men han havde været ude i næsten et år, og han mangler stadig noget for at komme tilbage. Vi fik et rigtig godt tilbud og valgte det. Men processen med at finde en anden spiller og en angriber strammer til. Vi skal have en løsning hurtigt."

    Leave a comment:

Working...
X