Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • JeppeBendix
    replied
    Ja tak :) :

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...eland-er-rolig

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Klubberne er mere desperate, på begge sider af handlen.
    "Tit og ofte"....hvor har du det fra?
    det er selvf. mine egne ord men jeg vurdere ikke at OB i tilfældet Bernard Mendy ville have råd til at lave kontrakt med ham hvis det ikke var fordi at han var uden aftale sidst i vinduet. Der er sikkert andre eksempler der peger den retning.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror det bliver billigere lidt senere i vinduet fordi der er nogen angribere der står uden kontrakt og klub fordi der henover perioden bliver byttet om på begreberne og udbuddet bliver dermed større end efterspørgslen, men så er det måske heller ikke sikkert at klubberne får den spiller de ønsker sig mest, men tit og ofte vil spillerne+agenter slække på kravene for at hive en kontrakt i land, omvendt må klubber betale "vejledende udsalgspris" hvis de ønsker at handle først i vinduet for at sikre sig en optimal trup før træningsstart og sæsonstart
    Klubberne er mere desperate, på begge sider af handlen.
    "Tit og ofte"....hvor har du det fra?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Smid ham på HB, så kan vi evt. skubbe LK frem og lade Falk være en 'rigtig' 10'er.
    Tror stadig indædt på, at Momo kunne være en god 6'er.

    MvT
    ja han skal helt klart på HB

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Den er jeg klar på
    Smid ham på HB, så kan vi evt. skubbe LK frem og lade Falk være en 'rigtig' 10'er.
    Tror stadig indædt på, at Momo kunne være en god 6'er.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Vi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav

    http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub

    MvT
    Den er jeg klar på

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Der er ikke helt så mange i 1. Division længere, den er ved at vært plukket, men Jeppe Kjær og Patrick Mortensen er der dog endnu, og kunne være fine navne...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Vi sludret om det før ... Men - hvorfor ikke? en 1-årig. Det lyder ikke til at BM vil stille de vilde lønkrav

    http://www.bold.dk/nyt/mendy-paa-udkig-efter-ny-klub

    MvT

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
    Jo, men forudsat at vi kan få råd til en bedre angriber ved at vente, så kan det jo også være det, der får Rasmus Falk til at blive sæsonen ud. Længere tror jeg ikke vi skal regne med at holde på ham under alle omstændigheder.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
    Præcis derfor burde man have fastholdt BK kontakten ud! " Bivirkningerne " kan være mere værd en 5-6 mio.!!

    Meget enig!

    Leave a comment:


  • CCR
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .
    Præcis derfor burde man have fastholdt BK kontakten ud! " Bivirkningerne " kan være mere værd en 5-6 mio.!!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oven i de øvrige omkostninger med JH's nølen er jeg også slemt nervøs for at dette jager Falk væk endnu hurtigere end ønsket iht hans udtalelse tidligere om ambitioner .

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvorfor skulle det blive billigere om 5-6 uger hvor sælger ved at vi er mere desperate end nogensinde .. VIFF taber f.eks. ikke noget på at ikke at sælge Dalgaard til OB men OB taber en hel masse hvis ikke der bliver hentet angribere .. det vil alt andet lige vægte til sælgers fordel .. som det altid gør når efterspørgsel er højere end udbuddet...

    Når det så er sagt så er det jo ikke første gang at OB starter en sæson uden angribere ..
    Jeg tror det bliver billigere lidt senere i vinduet fordi der er nogen angribere der står uden kontrakt og klub fordi der henover perioden bliver byttet om på begreberne og udbuddet bliver dermed større end efterspørgslen, men så er det måske heller ikke sikkert at klubberne får den spiller de ønsker sig mest, men tit og ofte vil spillerne+agenter slække på kravene for at hive en kontrakt i land, omvendt må klubber betale "vejledende udsalgspris" hvis de ønsker at handle først i vinduet for at sikre sig en optimal trup før træningsstart og sæsonstart

    Leave a comment:


  • Jepper
    replied
    I den mere humoristiske ende, så er der også mulighed for dette "damplokomotiv"

    Kæft han er stor, forsvarsspillerne må frygte lidt for helbredet når han kommer tromlende


    http://www.bt.dk/fodbold/se-de-sjove...dlagde-chelsea

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
    Enig i, at Patrick Mortensen ville være spændende som udviklingsspiller, men der skal stadig hentes en etableret bomber, hvis "projektet" skal tages alvorligt. Den nuværende trup er ikke til en forbedring af 8. pladsen!
    Faktisk enig i, at spiller vi sæsonen igennem med det vi har nu, bliver vi ikke bedre end nr. 8 og kunne bestemt godt frygte det der er værre. Omvendt så er niveauet samlet set under et på målmand, forsvar og midtbane, med styrke og svagheder, altså ikke meget ringere end Aab, EFB og FCM.

    Alt afhænger af øjnene der ser og jeg har ikke sagt vi kunne nå Aab til sokkeholderne sidste år, men der fik de også alt optimeret. Nu kan vi pille Kusk væk - Patrick Kristensen, Kenneth Emil, Thelander, altså det er da helt fint, men ikke fantastisk.

    EFB: Ryan, Gomes, Jeppe Andersen, HH.

    FCM: Haugaard, Lauridsen, Bak bak bak, Banggaard

    Altså får vi det sat rigtigt sammen oppe foran, behøver vi altså ikke dukke os specielt.

    Leave a comment:

Working...
X