Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligner en der ryger til FCM, AaB eller Esbjerg
    Kan ikke se ham nogen af stederne: han passer ikke umiddelbart til AaB eller EfBs spillestil, hvor angriberne gerne skal være lidt mere bevægelige. I FCM ville han skulle konkurrere med Duncan om den ene plads fremme; det ligger nok næppe heller til ham. De mest oplagte kandidater er måske Randers, FCV og os, men prisen kan blive et problem for os.

    Comment


      Kunne godt se ham tage til BIF hvis Dolph Lundgren ryger. Han er godt nok ikke ung, men mon ikke de mange mål trækker. Omvendt er der chancen for Europæisk bold, og at spille for et dansk storhold med en pæn løncheck ved siden, som nok trækker i Dalgaard.

      Comment


        AGF og Viborg er væk.

        Jeg ville gerne se Dalgaard i OB, men tvivler på det sker.

        Hos AGF kunne jeg godt tænke mig en Danny Olsen, Hjalte Nørregaard (hvis han finder sit gamle niveau) eller Kaspar Povlsen.

        Er der andre hos GF, der kunne være interessant? Der er selvfølgelig Casper SLoth, men antager han er urealistisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          AGF og Viborg er væk.

          Jeg ville gerne se Dalgaard i OB, men tvivler på det sker.

          Hos AGF kunne jeg godt tænke mig en Danny Olsen, Hjalte Nørregaard (hvis han finder sit gamle niveau) eller Kaspar Povlsen.

          Er der andre hos GF, der kunne være interessant? Der er selvfølgelig Casper SLoth, men antager han er urealistisk.
          Kure, hvis AMC forsvinder...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            AGF og Viborg er væk.

            Jeg ville gerne se Dalgaard i OB, men tvivler på det sker.

            Hos AGF kunne jeg godt tænke mig en Danny Olsen, Hjalte Nørregaard (hvis han finder sit gamle niveau) eller Kaspar Povlsen.

            Er der andre hos GF, der kunne være interessant? Der er selvfølgelig Casper SLoth, men antager han er urealistisk.
            hjlate nej tak. Han har aldrig haft niveauet..
            Dalgaard, Danny Olsen og Sloth tvivler jeg på vi kan tiltrække.

            Comment


              Mikkel Kirkeskov er interessant, hvis ikke der findes en løsning med JBL/Ari...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Mikkel Kirkeskov er interessant, hvis ikke der findes en løsning med JBL/Ari...
                bestemt. Men mon ikke at de vil have en 2-3 millioner for ham?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Kure, hvis AMC forsvinder...

                  Mvh

                  MaxHH
                  al respekt for AMCs tid i OB, men personligt krydser jeg altså fingre for et når..kure eller ej!
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    al respekt for AMCs tid i OB, men personligt krydser jeg altså fingre for et når..kure eller ej!
                    Jeg havde bestemt også håbet han havde fået blomster i går... men så længe der ikke er meldt noget ud, må vi nok gå ud fra der arbejdes på at blive enige... ,o(

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      bestemt. Men mon ikke at de vil have en 2-3 millioner for ham?
                      Han har kun ét år tilbage, men jo, han er nok ikke den billigste af dem deroppe... kan håbe på han rigtig gerne vil væk...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Han har kun ét år tilbage, men jo, han er nok ikke den billigste af dem deroppe... kan håbe på han rigtig gerne vil væk...
                        Det vil de alle sammen tror jeg ��

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg havde bestemt også håbet han havde fået blomster i går... men så længe der ikke er meldt noget ud, må vi nok gå ud fra der arbejdes på at blive enige... ,o(

                          Mvh

                          MaxHH
                          nej men så er det vel ikke et større problem end man invitere manden forbi til første hjemmekamp i den nye sæson - giver ham en dusk blomster og siger tak for indsatsen, for det fortjener han da.

                          Jeg kan virkeligt ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de planlægger en forlængelse.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nej men så er det vel ikke et større problem end man invitere manden forbi til første hjemmekamp i den nye sæson - giver ham en dusk blomster og siger tak for indsatsen, for det fortjener han da.

                            Jeg kan virkeligt ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de planlægger en forlængelse.....
                            Hvis de havde taget den beslutning, ville de jo have lukket den snak og fortalt både ham og os det... men siden de IKKE har lukket den, må vi gå ud fra at der er snak og forhandling... ,o(

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej men så er det vel ikke et større problem end man invitere manden forbi til første hjemmekamp i den nye sæson - giver ham en dusk blomster og siger tak for indsatsen, for det fortjener han da.

                              Jeg kan virkeligt ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de planlægger en forlængelse.....
                              Det kunne jeg heller ikke sidste gang de forlængede. Jeg tror mere og mere på, at der kommer en nyhed snarest om, at der er forlænget med to år, med en smøre om erfaring og professionalisme og bla bla bla.

                              Comment


                                Hvis vi siger afgang til Emil for 1 mio € og lader amc, skoubo, vado og Ruud gå. Vi sender mos og dusan hjem til deres klubber.
                                Vi henter så JBL, Lucas Jensen, Kure, Dalgård og Juhl Jensen (HB) + vores 4 egne talenter og måske Kongsted som nr. 5
                                Så har vi ikke brugt alverden i transfer og har enda sparet en del på lønudgiften. Samtidig vil jeg mene at vi vil stå styrket. Måske vi kan finde en billig erstatning for Emil hvis ikke en af vores unge kan dække den sammen med Falk!?

                                Comment

                                Working...
                                X