Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Festersen anfører mod AaB

http://www.fyens.dk/sport/OB-Rasmus-...rtikel/3040908

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes jeg altså er fjollet. Selvfølgelig er det vigtig hvor højt vi ligger. Det giver selvtillid og energi at ligge i toppen. Presset letter fra omverdenen..
      Jeg ville da gerne have ligget nr 1 nu
      Jeg vil da naturligvis også gerne ligge nr 1....ville jo betyde vi havde lavet mange point og en god målscore. Pointen var bare at points er lidt vigtigere så tidligt i sæsonen....om det så er en 5 eller 6 plads er måske knap så vigtigt pt. så længe vi lægger godt til

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Det kunne være så fedt, hvis de fik ret Jeg tror dog mere, at vi snakker en 5-6 plads. Men jeg håber, at Kjær og Grønkjær ved mere end mig
        5-6 plads vil jeg være mere end tilfreds med....målsætning opfyldt og vi er med i slutspil.....

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FunFact da OB spillede i Ålborg for næsten 1 år siden er det kun ElMak og dagens anføre Festersen der var med i ydmygelsen på 5-1
          Lund og AK var også med...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Lund og AK var også med...
            Sikker? Det er citeret fra FS, men de har før taget fejl ..OL får dog næppe lov st spille i aften
            Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Sikker? Det er citeret fra FS, men de har før taget fejl ..OL får dog næppe lov st spille i aften
              Jeg vil tro, der menes, at Fester og Makrini er de eneste gengangere i aftenens (formodede) startopstilling. AK startede ude sidste år, Lund forventes at starte ude i aften.
              SLO

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Stærkt!

Comment

Frygter et nederlag på 0-3 til Ålborg. Er bange for vi bliver for tynde med flere stamspillere ude.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Hvis man ser på de to hold synes jeg det ser meget jævnbyrdigt ud. Der er ikke mange pladser hvor Aab ser stærkere ud. Men flere hvor OB er markant stærkere. Derfor kan vi sagtens tabe 3-0

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvis man ser på de to hold synes jeg det ser meget jævnbyrdigt ud. Der er ikke mange pladser hvor Aab ser stærkere ud. Men flere hvor OB er markant stærkere. Derfor kan vi sagtens tabe 3-0
                      Enig. De er også startet forfra og har mistet mange profiler.. De kommer til at svinge meget i deres præstationer..
                      Men det ændre ikke det fact at jeg næsten hver gang frygter et nederlag mere end jeg tror på en sejr

Comment

Det bliver en meget lige kamp vil jeg gætte på. Jeg har spillet på X2 i dagens kamp, og det tror jeg der er en god chance for. Jeg tror ikke AAB snupper den.

Comment

Synes dagens trup meget godt beskriver hvor tynde vi er pt... Men Tingager fremstår trods alt hurtigere end KEP mod Basogog. Håber på topmotiveret Thrane fremfor JJT på midten. Synes JJT mangler 'ild i øjnene'.. Og spændende at se om Pereira er løsningen på vb... Men positivt i min bog hvis man allerede nu indser at Greve ikke skal spille på kanten. God kamp striber👍

Comment

Kampen i dag er simpelthen så vigtig! En sejr i dag ville vende en ellers mildt sagt lunken start, til et positivt udgangspunkt for de kommende kampe. Det er vigtigt for både truppen og for fans at vi kan beholde den positive tone og tro på at det her hold er til mere end vi har set fra OB de sidste mange år. Et nederlag ville derimod skabe unødvendig røre i andedammen, som vi ikke har brug lige nu. Lad os nu få gang i AK!

Comment

Oprindeligt indsendt af Krøbøll Se indlæg
                              Kampen i dag er simpelthen så vigtig! En sejr i dag ville vende en ellers mildt sagt lunken start, til et positivt udgangspunkt for de kommende kampe. Det er vigtigt for både truppen og for fans at vi kan beholde den positive tone og tro på at det her hold er til mere end vi har set fra OB de sidste mange år. Et nederlag ville derimod skabe unødvendig røre i andedammen, som vi ikke har brug lige nu. Lad os nu få gang i AK!
                              Kunne ikke være mere enig. Håber at samtlige spillere giver sig 110,2% og hiver 3p med hjem til Odense

Comment

Oprindeligt indsendt af Krøbøll Se indlæg
                                Det ville være rigtig, rigtig skidt med et nederlag i dag. To point efter tre kampe, deraf to mod oprykkere, ville være en elendig start. Men de næste fire kampe hedder trods alt: Viborg, Nordsjælland, Esbjerg og Horsens. Der skal simpelthen ligge seks-otte point der som minimum!
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Working...
                                X