Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AaB-OB

    JJT og Tingager køres i stilling til AaB kampen

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomase...rtikel/3039412
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Som forventet at de to starter. Jeg glæder mig til at se begge fra start. Det skal nok blive godt - Uanset hvor godt Tingager kommer til at gøre det, så er det svært at forestille sig, at Kent kunne finde på at bænke KEP.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Som forventet at de to starter. Jeg glæder mig til at se begge fra start. Det skal nok blive godt - Uanset hvor godt Tingager kommer til at gøre det, så er det svært at forestille sig, at Kent kunne finde på at bænke KEP.
      Det kan godt blive en spændende problemstilling, hvis Tverskov og Tingager virker godt sammen i Aalborg. Tror nu også KEP beholder pladsen, men en god kamp fra Tingager og Tverskov er med til at vise KEP, at han skal være der, det er en god ting i sig selv.

      Comment


        #4
        Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se noget i Jens Jakob Thomasen- men overrask mig endelig.

        Comment


          #5
          Pyha har svært ved at se os få noget med fra Aalborg, men håber jeg tager fejl
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se noget i Jens Jakob Thomasen- men overrask mig endelig.
            nej, han har jo ikke just været prangende i sit spil ..men nu er der en gylden mulighed for ham for at træde op og vise sit uomtvistlige talent og tvinge Kent til at holde Izu på bænken når han er klar igen
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se noget i Jens Jakob Thomasen- men overrask mig endelig.
              Jeg syntes nu han har alle de kompetancer der skal til for at blive en god superliga spiller. De er bare ikke udviklet fuldt endnu(håber jeg)..
              Han mangler lige 10-15% på parametre som fx fart i boldomgang og fysik. Teknisk og taktisk ser det fornuftig ud for en 20 årig..
              Men det er også over de næste 12-18 måneder at vi skal se den fremgang for jeg ikke skal frygte for at han bliver den nye Schoop

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                nej, han har jo ikke just været prangende i sit spil ..men nu er der en gylden mulighed for ham for at træde op og vise sit uomtvistlige talent og tvinge Kent til at holde Izu på bænken når han er klar igen
                Jeg håber at den nye 8'er er kommet inden Izunna bliver klar igen.....

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg syntes nu han har alle de kompetancer der skal til for at blive en god superliga spiller. De er bare ikke udviklet fuldt endnu(håber jeg)..
                  Han mangler lige 10-15% på parametre som fx fart i boldomgang og fysik. Teknisk og taktisk ser det fornuftig ud for en 20 årig..
                  Men det er også over de næste 12-18 måneder at vi skal se den fremgang for jeg ikke skal frygte for at han bliver den nye Schoop
                  Helt enig. Synes han viste en rigtig god spilforståelse og havde også kreative momenter i de indhop jeg så ham. Og også helt enig i din vurdering at give ham 12-18 måneder. Hvis han skulle ikke tænde i denne tid så skulle vi vel indse at han er kun en evig talent.
                  Men tror han bliver rigtig god.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Modsat Izunna så smider JJT afleveringer fremad i banen - og så længe Izunna ikke gider lave helhjertede defensive løb, så kan det ikke være noget stort tab at JJT starter inde.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Jeg så træningen torsdag formiddag, og her sluttede de med 11 mod 11. Her så det ud til, at Joan skulle starte på kanten i stedet for Greve. Joan spillede i hvert fald på "hold 1" hele tiden og omvendt med Greve. JJT og Thrane byttede undervejs på den centrale på hold 1.

                      Det kan naturligvis ændre sig mange gange... f.eks. allerede under træningen kl. 14, som jeg jo ikke så. :-)
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        #12
                        Tvivler nu på at Joan står foran Greve til startopstillingen.

                        Comment


                          #13
                          Joan startede inde på højrekanten sidst vi spillede i Aalborg, så det er vel ikke utænkeligt, at det skulle ske igen. I en kamp, hvor vi nok vil få en del omstillinger, og med en potentiel direkte modspiller på venstre backen i Rolantsson, som han kender fra landsholdet, og hvis kvaliteter absolut ikke ligger i det defensive, så kunne der godt være ræson i at bruge ham der.

                          Jeg har i hvert fald på ingen måde heller været særligt begejstret, over det vi har set fra Greve i de første to kampe.

                          Comment


                            #14
                            Kent må have en solid tro på Joan. Han har trods eget udsagn om at have svært ved at finde formen, fået godt med spilletid i de første kampe, og uanset hvad er det da et lille signal at sende, med ham på førsteholdet til træning. Synes ikke han har bragt noget endnu, men han har muligvis potentialet til at have den x-factor holdet mangler. Det er i hvert fald ikke på baggrund af kamppræstationerne han er så langt inde omkring spilletiden!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg har i hvert fald på ingen måde heller været særligt begejstret, over det vi har set fra Greve i de første to kampe.
                              Han var dygtig til at komme i position til mange afslutninger, men kvaliteten af de afslutninger var så ikke så overbevisende.

                              Comment

                              Working...
                              X