Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes jeg altså er fjollet. Selvfølgelig er det vigtig hvor højt vi ligger. Det giver selvtillid og energi at ligge i toppen. Presset letter fra omverdenen..
Jeg ville da gerne have ligget nr 1 nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSikker? Det er citeret fra FS, men de har før taget fejl ..OL får dog næppe lov st spille i aftenSLO
Comment
-
-
Frygter et nederlag på 0-3 til Ålborg. Er bange for vi bliver for tynde med flere stamspillere ude.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvis man ser på de to hold synes jeg det ser meget jævnbyrdigt ud. Der er ikke mange pladser hvor Aab ser stærkere ud. Men flere hvor OB er markant stærkere. Derfor kan vi sagtens tabe 3-0
Men det ændre ikke det fact at jeg næsten hver gang frygter et nederlag mere end jeg tror på en sejr
Comment
-
Synes dagens trup meget godt beskriver hvor tynde vi er pt... Men Tingager fremstår trods alt hurtigere end KEP mod Basogog. Håber på topmotiveret Thrane fremfor JJT på midten. Synes JJT mangler 'ild i øjnene'.. Og spændende at se om Pereira er løsningen på vb... Men positivt i min bog hvis man allerede nu indser at Greve ikke skal spille på kanten. God kamp striber👍
Comment
-
Kampen i dag er simpelthen så vigtig! En sejr i dag ville vende en ellers mildt sagt lunken start, til et positivt udgangspunkt for de kommende kampe. Det er vigtigt for både truppen og for fans at vi kan beholde den positive tone og tro på at det her hold er til mere end vi har set fra OB de sidste mange år. Et nederlag ville derimod skabe unødvendig røre i andedammen, som vi ikke har brug lige nu. Lad os nu få gang i AK!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Krøbøll Se indlægKampen i dag er simpelthen så vigtig! En sejr i dag ville vende en ellers mildt sagt lunken start, til et positivt udgangspunkt for de kommende kampe. Det er vigtigt for både truppen og for fans at vi kan beholde den positive tone og tro på at det her hold er til mere end vi har set fra OB de sidste mange år. Et nederlag ville derimod skabe unødvendig røre i andedammen, som vi ikke har brug lige nu. Lad os nu få gang i AK!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Krøbøll Se indlægKampen i dag er simpelthen så vigtig! En sejr i dag ville vende en ellers mildt sagt lunken start, til et positivt udgangspunkt for de kommende kampe. Det er vigtigt for både truppen og for fans at vi kan beholde den positive tone og tro på at det her hold er til mere end vi har set fra OB de sidste mange år. Et nederlag ville derimod skabe unødvendig røre i andedammen, som vi ikke har brug lige nu. Lad os nu få gang i AK!"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment