Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Om vi lægger 5 eller 7 efter 3 runder mener jeg ikke er så væsentligt....Men der skal nogle point på kontoen.
    Hvis vi ikke ligger 5'er efter i morgen har vi ikke vundet. Er det ikke væsentligt?

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Der er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.
      Da han blev hentet, fik jeg at vide, af en der ser VB en del, at ham kunne vi godt glæde os over... og det tog jeg for gode varer. Men altså...jeg er godt nok ikke overbevist endnu, må jeg indrømme.
      Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Da han blev hentet, fik jeg at vide, af en der ser VB en del, at ham kunne vi godt glæde os over... og det tog jeg for gode varer. Men altså...jeg er godt nok ikke overbevist endnu, må jeg indrømme.
        Heller ikke jeg. Men han skal have chancen nu mens han arbejder på at blive 100% fit, så må vi se om han har pondus nok.

Comment

En jeg kender i VB sagde bla at hvis han blev lidt mere seriøs og fik nogle bedre medspillere kunne han virkelig blive god.
          Og mon ikke at alle i OB håber man får lidt valuta for alle de penge man brugte på at hente ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Selvfølgelig håber vi at måtte æde vores ord , der er trods alt tilfælde hvor der ikke er noget fis i at få ret .

Jeg forudser stadig en spiller som max kan nå et Schoop/Azer niveau .
            Hvis han er afløser for Emil, så bliver det vel også en klar forstærkning så...

For at være mere seriøs, så synes jeg en reserve på Azer niveau, er et ganske fint niveau for en reserve i OB på nuværende tidspunkt. Meget bedre spillere tror jeg det er svært at få til en reserve tjans... men selvfølgelig, starter han inde er han jo ikke reserve, og så kunne man nok godt forlange et niveau højere, for at få en plads i start 11´eren... men nu må vi se. Jeg havde det fint med vi hentede ham, men selvom han er uden skyld i skaden(erne), så er det jo bare noget der nu engang trækker ned på hvor meget man får ud af det. Det lagt sammen med den noget slatne attitude, så synes jeg udmiddelbart det ser lidt trist ud... Håber selvfølgelig det vender, og han finder humør og evner frem igen efter det lange mørke forår, for så skal vi da nok komme til at se noget fra ham. Der må trods alt, for at vende tilbage til det første, være potentiale for at få mere ud af det end vi endte med at få med Emil...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              En sejr i morgen vil sende os på 5.pladsen. Kom nu drenge
              Og et nederlag.... puha...

Comment

Indtil videre den vigtigste kamp under KN...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Og et nederlag.... puha...
                  Yep. Nr 11 og en katastrofe start. Fuck en vigtig kamp i morgen

Comment

Jeg er slet heller ikke overbevist om han er værd at satse på, men han må jo vurderes til at være bedre end Greve, når han nu får en startplads.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis vi ikke ligger 5'er efter i morgen har vi ikke vundet. Er det ikke væsentligt?
                      Selvfølgeligt - sejren og de 3 point er vigtigt. Det var mere at hvor vi er placeret efter 3 runder ikke er så relevant for mig...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Selvfølgeligt - sejren og de 3 point er vigtigt. Det var mere at hvor vi er placeret efter 3 runder ikke er så relevant for mig...
                        Syntes jeg altså er fjollet. Selvfølgelig er det vigtig hvor højt vi ligger. Det giver selvtillid og energi at ligge i toppen. Presset letter fra omverdenen..
                        Jeg ville da gerne have ligget nr 1 nu

Comment

3 point må kravet være, for det kan kun gå fremad!

Comment

[QUOTE=Jacob97;91556]3 point må kravet være, for det kan kun gå fremad![/QUOTE]

Comment

Truppen:
                              http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-aab-26150.aspx
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Fester forventer en anden kamp end de to første:
                                http://www.ob.dk/artikel/aabs-stil-k...uligheder.aspx
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X