Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDa han blev hentet, fik jeg at vide, af en der ser VB en del, at ham kunne vi godt glæde os over... og det tog jeg for gode varer. Men altså...jeg er godt nok ikke overbevist endnu, må jeg indrømme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDa han blev hentet, fik jeg at vide, af en der ser VB en del, at ham kunne vi godt glæde os over... og det tog jeg for gode varer. Men altså...jeg er godt nok ikke overbevist endnu, må jeg indrømme.
Og mon ikke at alle i OB håber man får lidt valuta for alle de penge man brugte på at hente ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSelvfølgelig håber vi at måtte æde vores ord , der er trods alt tilfælde hvor der ikke er noget fis i at få ret .
Jeg forudser stadig en spiller som max kan nå et Schoop/Azer niveau .
For at være mere seriøs, så synes jeg en reserve på Azer niveau, er et ganske fint niveau for en reserve i OB på nuværende tidspunkt. Meget bedre spillere tror jeg det er svært at få til en reserve tjans... men selvfølgelig, starter han inde er han jo ikke reserve, og så kunne man nok godt forlange et niveau højere, for at få en plads i start 11´eren... men nu må vi se. Jeg havde det fint med vi hentede ham, men selvom han er uden skyld i skaden(erne), så er det jo bare noget der nu engang trækker ned på hvor meget man får ud af det. Det lagt sammen med den noget slatne attitude, så synes jeg udmiddelbart det ser lidt trist ud... Håber selvfølgelig det vender, og han finder humør og evner frem igen efter det lange mørke forår, for så skal vi da nok komme til at se noget fra ham. Der må trods alt, for at vende tilbage til det første, være potentiale for at få mere ud af det end vi endte med at få med Emil...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDa han blev hentet, fik jeg at vide, af en der ser VB en del, at ham kunne vi godt glæde os over... og det tog jeg for gode varer. Men altså...jeg er godt nok ikke overbevist endnu, må jeg indrømme.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSelvfølgeligt - sejren og de 3 point er vigtigt. Det var mere at hvor vi er placeret efter 3 runder ikke er så relevant for mig...
Jeg ville da gerne have ligget nr 1 nu
Comment
-
Fester forventer en anden kamp end de to første:
http://www.ob.dk/artikel/aabs-stil-k...uligheder.aspx"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment