Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægVi har Thrane som 8'er. Jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde ham, i hvert fald. Han havde et fint indhop i dag.
En helt anden ting: hvem overtog anførerbindet da KEP blev udvist?.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg synes også Thrane ser spændende ud. Han lagde fint op til den friløber Festersen brændte.
Gad vide om stædigheden med vedholdende at beholde Izunna på pladsen handler om at der skal sluges nogle voldsomme kameler hvis KN/JH skal indrømme at der er smidt er relativt stort beløb ud på en fuser ( igen )817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg er snart frisk på at prøve hvem som helst som 8ér og ja måske Thrane kan udvikles som en god en af slagsen kender ikke så meget til ham så lad os da se ham an .
Gad vide om stædigheden med vedholdende at beholde Izunna på pladsen handler om at der skal sluges nogle voldsomme kameler hvis KN/JH skal indrømme at der er smidt er relativt stort beløb ud på en fuser ( igen )
Comment
-
Det store problem med Izunna er at han hverken har spillet en god 6'er eller en god 8'er. Han har gjort begge dele lige dårligt. Fair nok, hvis det ikke fungerer fremad banen, men så kan man i det mindste give fuld smadder på at lukke af bagude. Der har haft nok alibi løb til at pisse mig af.
Indtil videre har han ikke spillet pladsen bedre end Diarra kunne have gjort.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg synes også Thrane ser spændende ud. Han lagde fint op til den friløber Festersen brændte.
Nu var Grytebust jo på vejen ud, og der var ikke så mange minutter igen, så der skal formentlig ikke lægges super meget i det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægUmiddelbart aflevered Kenneth Emil Petersen bindet til Grytebust på vej ud, men jeg så ikke om det blev givet videre.
Nu var Grytebust jo på vejen ud, og der var ikke så mange minutter igen, så der skal formentlig ikke lægges super meget i det.
Gryte
Desler, Tingager, Tverskov, Joao
Greve, ElMakrini, JJT, Jönsson
AK, Festersen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOk, tak for info. Tror Grytebust vil være en fremragende viceanfører. Han er ihvertfald en af de absolut første på holdkortet. Spændende om han har anførerbindet på mod AaB eller om det bliver ElMakrini eller Festersen. Det er nok en af de tre. Så har jeg også et håb om vi snart får en ordentlig udebanetrøje.
Gryte
AK, Festersen
Tror ikke vi får en anden udebanetrøje , ganske enkelt fordi der ikke er noget salg i dem .
Hvilken spiller er iøvrigt vores " trøjesælger" ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOk, tak for info. Tror Grytebust vil være en fremragende viceanfører. Han er ihvertfald en af de absolut første på holdkortet. Spændende om han har anførerbindet på mod AaB eller om det bliver ElMakrini eller Festersen. Det er nok en af de tre. Så har jeg også et håb om vi snart får en ordentlig udebanetrøje.
Gryte
AK, FestersenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvordan man har set den her trøje og efterfølgende er kommet frem til "den er federe end de andre muligheder" ... det er mig en stor gåde :D!
Comment
Comment