Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon dog vi var interesserede?

    Og hvis vi får et par uafgjorte i aften eller en sejr til den rigtige ligger vi altså 5'er
    Lidt omsonst at tale om placering efter to runder. Faktum er, at vi har fået 2 point imod 2 oprykkere, der har set ringe ud indtil videre i deres andre kampe. Sandsynligheden er, at vi heller ikke vinder i næste runde, og så hedder det 2 eller 3 point efter 3 runder. Det er en skandaløs start, og de 4-5-6 point, vi så ender med at mangle, fordi at man har nølet den på transfermarkedet, kan jo nemt være det der er forskellen på mesterskabs- og nedrykningsslutspillet.

    Det er sødt at JH håber på, at vi kan tilføje noget til truppen, og venter på at se, om der dukker noget op, men hvis der først sker noget i de sidste dage i vinduet, er 27% af grundspillet allerede afviklet, og så kan det pointefterslæb vi har fået indtil da, og den tid det vil koste at få nye folk i form og spillet ind, sagtens ende med at blive for meget til at kunne blive hentet ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Izu er jo nok vor dyreste spiller og så er det svært at indse at han er et fejlkøb, fordi han ikke passer til stil og til at spille sammen med Makrini.

      Jeg er glad for Kent som træner, men han har ført vist sig for stædig. Husker de mange kampe med Diarra o.lign i centerforsvaret i stedet for Lasse Nielsen.

      De havde Jeppe. Og vi havde ikke Rasmus Falk.
      Næsten Alt hvad JH har givet penge for har været forfejlet . Der har været bedre held med de gratis spillere vi har hentet .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Lidt omsonst at tale om placering efter to runder. Faktum er, at vi har fået 2 point imod 2 oprykkere, der har set ringe ud indtil videre i deres andre kampe. Sandsynligheden er, at vi heller ikke vinder i næste runde, og så hedder det 2 eller 3 point efter 3 runder. Det er en skandaløs start, og de 4-5-6 point, vi så ender med at mangle, fordi at man har nølet den på transfermarkedet, kan jo nemt være det der er forskellen på mesterskabs- og nedrykningsslutspillet.

        Det er sødt at JH håber på, at vi kan tilføje noget til truppen, og venter på at se, om der dukker noget op, men hvis der først sker noget i de sidste dage i vinduet, er 27% af grundspillet allerede afviklet, og så kan det pointefterslæb vi har fået indtil da, og den tid det vil koste at få nye folk i form og spillet ind, sagtens ende med at blive for meget til at kunne blive hentet ind.
        som en af de største JH krittikere kan jeg sagtens følge det du skriver.. Man lykkedes tidligt med nogle ting som gjorde at vi havde en fornuftig grundstamme.. Tommel op for det.. Man har fået ryddet op i truppen. Tommel op for det..

        Men man fejler fuldstændig pt ved ikke at kunne hente noget offensivt kvalitet ind.. JH vil dog nok forsvare sig med at Jönsson er hentet.. Men det at man endnu ikke har hentet en 8'er til midten har jeg svært ved at forstå

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
          Hvordan kunne vi misse og få Spelmann tilbage???

          Lige nu virker den 4 plads EB og andre satte OB på før start, ret langt væk, lugter af 8-9 pladser igen. Det kan og skal ikke være godt nok for en klub som OB. Mit Jesper Hansen barometer er lige nu i negativ 10
          Kan ikke se hvad vi skulle med Spellmann
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kan ikke se hvad vi skulle med Spellmann
            Det kan jeg virkelig heller ikke. Han var god, da vi primært spillede kontra-fodbold under Ove - ligesom han var det i Horsens. Men hvis man har bolden mere og skal skabe pres, så har han ikke det, der skal til. Passer slet ikke med Kent-bold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              som en af de største JH krittikere kan jeg sagtens følge det du skriver.. Man lykkedes tidligt med nogle ting som gjorde at vi havde en fornuftig grundstamme.. Tommel op for det.. Man har fået ryddet op i truppen. Tommel op for det..

              Men man fejler fuldstændig pt ved ikke at kunne hente noget offensivt kvalitet ind.. JH vil dog nok forsvare sig med at Jönsson er hentet.. Men det at man endnu ikke har hentet en 8'er til midten har jeg svært ved at forstå
              Vi har Thrane som 8'er. Jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde ham, i hvert fald. Han havde et fint indhop i dag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Vi har Thrane som 8'er. Jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde ham, i hvert fald. Han havde et fint indhop i dag.
                Enig. Så håber vi får nok en stor stærk angriber.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Enig. Så håber vi får nok en stor stærk angriber.
                  Synes du, at det var i angrebet, at vi manglede noget i dag? Hvis der er en kæde jeg vil fritage i dag, så er det angrebet. Det er vores angribere der skaber 2-0 målet, og Festersen der skaber pladsen ved straffesparket. Den usikre og nonchalant boldomkring, de sløje indlæg, dårlige afslutninger udefra og de oceaner af plads vi efterlod i mellemrummet, tror jeg ikke på forsvinder, fordi at vi får en mand på 1.90 oppe i angrebet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Synes du, at det var i angrebet, at vi manglede noget i dag? Hvis der er en kæde jeg vil fritage i dag, så er det angrebet. Det er vores angribere der skaber 2-0 målet, og Festersen der skaber pladsen ved straffesparket. Den usikre og nonchalant boldomkring, de sløje indlæg, dårlige afslutninger udefra og de oceaner af plads vi efterlod i mellemrummet, tror jeg ikke på forsvinder, fordi at vi får en mand på 1.90 oppe i angrebet.
                    Synes vi har brug for en stærk angriber man kan smide ind som alternative eller komplementation for Fester og AK. Fester og AK er meget god i hurtige omstillinger og at spille sig i feltet. Men idag (og otså mod Silkeborg) kunne vi ikke få meget ud af de indlægge som kom fra ude af feltet. Især Desler bragte i begge kampe mange bolde ind uden at vi fik noget ud af de. Så savner jeg en Zohore - typ som kan presse Fester og AK og man kan smide i centrummet. En mand med lidt andre spidskompetencer end Fester og AK som gør vores offensive mere variabel.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Vi har Thrane som 8'er. Jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde ham, i hvert fald. Han havde et fint indhop i dag.
                      Jah jooo.. Det har vi vel.. Ville bare gerne have en klasse spiller ind på den plads. Vi mangler flow...
                      Men han gjorde det okay ja

                      Comment


                        Er der nogen, der så den på TV, der kan fortælle, om der burde have været straffe til Festersen til allersidst, hvor han kommer først på bolden omkirng det lille felt? På stadion lignede det godt nok, at Jesper Hansen fik ram på ham, og der var straffe.

                        Comment


                          Spørg dommeren... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Er der nogen, der så den på TV, der kan fortælle, om der burde have været straffe til Festersen til allersidst, hvor han kommer først på bolden omkirng det lille felt? På stadion lignede det godt nok, at Jesper Hansen fik ram på ham, og der var straffe.
                            Jeg syntes 100% at der var straffe.. Og havde dommeren ikke dømt 2 allerede havde han også fløjet efter min mening

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg syntes 100% at der var straffe.. Og havde dommeren ikke dømt 2 allerede havde han også fløjet efter min mening
                              Ærgerligt. Men tak for observationen

                              Egentligt lidt ironisk, hvis vi havde fået det og KEP havde scoret igen, så havde banens på dagens dårligste have scoret to og blevet dagens helt, mens banens bedste (J. Kjær) også havde scoret to, men var blevet dagens skurk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Synes vi har brug for en stærk angriber man kan smide ind som alternative eller komplementation for Fester og AK. Fester og AK er meget god i hurtige omstillinger og at spille sig i feltet. Men idag (og otså mod Silkeborg) kunne vi ikke få meget ud af de indlægge som kom fra ude af feltet. Især Desler bragte i begge kampe mange bolde ind uden at vi fik noget ud af de. Så savner jeg en Zohore - typ som kan presse Fester og AK og man kan smide i centrummet. En mand med lidt andre spidskompetencer end Fester og AK som gør vores offensive mere variabel.
                                Enig.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X