Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægAGF ender i top 6 i år. Blev så trist da jeg så de havde købt Spelmann.
Ham og Makrini kunne udgøre en stærk midtbane."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægFuck nu om det er oprykkere man!! Forstår godt hans frustration
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja - men det er nu engang lettere at vinde over oprykkerne - selv om det er gode hold. Og med en erklæret målsætning om top 6 - så SKAL de kampe altså vindes. Bliver næppe mod fck vi henter de point hjem igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, det sidste jeg læste var det her:
"Jeg tror ikke, vi er færdige i det her vindue. Vi er vældig godt tilfreds med den trup, vi står med nu. Ud fra de muligheder, vi havde, er vi lykkes rigtig fint, men jeg håber stadig på, at det ikke er den endelige trup, vi kigger på i dag."
I guder hvor er det sørgeligt, at så inkompetent et menneske, sidder med afgørende beslutninger i min klub.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægForstår ikke OB ikke skiller sig af med Joan godt nok ikke meget han bidrager med når hab kommer ind. Sæt dog yao ind istedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHan er bare ikke dygtigere sådan er det bare
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet vindue vi leverede i vinters, helt generelt... Joan og Izunna ligner to kæmpe nulboner, og det endda nogle dyre af slagsen, og så solgte vi 7 ligamål fra efteråret, og her 7 måneder efter er det stadig ikke blevet reageret på det. Hold nu kæft en stinker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægHvordan kunne vi misse og få Spelmann tilbage???
Lige nu virker den 4 plads EB og andre satte OB på før start, ret langt væk, lugter af 8-9 pladser igen. Det kan og skal ikke være godt nok for en klub som OB. Mit Jesper Hansen barometer er lige nu i negativ 10
Og hvis vi får et par uafgjorte i aften eller en sejr til den rigtige ligger vi altså 5'erLast edited by fmprOB; 24-07-2016, 15:29.
Comment
Comment