Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg så det som direkte rødt
    det var gult/rødt ..uanset hvad så er han ikke med i næste kamp...........mod AaB
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      AGF ender i top 6 i år. Blev så trist da jeg så de havde købt Spelmann.
      Ham og Makrini kunne udgøre en stærk midtbane.
      Kan rigtig god lide den pitbull. Men synes vi mangler en mere kreativ offensiv midtbanespiller.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        AK var FUCKING sur
        Fuck nu om det er oprykkere man!! Forstår godt hans frustration

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          AK var FUCKING sur
          Berettiget
          OBeliever

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det var gult/rødt ..uanset hvad så er han ikke med i næste kamp...........mod AaB
            Han lavede lige en Falk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Man kan godt være en lallende idiot og super sarkastisk på samme tid.

              MvT
              den er jeg helt med på ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Fuck nu om det er oprykkere man!! Forstår godt hans frustration
                Bestemt... Bare sjældent man hører det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Fuck nu om det er oprykkere man!! Forstår godt hans frustration
                  ja - men det er nu engang lettere at vinde over oprykkerne - selv om det er gode hold. Og med en erklæret målsætning om top 6 - så SKAL de kampe altså vindes. Bliver næppe mod fck vi henter de point hjem igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja - men det er nu engang lettere at vinde over oprykkerne - selv om det er gode hold. Og med en erklæret målsætning om top 6 - så SKAL de kampe altså vindes. Bliver næppe mod fck vi henter de point hjem igen
                    De kommer ikke til at tabe mange i år nej.. Nu er vi vel tvunget til at vinde i AaB så starten ikke er fuldstændig katastrofal

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ok, det sidste jeg læste var det her:

                      "Jeg tror ikke, vi er færdige i det her vindue. Vi er vældig godt tilfreds med den trup, vi står med nu. Ud fra de muligheder, vi havde, er vi lykkes rigtig fint, men jeg håber stadig på, at det ikke er den endelige trup, vi kigger på i dag."

                      I guder hvor er det sørgeligt, at så inkompetent et menneske, sidder med afgørende beslutninger i min klub.
                      Han er bare ikke dygtigere sådan er det bare
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Forstår ikke OB ikke skiller sig af med Joan godt nok ikke meget han bidrager med når hab kommer ind. Sæt dog yao ind istedet
                        Det vindue vi leverede i vinters, helt generelt... Joan og Izunna ligner to kæmpe nulboner, og det endda nogle dyre af slagsen, og så solgte vi 7 ligamål fra efteråret, og her 7 måneder efter er det stadig ikke blevet reageret på det. Hold nu kæft en stinker.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Han er bare ikke dygtigere sådan er det bare
                          Men han håber i det mindste. Jeg skrev lige en mail til sjæfen, og skrev at jeg håber på, at jeg får lavet mit arbejde i morgen, men det kan jo også risikere at være status quo, når jeg går hjem. Men jeg tror, at jeg får lavet noget.

                          Comment


                            Hvordan kunne vi misse og få Spelmann tilbage???

                            Lige nu virker den 4 plads EB og andre satte OB på før start, ret langt væk, lugter af 8-9 pladser igen. Det kan og skal ikke være godt nok for en klub som OB. Mit Jesper Hansen barometer er lige nu i negativ 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det vindue vi leverede i vinters, helt generelt... Joan og Izunna ligner to kæmpe nulboner, og det endda nogle dyre af slagsen, og så solgte vi 7 ligamål fra efteråret, og her 7 måneder efter er det stadig ikke blevet reageret på det. Hold nu kæft en stinker.
                              3,5 og 1 mill ja... Jeg tror stadig på Joan dog. Izunna har jeg helt afskrevet i nuværende system og så længe Makrini er i klubben

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                                Hvordan kunne vi misse og få Spelmann tilbage???

                                Lige nu virker den 4 plads EB og andre satte OB på før start, ret langt væk, lugter af 8-9 pladser igen. Det kan og skal ikke være godt nok for en klub som OB. Mit Jesper Hansen barometer er lige nu i negativ 10
                                Mon dog vi var interesserede?

                                Og hvis vi får et par uafgjorte i aften eller en sejr til den rigtige ligger vi altså 5'er
                                Last edited by fmprOB; 24-07-2016, 15:29.

                                Comment

                                Working...
                                X