Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Er der nogen, der så den på TV, der kan fortælle, om der burde have været straffe til Festersen til allersidst, hvor han kommer først på bolden omkirng det lille felt? På stadion lignede det godt nok, at Jesper Hansen fik ram på ham, og der var straffe.
    Jeg ærgrer mig også over, at den situation ikke indgår i highlights på superliga.dk. På stadion så jeg klart et straffe (jeg så i øvrigt flere, men der bliver jo ikke fløjet for riv i trøjen selvom en Lyngbymand prøvede at beholde Tverskovs trøje).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Vi har Thrane som 8'er. Jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde ham, i hvert fald. Han havde et fint indhop i dag.
      Jeg synes også Thrane ser spændende ud. Han lagde fint op til den friløber Festersen brændte.
      En helt anden ting: hvem overtog anførerbindet da KEP blev udvist?.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Jeg synes også Thrane ser spændende ud. Han lagde fint op til den friløber Festersen brændte.
        En helt anden ting: hvem overtog anførerbindet da KEP blev udvist?.
        Jeg er snart frisk på at prøve hvem som helst som 8ér og ja måske Thrane kan udvikles som en god en af slagsen kender ikke så meget til ham så lad os da se ham an .

        Gad vide om stædigheden med vedholdende at beholde Izunna på pladsen handler om at der skal sluges nogle voldsomme kameler hvis KN/JH skal indrømme at der er smidt er relativt stort beløb ud på en fuser ( igen )
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg er snart frisk på at prøve hvem som helst som 8ér og ja måske Thrane kan udvikles som en god en af slagsen kender ikke så meget til ham så lad os da se ham an .

          Gad vide om stædigheden med vedholdende at beholde Izunna på pladsen handler om at der skal sluges nogle voldsomme kameler hvis KN/JH skal indrømme at der er smidt er relativt stort beløb ud på en fuser ( igen )
          Det ja og så bare generelt manglen på bedre alternativer.. JJT gør det okay men vil heller ikke kunne gøre den store forskel. Der går nok et år eller 2..

          Comment


            Det store problem med Izunna er at han hverken har spillet en god 6'er eller en god 8'er. Han har gjort begge dele lige dårligt. Fair nok, hvis det ikke fungerer fremad banen, men så kan man i det mindste give fuld smadder på at lukke af bagude. Der har haft nok alibi løb til at pisse mig af.

            Indtil videre har han ikke spillet pladsen bedre end Diarra kunne have gjort.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Jeg synes også Thrane ser spændende ud. Han lagde fint op til den friløber Festersen brændte.
              En helt anden ting: hvem overtog anførerbindet da KEP blev udvist?.
              Umiddelbart aflevered Kenneth Emil Petersen bindet til Grytebust på vej ud, men jeg så ikke om det blev givet videre.
              Nu var Grytebust jo på vejen ud, og der var ikke så mange minutter igen, så der skal formentlig ikke lægges super meget i det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Umiddelbart aflevered Kenneth Emil Petersen bindet til Grytebust på vej ud, men jeg så ikke om det blev givet videre.
                Nu var Grytebust jo på vejen ud, og der var ikke så mange minutter igen, så der skal formentlig ikke lægges super meget i det.
                Ok, tak for info. Tror Grytebust vil være en fremragende viceanfører. Han er ihvertfald en af de absolut første på holdkortet. Spændende om han har anførerbindet på mod AaB eller om det bliver ElMakrini eller Festersen. Det er nok en af de tre. Så har jeg også et håb om vi snart får en ordentlig udebanetrøje.
                Gryte
                Desler, Tingager, Tverskov, Joao
                Greve, ElMakrini, JJT, Jönsson
                AK, Festersen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Ok, tak for info. Tror Grytebust vil være en fremragende viceanfører. Han er ihvertfald en af de absolut første på holdkortet. Spændende om han har anførerbindet på mod AaB eller om det bliver ElMakrini eller Festersen. Det er nok en af de tre. Så har jeg også et håb om vi snart får en ordentlig udebanetrøje.
                  Gryte
                  Desler, Tingager, Tverskov, Joao
                  Greve, ElMakrini, JJT, Jönsson
                  AK, Festersen

                  Tror ikke vi får en anden udebanetrøje , ganske enkelt fordi der ikke er noget salg i dem .
                  Hvilken spiller er iøvrigt vores " trøjesælger" ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Tror ikke vi får en anden udebanetrøje , ganske enkelt fordi der ikke er noget salg i dem .
                    Hvilken spiller er iøvrigt vores " trøjesælger" ?
                    Hvem har tisset på din sukkermad

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Ok, tak for info. Tror Grytebust vil være en fremragende viceanfører. Han er ihvertfald en af de absolut første på holdkortet. Spændende om han har anførerbindet på mod AaB eller om det bliver ElMakrini eller Festersen. Det er nok en af de tre. Så har jeg også et håb om vi snart får en ordentlig udebanetrøje.
                      Gryte
                      Desler, Tingager, Tverskov, Joao
                      Greve, ElMakrini, JJT, Jönsson
                      AK, Festersen
                      Hvordan man har set den her trøje og efterfølgende er kommet frem til "den er federe end de andre muligheder" ... det er mig en stor gåde :D!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvordan man har set den her trøje og efterfølgende er kommet frem til "den er federe end de andre muligheder" ... det er mig en stor gåde :D!
                        Jeg er helt enig. Gad vide hvem det er der sidder og vender tommelfingeren op eller ned ifht. det spilletøj Hummel foreslår. Er det JH, eller andre i organisationen?.

                        Comment

                        Working...
                        X