Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Jeg så slet ikke at dommeren havde det gule kort oppe... Var det oppe eller var det direkte rødt?
    Jeg så det som direkte rødt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sidste udmelding var jo at vi ikke er aktive på markedet men vil se hvad der dukker op.. Og vi har jo pt en ligegyldig spiller fra Ghana på besøg...
      Så alt er godt
      Ok, det sidste jeg læste var det her:

      "Jeg tror ikke, vi er færdige i det her vindue. Vi er vældig godt tilfreds med den trup, vi står med nu. Ud fra de muligheder, vi havde, er vi lykkes rigtig fint, men jeg håber stadig på, at det ikke er den endelige trup, vi kigger på i dag."

      I guder hvor er det sørgeligt, at så inkompetent et menneske, sidder med afgørende beslutninger i min klub.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        FLOT edmundson - god måde at smide bolden væk på.....FFS
        Ja han havde ėn god aktion og 5 dårlige.
        Synes heller ikke JJT lavede andet en drible rundt om sig selv fire gange og spille den til siden eller bagud når han fik bolden. Vi ligner absolut ikke noget top 6 hold pt..

        Comment


          Izu er jo nok vor dyreste spiller og så er det svært at indse at han er et fejlkøb, fordi han ikke passer til stil og til at spille sammen med Makrini.

          Jeg er glad for Kent som træner, men han har ført vist sig for stædig. Husker de mange kampe med Diarra o.lign i centerforsvaret i stedet for Lasse Nielsen.

          De havde Jeppe. Og vi havde ikke Rasmus Falk.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg så det som direkte rødt
            Det var gult-rødt.. Håbløst at han får det første for brok

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Positivt er vel også at Izunna er skadet og vi måske ser en anden midtbane konstellation næste gang..
              tja....mener nu nok Kent burde kunne se det selv....frem for at vente på en skade. Og hvor meget bedre bliver det med dem vi har istedeet? Måske Thrane skulle starte næste gang - virker til at være lidt mere fut i ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ok, det sidste jeg læste var det her:

                "Jeg tror ikke, vi er færdige i det her vindue. Vi er vældig godt tilfreds med den trup, vi står med nu. Ud fra de muligheder, vi havde, er vi lykkes rigtig fint, men jeg håber stadig på, at det ikke er den endelige trup, vi kigger på i dag."

                I guder hvor er det sørgeligt, at så inkompetent et menneske, sidder med afgørende beslutninger i min klub.
                Jesper "uld i mund" Hansen gør det igen... Håber stadig på mirakler... Heldigvis stadigvæk en del uger endnu hvor han kan bringe vores kritik til skamme

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det må siges at være det RIGTIGT positive spin.....er godt nok skuffet over den sæsonstart....top 6 er LANGT væk
                  Man kan godt være en lallende idiot og super sarkastisk på samme tid.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    tja....mener nu nok Kent burde kunne se det selv....frem for at vente på en skade. Og hvor meget bedre bliver det med dem vi har istedeet? Måske Thrane skulle starte næste gang - virker til at være lidt mere fut i ham

                    Bare der sker noget andet.. Men ved godt det nok ikke bliver meget bedre..
                    Men vi må bare indse at Izunna var vores største køb længe og man ihærdigt prøver at få ham til at lykkedes..

                    Comment


                      AGF ender i top 6 i år. Blev så trist da jeg så de havde købt Spelmann.
                      Ham og Makrini kunne udgøre en stærk midtbane.
                      OBeliever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Man kan godt være en lallende idiot og super sarkastisk på samme tid.

                        MvT

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          AGF ender i top 6 i år. Blev så trist da jeg så de havde købt Spelmann.
                          Ham og Makrini kunne udgøre en stærk midtbane.
                          Stærk ja.. Teknisk håbløs ja..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            AGF ender i top 6 i år. Blev så trist da jeg så de havde købt Spelmann.
                            Ham og Makrini kunne udgøre en stærk midtbane.
                            Det er muligt, men ikke i det system Kent Nielsen vil spille.

                            Comment


                              AK var FUCKING sur

                              Comment


                                Forstår ikke OB ikke skiller sig af med Joan godt nok ikke meget han bidrager med når hab kommer ind. Sæt dog yao ind istedet

                                Comment

                                Working...
                                X