Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægI de få indhop han har fået. Mener jeg han har udvist mere vilje, end mange af dem vi har rendende rundt i start elleve. Men vilje er selvfølgelig ikke alt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJønsson virker heller ikke til at være i topform, og der mener jeg så schönes niveau er 20 - 25 niveauer over :)
Jeg er game på du tager til prøve træning, bare for at nulre Jønsson :)
Du skal nok læse det igennem igen, for der er 1 direkte nedrykker.
Rent faktisk kan man tabe de første 32 kampe, hvis man bare kan spille 1-1 ude og 0-0 hjemme i den afgørende kvalkamp ... så er man hokus pokus minimum nr. 12.
Helt absurd og vildt uretfærdigt ... det gik først op for mig her for et par dage siden, da jeg ikke har gidet at tjekke op på et system (slutspil) som jeg er stærk modstander af.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet virker omsonst at tale om direkte nedrykkere i det her system. Faktum er at du kan tabe 32 kampe i træk i princippet, men hvis du klarer dig i de første to playoff-opgør mod et andet Superliga-hold, så skal man enten slå et andet Superliga-hold over to kampe, og lykkedes det ikke, får man en chance mere imod et 1. divisionshold for at redde sig.
Altså, det handler om at toppe formmæssigt i maj, derfor kan Silkeborg også tage det lidt mere roligt, end de ellers ville have kunnet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægVi har jo ikke fået lov til at se ham vise noget vilje, så hvad tænker du på her? Det eneste der for mig viser noget vilje er Festersens udtalelse om at han brugte hele sommerferien på at selvtræne. Jeg tror nu nok den unge knægt har vilje, men jeg tror ikke han er klar til vores trup før om et godt stykke tid - så en udlejning ville vel ikke være så sært? (Uden salgsklausul naturligvis). Nu ser jeg ikke træningerne, men det kan være han viser meget vilje der?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægEr det bare mig, eller larmer tavsheden ikke foruroligende? jeg har da sjældent oplevet et så dødt forum lige op til deadline, der plejer da at være masser af rygter, ønsker osv.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
En sjov fornemmelse jeg sidder med, på den ene side går jeg og glæder mig til at der sker noget her i de døende timer, på den anden side ville det bare være ultra Jesper "Spare" Hansen agtigt at stoppe den her og være "tilfreds med truppen som den er nu".. Jeg nægter simpelthen at tro at der ikke kommer mere, vi mangler i den grad et kreativt bindeled imellem den centrale midtbane og angriberne! Så spændende er det jo...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægEn sjov fornemmelse jeg sidder med, på den ene side går jeg og glæder mig til at der sker noget her i de døende timer, på den anden side ville det bare være ultra Jesper "Spare" Hansen agtigt at stoppe den her og være "tilfreds med truppen som den er nu".. Jeg nægter simpelthen at tro at der ikke kommer mere, vi mangler i den grad et kreativt bindeled imellem den centrale midtbane og angriberne! Så spændende er det jo...
Comment
Comment