Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det virker desværre ikke videre realistisk, men det er jo den slags muligheder, der opstår de næste par dage her. Så må vi se om (og håbe på at) vi slår til på en eller flere af dem
    Nej det er gratis at håbe :). Lyder mere som en FCM handel hvis Pusic ryger ud

    Comment


      Fun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.

      Att: Jesper Hansen

      Jeg tager gerne en prøvetræning i Ådalen. Jeg spiller venstre (og højre) kant, og kan sparke med begge ben.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Fun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.

        Att: Jesper Hansen

        Jeg tager gerne en prøvetræning i Ådalen. Jeg spiller venstre (og højre) kant, og kan sparke med begge ben.

        Comment


          Kunne ham her være interessant?

          http://www.transfermarkt.com/etzaz-h...spieler/141658

          Central midt, med over 100 tippeliga-kampe, med både 11 mål og 22 assist til følge. Kun 23 år, og har tørnet ud i mange år for Molde?

          Ingen kontrakt.

          Comment


            jeg må simpelthen med stor chok og bekymring konstatere, at der faktisk ikke kommer mere ind.....skræmmende..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              jeg må simpelthen med stor chok og bekymring konstatere, at der faktisk ikke kommer mere ind.....skræmmende..
              Tænker lidt der sidder nogen og tænker, nå det blev ikke en rullestart det her, vi er allerede langt efter top 6, når vi ser på hvem vi har mødt og hvem vi ikke har mødt. Hmmm, lad os læse lidt op på det nedrykningsspil......Ingen direkte nedrykning, fedt, hvor heldig kan man være, vi ser på det til vinter så.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                jeg må simpelthen med stor chok og bekymring konstatere, at der faktisk ikke kommer mere ind.....skræmmende..
                Har du lyttet til nogle vandrør ? Eller er du i panik som os andre.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Tænker lidt der sidder nogen og tænker, nå det blev ikke en rullestart det her, vi er allerede langt efter top 6, når vi ser på hvem vi har mødt og hvem vi ikke har mødt. Hmmm, lad os læse lidt op på det nedrykningsspil......Ingen direkte nedrykning, fedt, hvor heldig kan man være, vi ser på det til vinter så.
                  præcist. JHs stil er, at køre tingene igennem på et absolut minimum af ressourcer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Har du lyttet til nogle vandrør ? Eller er du i panik som os andre.
                    total panik

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      total panik
                      Men ganske realistisk panik. Bliver spændende at se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Så ville JH få en thumbs up. Han har pågåenhed, et vidunderligt spark, og så har han massere rutine, og skulle kunne gå ind og gribe taktstokken for vores offensiv, efter mange år på højere niveau. Det ville satme være et signal, selvom han sikkert ikke er i topform fra start
                        Jønsson virker heller ikke til at være i topform, og der mener jeg så schönes niveau er 20 - 25 niveauer over :)

                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Fun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.

                        Att: Jesper Hansen

                        Jeg tager gerne en prøvetræning i Ådalen. Jeg spiller venstre (og højre) kant, og kan sparke med begge ben.
                        Jeg er game på du tager til prøve træning, bare for at nulre Jønsson :)

                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Tænker lidt der sidder nogen og tænker, nå det blev ikke en rullestart det her, vi er allerede langt efter top 6, når vi ser på hvem vi har mødt og hvem vi ikke har mødt. Hmmm, lad os læse lidt op på det nedrykningsspil......Ingen direkte nedrykning, fedt, hvor heldig kan man være, vi ser på det til vinter så.
                        Du skal nok læse det igennem igen, for der er 1 direkte nedrykker.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jønsson virker heller ikke til at være i topform, og der mener jeg så schönes niveau er 20 - 25 niveauer over :)



                          Jeg er game på du tager til prøve træning, bare for at nulre Jønsson :)



                          Du skal nok læse det igennem igen, for der er 1 direkte nedrykker.

                          Det virker omsonst at tale om direkte nedrykkere i det her system. Faktum er at du kan tabe 32 kampe i træk i princippet, men hvis du klarer dig i de første to playoff-opgør mod et andet Superliga-hold, så skal man enten slå et andet Superliga-hold over to kampe, og lykkedes det ikke, får man en chance mere imod et 1. divisionshold for at redde sig.

                          Altså, det handler om at toppe formmæssigt i maj, derfor kan Silkeborg også tage det lidt mere roligt, end de ellers ville have kunnet.

                          Comment


                            Ser ud til at ledelsen gir sponsorerne og fans fingeren. Har lige spurgt 2 sports journalister om de havde hørt om spillertilgang til OB. Ingen havde hørt noget... Den ene gættede dog på at Yao måske udlejes...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              Ser ud til at ledelsen gir sponsorerne og fans fingeren. Har lige spurgt 2 sports journalister om de havde hørt om spillertilgang til OB. Ingen havde hørt noget... Den ene gættede dog på at Yao måske udlejes...
                              Glimrende løsning hvis Yao udlejes et års tid, så han kan få nogle kampe i benene. Han er tydeligvis ikke klar endnu siden han ryger ind og ud af truppen. - Han bor så hos Festersen, så jeg ved ikke hvad det ville betyde for hans situation mht. Tryghed og vejledning i hverdagen, men ellers kunne man jo udleje ham til en klub tæt på.. Måske FC Fredericia, så det stadigvæk er på højt niveau. Middelfart er ikke godt nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Ser ud til at ledelsen gir sponsorerne og fans fingeren. Har lige spurgt 2 sports journalister om de havde hørt om spillertilgang til OB. Ingen havde hørt noget... Den ene gættede dog på at Yao måske udlejes...
                                Hvis det sker, så er det grotesk. En af de spillere der har vist noget vilje. Vi må da håbe så, at vores i forvejen tynde trup kan klare en sæson igennem uden skader.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X