Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSpørgsmålet er dog, om Kent N er klar til at fravige plan A - også de dage, hvor det ikke kører. Jeg tvivler. Derfor kunne jeg faktisk godt forestille mig, at man henter en, der minder, om de typer vi allerede har. Ved ikke lige om jeg tror, at det bliver Deblé dog.
Sådan en type ville være perfekt så vi havde 3 på lige fod. Syntes det virkede fint da Zohore var her..
Det er heller ikke meget Festersen har scoret de sidste mange kampe. Han har manglet lidt overskud og friskhed IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tror jeg han er. Bare fordi man er en stor target mand kan det jo også være at man kan lidt med fødderne.. Vi så lidt af det med Zohore..
Sådan en type ville være perfekt så vi havde 3 på lige fod. Syntes det virkede fint da Zohore var her..
Det er heller ikke meget Festersen har scoret de sidste mange kampe. Han har manglet lidt overskud og friskhed IMO
Det er lidt det samme, når vi skriger efter en hurtig kant, der kan udfordre en-mod-en. Det er jo godt at kunne, men ikke de mest afgørende kvaliteter for en kant i vores/Kents system
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLige denne her syntes jeg er realistisk. Den er mulig at eksekvere hvis man mener det skal til..
Om der så er hold i rygtet og om vi overhovedet er interesseret er det største tvivlsspørgsmål
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægSom andre har nævnt, så skal Viborg sælge til en direkte konkurrent, så prisen bliver så dyr, at jeg ikke ser det som værende realistisk."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægSom andre har nævnt, så skal Viborg sælge til en direkte konkurrent, så prisen bliver så dyr, at jeg ikke ser det som værende realistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror det er langt mere realistisk, at vi er ved at få noget mønt fra et salg af Ari eller Haddi, og henter den tredjeangriber vi mangler. Jeg tror ikke på, at der er bedre klubber end OB der lige nu er interesserede i AK eller Fester, og er villige til at betale hvad de koster. Jeg kan ikke se, hvem det skulle være. (Men mindre en udenlandsk klub har fået en hjerneblødning)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDeblé har vist kun 1 år tilbage af sin kontrakt og jeg kan ikke forestille mig at beløbet er meget højere end Fester/Izunna niveau.. Hvis han ikke vil forlænge kunne det sagtens blive en mulighed..
Medmindre man sælger til PrL klubber virker det til...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJa, det ændrer absolut på hvorvidt det er realistisk eller ej. Det betyder da en del for prisen .
Medmindre man sælger til PrL klubber virker det til...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror det er langt mere realistisk, at vi er ved at få noget mønt fra et salg af Ari eller Haddi, og henter den tredjeangriber vi mangler. Jeg tror ikke på, at der er bedre klubber end OB der lige nu er interesserede i AK eller Fester, og er villige til at betale hvad de koster. Jeg kan ikke se, hvem det skulle være. (Men mindre en udenlandsk klub har fået en hjerneblødning)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghh. Ikke fordi at jeg bruger alt min tid på at forsvare JH men han køber da spillere i ny og næ. Izunna,Festersen og Joan er købt for million beløb. Men kan da sagtens forstå at man hellere vil hente "gratis" spillere når man kan finde dem i samme kvalitet. Jeg håber og tror på at hvis den rigtige spiller mangler og vi ikke kan finde ham på gratis markedet så er JH klar på at købe ham hvis det er inden for rammerne
Men naturligvis har JH betalt for at hente spillere til.
Comment
Comment