Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Jeg kan ikke lige finde artiklen, men jeg husker at Jesper Hansen eller Kent har været ude og sige at man godt kunne finde på at erstatte Falk med en anden type i forhold til en 1:1 kopi (så godt som det var muligt). Der blev nævnt hurtighed og fysisk styrke, mener jeg og på de to parametre er Borring i hvert fald en udmærket kandidat. Jeg havde dog heller ikke set ham som en typisk Kent-spiller, men en målfarlig kant, som oven i købet kommer med rutine, fysik og hurtighed, synes jeg heller ikke at man skal afvise på forhånd. Borring er en profil i ligaen, og hvis Kent mener at en lille ændring i systemet gør os stærkere, end en fastholdelse af vores nuværende system med nuværende spillere, så er det klart hvis den mulighed overvejes. Jeg ville dog stadig foretrække Jeppe Andersen fra Esbjerg, da jeg tror at han ville passe fremragende som venstrekant i vores system.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg ville vælge OB - men JH skal bare ikke give ham valgmuligheden, og så er det jo helt ligemeget, hvad Borring ville vælge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægJeg kan ikke lige finde artiklen, men jeg husker at Jesper Hansen eller Kent har været ude og sige at man godt kunne finde på at erstatte Falk med en anden type i forhold til en 1:1 kopi (så godt som det var muligt). Der blev nævnt hurtighed og fysisk styrke, mener jeg og på de to parametre er Borring i hvert fald en udmærket kandidat. Jeg havde dog heller ikke set ham som en typisk Kent-spiller, men en målfarlig kant, som oven i købet kommer med rutine, fysik og hurtighed, synes jeg heller ikke at man skal afvise på forhånd. Borring er en profil i ligaen, og hvis Kent mener at en lille ændring i systemet gør os stærkere, end en fastholdelse af vores nuværende system med nuværende spillere, så er det klart hvis den mulighed overvejes. Jeg ville dog stadig foretrække Jeppe Andersen fra Esbjerg, da jeg tror at han ville passe fremragende som venstrekant i vores system.
Comment
-
Jeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide f.eks. Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig i alt anden end at Jönsson skulle være på samme tekniske niveau som Borring. Arghhhhh. Hvad jeg har set snakker vi nok 2 gode niveauer over i Jönssons favør
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægVil nu også mene, at AK er minimum et niveau over teknisk. Makrini og Izunna er helt andre spillertyper og har andre roller, så en sammenligning mellem dem og Borring giver meget lidt mening. L. Jensen og T. Mikkelsen har Kent ikke været inde over, da de blev hentet, og de fleste regner vel også med, at de kun får perifære roller (hvis de ikke bliver sendt videre)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide f.eks. Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.
Jeg er ikke voldsomt negativ, heller ikke jublende lykkelig, men jeg har selv savnet nogen der kan bryde vores koncept lidt. Vi har spillet kampe, hvor vi har haft det svært fordi der ikke har været en plan B. Borring kan godt være den plan B, både som starter og som indskifter. Han kan også tage en plads i angrebet. Han er ikke bedre end Fester og AK, men han er anderledes. Havde hellere set George fra Hobro, men Borring dækker flere pladser.............polyvalent
Skulle det ske så er jeg 51/49 på positiv. Kan også give løbepas til Thomas Mikkelsen.
Edit: Jönsson er self. bedre end Borring rent teknisk, men stadig enig i budskabet.Last edited by Polle; 14-07-2016, 09:03.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFaktisk meget enig.
Jeg er ikke voldsomt negativ, heller ikke jublende lykkelig, men jeg har selv savnet nogen der kan bryde vores koncept lidt. Vi har spillet kampe, hvor vi har haft det svært fordi der ikke har været en plan B. Borring kan godt være den plan B, både som starter og som indskifter. Han kan også tage en plads i angrebet. Han er ikke bedre end Fester og AK, men han er anderledes. Havde hellere set George fra Hobro, men Borring dækker flere pladser.............polyvalent
Skulle det ske så er jeg 51/49 på positiv. Kan også give løbepas til Thomas Mikkelsen.
Edit: Jönsson er self. bedre end Borring rent teknisk, men stadig enig i budskabet.
Ej, jeg kan godt følge, hvad du mener, jeg mener bare, at vi stadig mangler kvalitet til plan A (og er meget i tvivl om, hvorvidt Kent overhovedet vil benytte sig af en plan B), og så er det dumt at bruge penge på de forkerte typer nu.
Og så er det heller ikke optimalt at skulle til at omksole en 31 årig til angriber. Ved godt, at han har spillet der i små perioder meeeeen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig i alt anden end at Jönsson skulle være på samme tekniske niveau som Borring. Arghhhhh. Hvad jeg har set snakker vi nok 2 gode niveauer over i Jönssons favør
Hvis Borring var så dygtig teknisk og i kombinationsspillet, så er det da lidt mærkeligt, at han har tullet rundt så længe i Randers uden at tiltrække den store opmærksomhed, og at han slet ikke er i betragtning til at kunne kæmpe med, om midtbanepositionerne i Brøndby, når en mand som Christian "Greko", der minder meget om Borring som type og i statur, og for et år siden i en alder af 22, kun havde spillet 2. division, ligner en mand i idealopstillingen.
Det fortæller mig, at jeg i hvert fald ikke er den eneste der ser nogle mangler i Borrings tekniske og relationelle færdigheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa, når vi endelig er ved at få indarbejdet et koncept, så lad os da hente nogen, der kan bryde det :)
Ej, jeg kan godt følge, hvad du mener, jeg mener bare, at vi stadig mangler kvalitet til plan A (og er meget i tvivl om, hvorvidt Kent overhovedet vil benytte sig af en plan B), og så er det dumt at bruge penge på de forkerte typer nu.
Og så er det heller ikke optimalt at skulle til at omksole en 31 årig til angriber. Ved godt, at han har spillet der i små perioder meeeeen
Vores plan A opstilling kan sagtens forbedres, en tilgang af Borring betyder jo heller ikke, at det er lukket land.
Nå, men vi er jo enige, det er mere et par grams forskel i formuleringerne
Comment
Comment