Oprindeligt indsendt af Komsi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Ville da også mene at Borring er ude. Men Sorgenfri har lige tweetet dette:
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 7 min.7 minutter sidenFredericia, Danmark
Hører #efb er ude af billedet og Jonas Borring #bif varmt emne i #fcm og #ob - #fcm dog i førertrøjen #sldk
Lyder underligt...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVille da også mene at Borring er ude. Men Sorgenfri har lige tweetet dette:
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 7 min.7 minutter sidenFredericia, Danmark
Hører #efb er ude af billedet og Jonas Borring #bif varmt emne i #fcm og #ob - #fcm dog i førertrøjen #sldk
Lyder underligt...
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHmmm. Det må jo så være pr sæson og ikke et kalender år... Græder nu ikke hvis FCM napper ham. Han vil nok også passe bedre ind der ovre end i OB
og så håber jeg JH finder noget andet til os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægretur til fcm....den havde jeg sgu ikke lige set komme. Så godt frimann mente OB var nærliggende for borring - men har ærlig talt svært ved at se ham passe ind. Så held og lykke til fcm
og så håber jeg JH finder noget andet til os
Heller ikke selvom at Frimann mener at han passer perfekt ind i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det må vi håbe. Det bliver ikke sådan at jeg græder hvis han kommer men tror heller ikke jeg vil juble vanvittigt..
Heller ikke selvom at Frimann mener at han passer perfekt ind i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar det på samme måde - men henter vi ham ind må kent jo altså have sagt god for ham - og dermed mene at han kan bruges.....men ja som sagt kan jeg ikke se det
Men kunne godt forestille mig at den pris Brøndby vil have er en som vi ikke vil betale. Og FCM åbner bare pungen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægAt hente en mand tilbage som allerede har floppet fælt i klubben, det hørmer ikke ligefrem af Smartodds. Men de skal da være hjerteligt velkomne, jeg vil hellere se lidt mere opfindsomhed og ræson i indkøbene, end en halvfærdig Borring der ikke passer ind i systemet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægAt hente en mand tilbage som allerede har floppet fælt i klubben, det hørmer ikke ligefrem af Smartodds. Men de skal da være hjerteligt velkomne, jeg vil hellere se lidt mere opfindsomhed og ræson i indkøbene, end en halvfærdig Borring der ikke passer ind i systemet.
Jeg bliver dog heller ikke ked af det hvis Borring vælger en anden klub. Jeg synes dog hans fart og styrke i feltet ville klæde os, og så slår han skide gode indlæg sammenlignet med vores egne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBorring havde sin måske bedste halvsæson i karrieren, inden kellersagen kom frem, så at melde ham halvfærdig er måske lige at stramme den. Jeg forstår ikke, hvis han napper fcm. Der skal han konkurrere med sisto om pladsen. Den vinder han trods alt ikke.
Jeg bliver dog heller ikke ked af det hvis Borring vælger en anden klub. Jeg synes dog hans fart og styrke i feltet ville klæde os, og så slår han skide gode indlæg sammenlignet med vores egne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBorring havde sin måske bedste halvsæson i karrieren, inden kellersagen kom frem, så at melde ham halvfærdig er måske lige at stramme den. Jeg forstår ikke, hvis han napper fcm. Der skal han konkurrere med sisto om pladsen. Den vinder han trods alt ikke.
Comment
Comment