Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttp://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=976
Bortset fra at det er meget optimistisk at mene at han skulle score 5-10 mål, så er det også spørgsmålet om det er værd, at satse på en spiller som ikke passer ind i systemet.
Hvilke konsekvenser vil det have for stilen, kan borrings eventuelle mål opveje det ... osv.
Du kan nok godt høre hvad jeg tænker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEgne talenter? Mon dog at de tager flere op lige pt efter Weber og Kurucay fik forlænget
@alle:
Den der fejl fra tipsbladet med Andreas Bruhn tidligere i dag, kan jeg godt forstå at de slettede. Han er lige skiftet til Viborg og nu skal der vel ikke gå helt Brøndy/Borring i Superligaen ;)Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægVed godt det er meget søgt og fortæl mig bare, at verden ikke er skruet sammen på den måde, jeg kan tage det
Men jeg bemærker da, at vi lige har "foræret" Hobro en spiller, måske det kan give lidt velvillighed i forhandlingerne, hvis vi kigger på George."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægVed godt det er meget søgt og fortæl mig bare, at verden ikke er skruet sammen på den måde, jeg kan tage det
Men jeg bemærker da, at vi lige har "foræret" Hobro en spiller, måske det kan give lidt velvillighed i forhandlingerne, hvis vi kigger på George.
Jeg bemærkede også lige at Deble ikke er med i Viborgs trup til deres kamp imorgen pga. en "skade". Det er før blevet brugt som undskyldning op til et forestående skifte.
Deble og George som erstatninger for Lucas, Hallgrimur og Ari.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægGeorge skal være meget velkommen.
Jeg bemærkede også lige at Deble ikke er med i Viborgs trup til deres kamp imorgen pga. en "skade". Det er før blevet brugt som undskyldning op til et forestående skifte.
Deble og George som erstatninger for Lucas, Hallgrimur og Ari.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægaltså du vil gerne have nogle kvalitets forstærkninger?? de fås næppe gratis....
Det ved vi jo alle godt at vi ikke har råd tid.. Og nok heller ikke behov for
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen er jeg altså pænt med på mhbp.... Men ligefrem at købe både Deblé og George fri i samme vindue..
Det ved vi jo alle godt at vi ikke har råd tid.. Og nok heller ikke behov for
men nej det sker næppe - og mon dog ikke også man kan finde lignende kvalitet uden for landets grænser - og sikkert billigere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet ved jeg ikke - kender ikke vores økonomi så indegående ;)
men nej det sker næppe - og mon dog ikke også man kan finde lignende kvalitet uden for landets grænser - og sikkert billigere
Det var ligsom det jeg pointerede. Ikke andet
Men håber da de leder med lys og lygte i hele verden efter lidt offensive kræfter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi har nok ikke råd til 2 angribere i millionklassen. De koster vel 6-10 mill tilsammen.. Det bruger vi ikke når vi pt har 4-5 angribere i truppen pt....
Det var ligsom det jeg pointerede. Ikke andet
Men håber da de leder med lys og lygte i hele verden efter lidt offensive kræfter
og 4-5 angribere i truppen....vil nærmere sige 2½ :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæganer ikke hvad de koster - der vil jo være mange faktorer indbladet - hvor lang kontrakt de har endnu mm. Men nej 6-10 mill handler kommer vi næppe til at se....og så igen, 6 mill for 2 spiller - 3/stk. SÅÅÅÅ langt ude er det da heller ikke....men 5 stykket smider vi næppe ;)
og 4-5 angribere i truppen....vil nærmere sige 2½ :)
Det giver ca 4 i min bog
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK og Fester giver sig selv. Jönsson er jeg til andet er bevist også tryg ved som angriber... Yao kan måske blive et kæmpe salg i fremtiden hvis vi gør tingene rigtigt så han skal også have lidt tid. Thomas Mikkelsen tja....
Det giver ca 4 i min bog
Jønsson skal vel spille kant.
Mikkelsen har ikke niveauet.
Vi ved ikke om Yao har niveauet og han er vist mere kant.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment