Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Ved godt det er lidt skod. Men er der nogen der gider at opdatere mig på reele rygter sidden i torsdags? Har været på en uges ferie.
    Borring har været rygtet til OB men har valgt FCM. ellers intet OB relateret desværre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja både og.. Har det også super godt med de aftaler der er lavet længe. Undtagen den korte Makrini aftale selvfølgelig..
      Men ser ikke noget problem i at hente en enkelt ind på leje hvis han bare umiddelbart har et niveau der er over dem vi har nu
      kunne godt forestille mig man er blevet skræmt efter at have set lidt for mange 4 årige aftaler der så på ingen måde fungere, og eller den korte aftale var et krav fra makrini - mon ikke det bliver noget af det første der bliver kigget på når transfervinduet er lukket - at få lavet en forlængelse.
      Nu kender jeg ikke ham tyskeren, men ja naturligvis kan man bringe en enkelt ind på så kort en aftale - der er bare ikke meget perspektiv i det.....og der var en overgang hvor vi så ALT for meget af den slags....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        kunne godt forestille mig man er blevet skræmt efter at have set lidt for mange 4 årige aftaler der så på ingen måde fungere, og eller den korte aftale var et krav fra makrini - mon ikke det bliver noget af det første der bliver kigget på når transfervinduet er lukket - at få lavet en forlængelse.
        Nu kender jeg ikke ham tyskeren, men ja naturligvis kan man bringe en enkelt ind på så kort en aftale - der er bare ikke meget perspektiv i det.....og der var en overgang hvor vi så ALT for meget af den slags....

        vil da gerne have makrini fortsætter men helt ærligt så fungere den centrale midtbane bare ikke lige pt. vi mangler en der kan drive vores offensivt fra den centrale del af banen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvem er det som vi aldrig har hørt om? El Makrini vil jeg give dig, Yao kom ind til en prøvetræning, så den er mere tvivlsom, ellers har jeg da personligt kendt til samtlige spillere vi har hentet.

          Nej, jeg brokker mig ikke over vores scouting, fordi at jeg ikke hører en masse rygter, jeg brokker mig over vores scouting fordi, at de spillere JH hidtil har hentet har været med en skrækkelig ringe hitrate. Efter Kent og John er kommet til, er vi tilfældigvis begyndt at hente spillere fra den hjemlige andedam, som de utvivlsomt har et godt kendskab til, der slår til, men det ændrer ikke på, at hitraten på de spillere vi har hentet uden fra landets grænser har været ringe, både i JHs tid og i årene før. Folk som El Makrini og Grytebust der blev hentet uden for landets grænser har bestemt været fine, men kom ikke og fortæl mig, at vi ikke har pisset pengene væk ved at hente folk som Koval, Skogseid, Lado, Tørnes, Matti, Dalgaard og Djuric.

          Fair nok hvis du tilskriver JH og vores scouting en masse kredit. Jeg har svært ved at overbevise mig selv om, at han ud af det blå pludselig har opfundet den dybe tallerken. Det at vi fik et nyt trænerteam ind, som er kendt som nogle af de mest grundige herhjemme, og nogle af dem der er ude og se mest fodbold, tror jeg på har gjort forskellen. Både ift. kendskabet til spillerne herhjemme, klarheden over hvilke typer der passer ind, og så er Kent jo indiskutabelt et trækplaster ift. sine tidligere spillere.

          Jeg har sgu også svært ved at se, at det at vi har hentet nogle ungdomsspillere udefra, er et vidnesbyrd om god scouting, endnu. Ja, vi har hentet nogle unge folk i bl.a. Vejle, hvor vi i øvrigt har fået nogle folk ind i ungdomsafdelingen fra, men er det de mest talentfulde? Christian Kudsk og Agon Mucolli spiller da, så vidt jeg ved, stadigvæk i VB. Her vil jeg i hvert fald godt vente med at fælde min dom.

          Jeg er bare personligt skuffet over, at man tilsyneladende ikke har kunne identificere end bedre offensiv forstærkning end Borring, som jeg har svært ved at se kunne blive succesfuld i den måde vi spiller på. Men det er jo smag og behag. Jeg har bare heller ikke endnu set et afkast af, at vi har fået en fuldtidsscout ansat. Jönsson, KEP og Tverskov tror jeg nok skal blive fine signinger, men der kommer et tidspunkt, hvor vi ikke kan blive ved med at trække på Kents relationer og det kendskab vi har til spillerne herhjemme. Det kunne f.eks. være nu vi er kommet til det tidspunkt, hvis noget af det bedste vi kan støve op herhjemme er Borring. Det synes jeg personligt ikke, at vi bør spise os selv af med.
          Alt snakken om de spillere der er hentet før i tiden har vi været igennem ALT for mange gange så det lader jeg ligge (faktisk synes jeg det er træls at der bliver rippet op i det endnu engang)
          Vi ved jo ikke om vores scout har scoutet og anbefalet eks. Tverskov. Scouts arbejder vel på den måde at de observere spillere ud fra div. parametre, og derefter skriver en rapport som de sportsligt ansvarlige så vurderer på om der skal arbejdes videre med her og nu, eller om talentet har bedst af at udvikle sig der hvor de er, eller om de overhovedet er interessante for OB. Slutteligt er det jo ikke scoutens arbejde at få økonomien til at hænge sammen, det er JHs ansvar. Det er lysende klart at en spiller som Borring ikke kræver meget scoutingarbejde. Han har været i SL så mange år at alle ved hvad han står for, så det er sikkert kun et spørgsmål om Borrings hyre, og de personlige forhold, herunder Borrings privatliv med eks.kone og børn
          Last edited by manner; 21-07-2016, 06:35.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Alt snakken om de spillere der er hentet før i tiden har vi været igennem ALT for mange gange så det lader jeg ligge (faktisk synes jeg det er træls at der bliver rippet op i det endnu engang)
            Vi ved jo ikke om vores scout har scoutet og anbefalet eks. Tverskov. Scouts arbejder vel på den måde at de observere spillere ud fra div. parametre, og derefter skriver en rapport som de sportsligt ansvarlige så vurderer på om der skal arbejdes videre med her og nu, eller om talentet har bedst af at udvikle sig der hvor de er, eller om de overhovedet er interessante for OB. Slutteligt er det jo ikke scoutens arbejde at få økonomien til at hænge sammen, det er JHs ansvar. Det er lysende klart at en spiller som Borring ikke kræver meget scoutingarbejde. Han har været i SL så mange år at alle ved hvad han står for, så det er sikkert kun et spørgsmål om Borrings hyre, og de personlige forhold, herunder Borrings privatliv med eks.kone og børn
            Jeg tror ikke på at en scout har anbefalet Tverskov, eller andre spillere hentet i Suppen...

            Jeg tror scoutens opgave mere er de personlige ting, i hvert fald hvad angår de hjemmelige spillere... Alt det forebyggende som JH ikke kan bruge tid på...

            KN melder sin interesse i en spiller, scouten sendes ud for at undersøge om spilleren kunne være interesseret i et skifte, hvad prisleje vi evt. er i, lønniveau, skader vi ikke kender til, om der er interesse fra andre klubber, og en masse andet... og JH slutter så af med at forhandle... Jo mere scouten kan få opsnust af den slags, jo bedre står JH...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Så kan borring og Urena streges på listen over emner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg tror ikke på at en scout har anbefalet Tverskov, eller andre spillere hentet i Suppen...

                Jeg tror scoutens opgave mere er de personlige ting, i hvert fald hvad angår de hjemmelige spillere... Alt det forebyggende som JH ikke kan bruge tid på...

                KN melder sin interesse i en spiller, scouten sendes ud for at undersøge om spilleren kunne være interesseret i et skifte, hvad prisleje vi evt. er i, lønniveau, skader vi ikke kender til, om der er interesse fra andre klubber, og en masse andet... og JH slutter så af med at forhandle... Jo mere scouten kan få opsnust af den slags, jo bedre står JH...
                Med det indtryk Ole Nielsen har givet af sig selv i artikler, virker det ikke til at være det han bruger mest tid på. Han er derimod en mand der ser rigtigt meget fodbold, og hvis helt store force og fokusområde er at se en masse kampe, og lave rapporter på spillerne ud fra deres fodboldmæssige kvaliteter.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...reas-cornelius

                Comment


                  Mon ikke en "række klubber" var EFB,OB og FCM. Vi har givetvis været med i kapløbet

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...k-konkurrence/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke en "række klubber" var EFB,OB og FCM. Vi har givetvis været med i kapløbet

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...k-konkurrence/
                    Sikkert. Desværre ville Brøndby hellere have Urena end Thomas Mikkelsen. Og det synes jeg lyder ildevarslende: hvordan kan Brøndby sige nej til den mulighed? De skal jo for filan ikke begynde at udvikle næse for gode transfers, det ville være skidt. Hvorfor køber de ikke bare nogle gamle svenskere, som de plejer?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Sikkert. Desværre ville Brøndby hellere have Urena end Thomas Mikkelsen. Og det synes jeg lyder ildevarslende: hvordan kan Brøndby sige nej til den mulighed? De skal jo for filan ikke begynde at udvikle næse for gode transfers, det ville være skidt. Hvorfor køber de ikke bare nogle gamle svenskere, som de plejer?
                      Ham der Troels Bech må jo næsten være genial når han ikke henter Thomas Mikkelsen... Igen altså..

                      Har ikke set meget til ham Urena men til de 2-3 millioner kroner de har givet er det nok ikke nogen vildt dårlig handel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mon ikke en "række klubber" var EFB,OB og FCM. Vi har givetvis været med i kapløbet

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...k-konkurrence/
                        Det bliver heldigvis ved gisningerne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Det bliver heldigvis ved gisningerne
                          Yes. Men vil da sige at jeg ikke er et sekund i tvivl om at vi var interesseret...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Yes. Men vil da sige at jeg ikke er et sekund i tvivl om at vi var interesseret...
                            Det har flere troværdige folk rapporteret, så det betvivler jeg heller ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det har flere troværdige folk rapporteret, så det betvivler jeg heller ikke.
                              Så slipper vi også for alle de offside kendelser...

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/sport/OB-paa-rov...rtikel/3036836
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X