Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægVi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/
Leave a comment:
-
Vi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/
Leave a comment:
-
-
Jeg kan se at Kasper Kusk igen er helt ude af truppen, ham kunne jeg godt tænke mig blev Genforenet med Kent.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHer i øvrigt en liste over de spillere vi har hentet i din sidste uge af transfervinduet, i de sidste 10 år. For meget skrald og for lidt guld efter min smag:
Edmundsson, Izunna, Koval, Zohore, Dalgaard, Mos, O'Brien, Djuric, Silberbauer, Marcus P, Bodul, Löfquist, Djiby (2. gang), Troest (begge gange), Wessels, Rune Pedersen, Utaka, Demba-Nyrén, Håland, Lekic, Helveg, Radonjic.
Jeg synes, at der er både skrald og guld på den liste, og så er der et par stykker fra den faldgrube, som du også nævnte: gode spillere med pæne CV'er som dog er helt ude af form (og mangler selvtillid), og som derfor ikke har ret gode forudsætninger for at præstere på den korte bane.
Alt i alt er det en blandet landhandel - og sådan har det vel generelt været i de seneste transfervinduer (hvis ikke altid) og ikke kun på sidste dagen. Der kan helt sikkert siges både for og imod at handle på sidstedagen.
Nu er dagen så gået, og du fik "din vilje", da der ingenting skete. Det er der mange, der er sure og skuffede over. Hvis man skal lede efter lidt lys i mørket så vil jeg sige:
1) Truppen er ikke umiddelbart til top4 (nu får vi så at se, om den er til top6), men synes nu alligevel, at den er til mere, end vi har set indtil videre. Hvis et par af dem, der skal være vores profiler, kan genfinde deres niveau fra tidligere (her er det primært AK og Jønsson, jeg tænker på), så er der en del procenter at hente der, og det vil jo nærmest være som nye signings ift. de første 7 kampe. Jeg anerkender dog fuldt ud, at det er et temmeligt stort hvis.
2) Du nævnte, at de sparede kroner kunne bruges til en bedre forstærkning i foråret, men man kunne måske også håbe på, at de sparede penge er tiltænkt noget andet, som også ville være rigtigt gavnligt for klubben på sigt: forbedrede faciliteter. Jeg vil lige understrege, at jeg intet ved om det, så det er ren ønsketænkning.
Jeg ville nu stadigvæk også gerne have haft en i går. Skuffelsen bliver jo også det større af, at det ligesom var alt eller intet. Enten så skete der ingeting, ellers kunne det måske have været noget helt vildt (ikke nødvendigvis McGeady jeg tænker på her). Det blev så det første. Der er blevet skrevet mangt og meget om Jesper Hansen det sidste døgns tid, men man kan i hvert fald ikke beskylde ham for at være populistisk, og han svajer ikke synligt i stormvejret - spørgsmålet er så, om han rider stormen af eller den kan ende med at vælte ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg har en drøm om, at al den selvsikkerhed, alle de fejlskud, fejlvurderinger og forsikren om at truppen er god nok fra de herrer, den viser sig at være velsignet forudseenhed og guddommelig tæft. Er jeg for langt ude?
MvH ChrisOB
Det er i dag, JH og co beslutter om OB skal igennem endnu næsten et helt års ynk. Sker det, tror jeg klubben risikerer at synke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEfter den seneste uges intensive debat, så er der vel næppe tvivl om, hvad den enkeltes holdning er til netop dét.
Mand, jeg håber!
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg har en drøm om, at al den selvsikkerhed, alle de fejlskud, fejlvurderinger og forsikren om at truppen er god nok fra de herrer, den viser sig at være velsignet forudseenhed og guddommelig tæft. Er jeg for langt ude?
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: