Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.
MvH ChrisOB
Hvad med Mikael Ishak som har kontraktudløb i Randers om et halvt år.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...januar-skifte/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Men mon ikke Hr. "Giv middelmådige spillere en 4-årig kontrakt som om de er enten en grydeklar profil eller en usleben diamant" alligevel gør forsøget og bagefter præsenterer det som et scoop? Jeg tror det.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKonkret kritik af OB, eller af Bashkim eller begge dele
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttp://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...et-utaalmodig/
Jeg har ikke tjekket artiklen fra BT, men det lyder som en ret konkret kritik.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ved jeg .. der var også noget polemik herinde om det, og JH var også ude med en kras besked til Bashkim efterfølgende.
Jeg har ikke tjekket artiklen fra BT, men det lyder som en ret konkret kritik.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMeget enig. Et halvt års leje med købsklausul ville være en god start, forudsat at Bashkim er med på den.
Men jeg tror ikke han vil væk fra Sjælland. Mon ikke han ryger til Nordsjælland/Lyngby alligevel, hvis de ligger til ikke at komme i mesterskabsspillet?
Jeg gentager, vi skal ikke være socialkontor for FCK. Så vil jeg sgu næsten hellere rykke ned. Langsigtede løsninger, tak, og hvis vi skal have de kortsigtede, så er en eksprofil med 2 alvorlige knæskader i hvert sit knæ og dertilhørende usikkerhed om niveau ikke at foretrække.
Men mon ikke Hr. "Giv middelmådige spillere en 4-årig kontrakt som om de er enten en grydeklar profil eller en usleben diamant" alligevel gør forsøget og bagefter præsenterer det som et scoop? Jeg tror det.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOm han ligefrem med rette kritiserede lægestaben skal jeg ikke kloge mig på, men jeg kan da konstatere at OBs stab fik ham klar igen. Det er vel egentlig mere end man kan påstå om FCKs ditto
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet er en dårlig og meget fantasiløs ide med BK. Vi har brug for spillere der kan præstere fra dag et. Vi skal ikke lave en ny Bengt Sæternes - som forresten ligesom BK var utilfreds med klubbens sundhedssektor. Den fik ham aldrig spilleklar men efter få måneder i Norge scorede han igen mange mål.
Hvis BK, ikke utænkeligt, bliver skadet igen er det så de samme der skal behandle ham som han med rette kritiserede sidste gang !?
Tror heller ikke han kan lide klubben der tvang ham til at dumme sig i så lang tid som VB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægVi skal huske på at det er JH der skal skaffe os forstærkninger.
Ydermere skal vi jo huske på at hvis AK scorer mandag mod Viborg og vi vinder (eller taber knebent) så lukker JH vinduet inden det er åbnet med ordene:
"Vi har nogle gode angribere der scorede 26 mål i sidste sæson, og vi var tæt på at vinde idag (eller: Vi vandt idag) og AK scorede og er i gang igen. Kontinuitet er det alt afgørende i fodbold, og det trup vi har er god nok til top 6, vi har bare været uheldige, men nu begynder det at vende".
Så kommer vi til første kamp i foråret, hvor AK får problemer med ryggen igen og Festesen igen intet rammer, og så ligger vi klart sidst og skal møde et hold i direkte playoff om at rykke ned der har 15 point mere end os, og bare ridder videre på en stor og flot bølge.
Vi taber første kamp med 5-0 da Gryte har fået gult i sidste kamp i slutspillet, så han har karantæne. Så 'vinder' vi returen 1-1 og JH melder ud at vi har en stærk trup til den nye sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægJeg er lidt tvedelt omkring Kadrii, da han trods ikke har været skadet i en lang periode, og han scorer stadig på Reserveholdet. (senest for tre uger siden)samt Yao har et målsnit over 1 kasse pr kamp...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er bare svært at forestille sig at de vil lave en klausul, med mindre den er høj. Ville fck bare af med bashkim, kunne han jo sagtens sælges nu, men de lejer ham vel ud, for at høste en større transfer i hus.
Den galej synes jeg på ingen måder vi skal gå med på!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMeget enig. Et halvt års leje med købsklausul ville være en god start, forudsat at Bashkim er med på den.
Men jeg tror ikke han vil væk fra Sjælland. Mon ikke han ryger til Nordsjælland/Lyngby alligevel, hvis de ligger til ikke at komme i mesterskabsspillet?
Den galej synes jeg på ingen måder vi skal gå med på!
Leave a comment:
Leave a comment: