Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg ville godt nok være bekymret, hvis OB satte sin lid til en dobbelt korsbåndsskadet spiller...jeg var vild med Kadrii. Og hvis det var som et ekstra input til truppen, så fint med mig - men ikke på bekostning af en ellers lækker tilgang.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    For Kadrii kunne der såmænd være mange positive sider ved en lejeaftale med OB. Han kender klubben, han ved, at han er populær blandt tilskuerne, der er fortsat ambitioner om at spille med i slutspillet - og han kan blive boende i København.
    Korrekt. Frygter mest af alt at han bare vil prøve noget nyt

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    For Kadrii kunne der såmænd være mange positive sider ved en lejeaftale med OB. Han kender klubben, han ved, at han er populær blandt tilskuerne, der er fortsat ambitioner om at spille med i slutspillet - og han kan blive boende i København.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg tror ikke, at Jesper Hansen kan finde noget bedre, så kom i sving Jesper Hansen. Et års leje med en symbolsk fritkøbsklausul kunne være lækkert
    Tror jeg faktisk heller ikke at vi kan. Det ville da være rart at høre om vi i det mindste har gjort et forsøg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Det kan være fristende, men jeg har bare en fornemmelse af, at Kadrii aldrig bliver rigtig god igen efter - hvad - to eller tre knæskader. Hvis han har mistet for meget af sin speed, mangler han meget af det, som gjorde ham fremragende for os. Et godt spark, aggressivitet og ikke mindst fart i udfordringerne...

    Fristet, men også bekymret... Desuden skulle han få en nobel hyre i FCK, så hvor meget vil de have, at vi skal betale - og hvad vil vi mon betale for en lejespiller?
    Det niveau han skal ned på for at få spilletid burde vi være konkurrence dygtig på lønnen dvs midterklubber i dk,Sverige og norge..
    Men det kræver vel at de ringer og tilbyder ham til os da vi kun ser på "hvad der dukker op". Vi er jo tilfredse med truppen som den er

    Leave a comment:

Working...
X