Kampen er næsten lige så dårlig som fotografen - Næsten!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Malmø FF - OB 29/6
Collapse
X
-
Jeg er enig i at fotografen er håbløs... Synes dog at OB spiller fint rundt og har ikke de store forsvarsmæssige udfordringer som vi plejer.. Virker hurtigere. Vi bruger også musklerne fint.. Rasmus Jönsson syntes jeg har vist gode momenter.. OB spiller den bare for meget tilbage i stedet for at spille den ind i feltet.. der bliver ikke taget chancer..
Comment
-
Synes umiddelbart genpresset ser godt og organiseret ud hver gang Malmø får bolden.. Og da også optræk til et par chancer i først..
Som jeg ser det Gryte, Pereira, Desler, kep, Tverskov, Jønson, Greve, izu, Mak, AK og Festersen.. 0-0 indtil videre, ikke de store chancer men Fester havde en efter fiks hæl fra AK lige inden pausen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægJeg er enig i at fotografen er håbløs... Synes dog at OB spiller fint rundt og har ikke de store forsvarsmæssige udfordringer som vi plejer.. Virker hurtigere. Vi bruger også musklerne fint.. Rasmus Jönsson syntes jeg har vist gode momenter.. OB spiller den bare for meget tilbage i stedet for at spille den ind i feltet.. der bliver ikke taget chancer..
Jeg ved at det er første træningskamp, men der mangler lige et eller andet.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSynes umiddelbart genpresset ser godt og organiseret ud hver gang Malmø får bolden.. Og da også optræk til et par chancer i først..
Som jeg ser det Gryte, Pereira, Desler, kep, Tverskov, Jønson, Greve, izu, Mak, AK og Festersen.. 0-0 indtil videre, ikke de store chancer men Fester havde en efter fiks hæl fra AK lige inden pausen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægVi presser ikke rigtig, dog lidt til sidst, og så vil det klæde os med nogle førstegangs indlæg fra kanterne. KEP og Tverskov ser fine ud, men de er heller ikke blevet presset, men Tverskov er fin på bolden. BigMak og Izu er ikke hvor de skal være, synes jeg, og Greve skal også steppe op i 2 halveg. Joao ser fornuftig ud som ventet, men der er klare mangler offensivt. Jönsson har gjort nogle fine ting, meeeen lidt mere vilje tak.
Jeg ved at det er første træningskamp, men der mangler lige et eller andet.
Comment
Comment