Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Synes det er interessant at Kurucay er med i truppen til Malmö-kampen. Har jeg overset noget, eller har der været meget stille omkring ham på det sidste? Mener at have set et sted, at han havde kontrakt-udløb denne sommer, og jeg husker ikke at have set noget vedrørende en forlængelse.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Nogle der ved, om kampen bliver sendt/streamet?


      KEP er anfører i første træningskamp. Nok ikke helt tilfældigt...

      http://www.fyens.dk/sport/OB-Kenneth...el/3025157?rss
      Lyder godt nok som om, at der er noget i gære ift Jonasson. Klassisk med en mindre skade, som pludseligt kan være væk, så han ikke kan deltage

      Comment


        #33
        Måske har HJ barsel

        http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-...-soens-foedsel

        Comment


          #34
          Mon ikke det bare er fordi vi er lidt tynde i bagkæden til i morgen?
          Men da også muligt at han bare overtager HJ's plads i truppen hvis han skifter

          Comment


            #35
            i flg. FS bliver kampen streamet på Sydsvenskan.se (hvis indlægget er mod forum regler må mods hellere smide indlægget ud, end smide undertegnede ud.)

            LR tweeter fra kampen på "mitfyn.dk"

            Læg gerne et par linier op hvis der nogen der har tid til at se kampen
            Last edited by manner; 29-06-2016, 03:36.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Nej!

              Comment


                #37
                "Er jeg den eneste der får hovedpine, hver gang jeg skal gætte hvem der gemmer sig ud for de forskellige initialer? Er det for svært at skrive Tverskov, Izunna o.s.v?"

                Nej!

                Comment


                  #38
                  Enig. Skriv nu de navne fuldt ud - det kan være vi har en synsdefekt, men jeg ender ofte med at droppe de her tråde, fordi jeg ikke goder at gætte på forskellige forkortelser

                  Comment


                    #39
                    Fed stil fra Kent Nielsen - ikke så meget pjat, bare kom igang:

                    "- Første dag var jeg satme irriteret på dem. Jeg synes godt nok, at de var tunge, og der blev jeg lige lidt mere gråhåret. Men spillerne har arbejdet hårdt og er kommet godt efter det, så det skal de have ros for. De har været dedikerede omkring tingene, og jeg synes, at vi har fundet en god balance mellem løb, spil og taktik, så det har været en god træningsuge, hvor vi har trænet meget, siger Kent Nielsen, der derfor også er lidt spændt på, om den store træningsmængde giver tunge ben i Malmø.

                    - Vi vil ikke over og spille en time i la-la-tempo. Vi skal helt op og være i nærheden af Superliga-niveau, og det tror vi på, at vi kan komme. Vi må se, hvor meget de hårde løb sidder i benene, og hvis spillerne kan mærke dem, så må de jo presse sig selv lidt mere, slutter Kent Nielsen."

                    Comment


                      #40
                      kampen skulle kunne ses her.

                      https://www.sydsvenskan.se/2016-06-2...u-mffob-direkt

                      Comment


                        #41
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark

                        Gud ved om det er OB der kigger på Mollins som erstatning for Falk?
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #42
                          AaB kunne vel også sagtens være en mulighed..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Det bliver dejligt med noget stiwet bold. EM slutrunden har bestemt ikke været specielt underholdende til nu... foruden Island og Nordirlands triumfer.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Og vi spiller i de grimme grønne igen

                              Comment


                                #45
                                Fotografen virker desværre til at være lallende idiot.

                                Comment

                                Working...
                                X