Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Enig, Makrini og Izunna sammen på midten er alt for defensivt.
    Det er dog lige netop sådan Kent gerne vil spille i OB. 2 centrale defensive midtbanespillere, og hver sin Kant som trækker ind i banen og står for det offensive chanceskabende spil, og samtidig hver sin back som støder med frem. Dette spil kræver netop 2 defensive midtbanespillere på banen. Jeg tvivler på at Kent smider Izunna på bænken, det var en af hans ønskespillere på det nye OB hold.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Det er dog lige netop sådan Kent gerne vil spille i OB. 2 centrale defensive midtbanespillere, og hver sin Kant som trækker ind i banen og står for det offensive chanceskabende spil, og samtidig hver sin back som støder med frem. Dette spil kræver netop 2 defensive midtbanespillere på banen. Jeg tvivler på at Kent smider Izunna på bænken, det var en af hans ønskespillere på det nye OB hold.
      Ikke SÅ defensive og ekstremt ringe offensivt.
      Risgaard er langt langt bedre i både pasningsspil og generelt som offensiv trussel og så har Izunna vel allerede været sat af ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han er jo kun bedre fordi Izunna bliver brugt forkert. Izunna er ikke en 8'er. Han er vel et sted mellem 5,8 og 6,01.. Izunna er klasse. Hvis han bliver brugt rigtigt.. Og det gør han ikke pt i OB..
        Så det er korrekt at JJT vil passe bedre sammen med Makrini end Izunna vil. Men det ændrer ikke det fact at JJT ikke er klar endnu og behovet for en klasse 8'er i OB er stort..
        Vi skal have 4 gode midtbanespillere i truppen og pt har vi kun 3. Så er jeg ligeglad med hvor mange der nu "også kan spille pladsen"...
        Vi skal have stor konkurrence om hver en plads og alle skal yde 100% hver eneste dag på træningsbanen for at være sikker på en start plads..
        JJT er så klar han kan blive, hans mangelfulde spilletid taget i betragtning. Det er nu engang sådan at det sidste step tages i kampene. Der skal han selvfølgelig gribe chancen, men han skal altså have kontinuerlig spilletid for at tage det sidste skridt. Jeg skal gerne erkende at han er faldet en del ud i nogle kampe, men jeg synes også at du undervurdere det han allerede kan. JJT er jo ikke, og bliver aldrig, et fysisk pragteksemplar. Han har bestemt også sine mangler, men det blik han har for spillet og de afleveringer han kan ligge frem i banen er der ingen andre i truppen der kan - Måske til dels Greve og Festersen, men de skal gerne være en smule længere fremme i banen.

        Vi mangler nok en central midtbanespiller, men vi er også en klub der skal udvikle. Det gør altså at nogle unge spillere skal have snor og tid - Det har JJT ikke fået endnu. Han er en helt anden type end Izunna og BigMak, det er også en af grundene til at han "falder igennem". Han skal noget helt andet på banen end det de skal. Der kommer jo INTET offensivt fra Mak og IZU - INTET. Det magter de simpelhen ikke. Det er det JJT kan bringe og det han efterlader af tomrum på midten skal han kæmpe for at blive bedre til. Indtil da må KEP og Tverskov vise at de stepper vores forsvar op og hjælpe Mak mere, end det han er blevet hidtil.

        Jeg synes at vi begynder at have en trup hvor der er kamp om pladserne. Så kan man diskuterer om andre klubber er stærkere her eller der. Det er oftest en smagssag, men jeg synes at vi er ved at være der, taget i betragtning at klubben har gjort et valg om at man har valgt at skulle udvikle spillere af egen avl, samtidig med den budget størrelse vi nu engang har. Med de 9 spillere vi står med i nu stærkeste start opstilling bør der være plads til både Greve og JJT generelt set. Med det potentiale de to har, skal de andre virkelig vise sit værd for at sætte dem på bænken ellers udvikler vi jo ingen spillere af egen avl. Spillere vi skal sælge videre. Spillere der skal der skal være klubbens DNA. Ja de skal være gode nok og fribilleter skal gerne være en no-go, men jeg mener begge er gode nok, hvis resten af holdet er som det ser ud nu.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Aaargggh.... der er du da vist lige rigeligt ungdomsspiller-forelsket...!
          JJT har lige præcist vist intet i de kampe han har spillet på seniorniveau...det har Izunna trods alt
          Nu er der jo også nogle års forskel på de 2 ik og IZU har vist nada efter at han er kommet tilbage til Danmark - nada. JJT har uden at imponere generelt vist mere. Der er vel en grund til at de byttede plads mellem bane og bænk. Izunna har så en fortid at leve op til, JJT har sine ungdoms år pog skal stadig tilpasse sig. Izu har spillet 14 kampe siden hans ankomst. Han har været 100% væk i 12 af dem. Han har vel knapt vundet flere nærkampe, og det er slet fordi at det er der JJT virkelig kommer til kort.

          Vi skal have JJT igang på den centrale midt.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Det er dog lige netop sådan Kent gerne vil spille i OB. 2 centrale defensive midtbanespillere, og hver sin Kant som trækker ind i banen og står for det offensive chanceskabende spil, og samtidig hver sin back som støder med frem. Dette spil kræver netop 2 defensive midtbanespillere på banen. Jeg tvivler på at Kent smider Izunna på bænken, det var en af hans ønskespillere på det nye OB hold.
            Men han må jo også have set skriften på væggen siden IZU røg på bænken. Hvis han er den bedste sammen med Mak spiller han også. Det har han ikke været.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Det er dog lige netop sådan Kent gerne vil spille i OB. 2 centrale defensive midtbanespillere, og hver sin Kant som trækker ind i banen og står for det offensive chanceskabende spil, og samtidig hver sin back som støder med frem. Dette spil kræver netop 2 defensive midtbanespillere på banen. Jeg tvivler på at Kent smider Izunna på bænken, det var en af hans ønskespillere på det nye OB hold.
              Forskellen er så bare at Würtz/Risgård til hver en tid er langt bedre med bolden end både El Mak og Izunna, og det er dét, der skaber dynamikken i AaBs spil, når det kører.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                JJT er så klar han kan blive, hans mangelfulde spilletid taget i betragtning. Det er nu engang sådan at det sidste step tages i kampene. Der skal han selvfølgelig gribe chancen, men han skal altså have kontinuerlig spilletid for at tage det sidste skridt. Jeg skal gerne erkende at han er faldet en del ud i nogle kampe, men jeg synes også at du undervurdere det han allerede kan. JJT er jo ikke, og bliver aldrig, et fysisk pragteksemplar. Han har bestemt også sine mangler, men det blik han har for spillet og de afleveringer han kan ligge frem i banen er der ingen andre i truppen der kan - Måske til dels Greve og Festersen, men de skal gerne være en smule længere fremme i banen.

                Vi mangler nok en central midtbanespiller, men vi er også en klub der skal udvikle. Det gør altså at nogle unge spillere skal have snor og tid - Det har JJT ikke fået endnu. Han er en helt anden type end Izunna og BigMak, det er også en af grundene til at han "falder igennem". Han skal noget helt andet på banen end det de skal. Der kommer jo INTET offensivt fra Mak og IZU - INTET. Det magter de simpelhen ikke. Det er det JJT kan bringe og det han efterlader af tomrum på midten skal han kæmpe for at blive bedre til. Indtil da må KEP og Tverskov vise at de stepper vores forsvar op og hjælpe Mak mere, end det han er blevet hidtil.

                Jeg synes at vi begynder at have en trup hvor der er kamp om pladserne. Så kan man diskuterer om andre klubber er stærkere her eller der. Det er oftest en smagssag, men jeg synes at vi er ved at være der, taget i betragtning at klubben har gjort et valg om at man har valgt at skulle udvikle spillere af egen avl, samtidig med den budget størrelse vi nu engang har. Med de 9 spillere vi står med i nu stærkeste start opstilling bør der være plads til både Greve og JJT generelt set. Med det potentiale de to har, skal de andre virkelig vise sit værd for at sætte dem på bænken ellers udvikler vi jo ingen spillere af egen avl. Spillere vi skal sælge videre. Spillere der skal der skal være klubbens DNA. Ja de skal være gode nok og fribilleter skal gerne være en no-go, men jeg mener begge er gode nok, hvis resten af holdet er som det ser ud nu.
                Klart at steps tages ved spilletid. Mindre en faste startpladser kan altså også gøre det for en 19 årig.
                Men kan ikke stadig ikke se ham være en del af start11 i denne sæson. det kan jeg heller ikke ved Izunna.
                Der skal hentes en ny 8'er. En JJT type bare bedre og mere rutineret. Så må de 4 mand slås om pladserne

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Forskellen er så bare at Würtz/Risgård til hver en tid er langt bedre med bolden end både El Mak og Izunna, og det er dét, der skaber dynamikken i AaBs spil, når det kører.

                  MvH ChrisOB
                  Enig. Og derfor SKAL SKAL SKAL vi have en 8'er ind

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Klart at steps tages ved spilletid. Mindre en faste startpladser kan altså også gøre det for en 19 årig.
                    Men kan ikke stadig ikke se ham være en del af start11 i denne sæson. det kan jeg heller ikke ved Izunna.
                    Der skal hentes en ny 8'er. En JJT type bare bedre og mere rutineret. Så må de 4 mand slås om pladserne
                    Nej han skal på ingen måde have pladsen foræret :) Jeg tror at der kommer en spiller mere ind, spørgsmålet er om det er en 8'r eller? Det må tiden vise.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Start i morgen er et glimrende bud på start-11 til premieren, med undtagelse af OL-desler.
                      Gryte
                      Desler, Kep, tverskov, joao
                      Greve, Mak, Izu, Jønsson
                      Fest, ak

                      Comment


                        #26
                        Jeg er godt nok spændt på hvem der bærer anførebindet i morgen! Mit bud er KEP.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                          Jeg er godt nok spændt på hvem der bærer anførebindet i morgen! Mit bud er KEP.
                          Håber El Mak får det og vi får med den samme en forlængelse med ham.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Nogle der ved, om kampen bliver sendt/streamet?


                            KEP er anfører i første træningskamp. Nok ikke helt tilfældigt...

                            http://www.fyens.dk/sport/OB-Kenneth...el/3025157?rss

                            Comment


                              #29
                              Ifølge Malmøs Twitter profil bliver den streamet på en svensk side :)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Ifølge Malmøs Twitter profil bliver den streamet på en svensk side :)
                                SUper, tak.

                                https://twitter.com/Malmo_FF/status/747761754080419840

                                Comment

                                Working...
                                X