Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kampen er næsten lige så dårlig som fotografen - Næsten!
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #47
      Jeg er enig i at fotografen er håbløs... Synes dog at OB spiller fint rundt og har ikke de store forsvarsmæssige udfordringer som vi plejer.. Virker hurtigere. Vi bruger også musklerne fint.. Rasmus Jönsson syntes jeg har vist gode momenter.. OB spiller den bare for meget tilbage i stedet for at spille den ind i feltet.. der bliver ikke taget chancer..

      Comment


        #48
        Er lige kommet til.. Nogen der har start 11'er og en stilling?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Er lige kommet til.. Nogen der har start 11'er og en stilling?
          Start 11 står tidligere i tråden. 0-0 ved halvleg

          Comment


            #50
            En første halvleg hvor vi klart ligner det bedre fodboldhold af de to. Deciderede målchancer har vi dog svært ved at skabe.

            Comment


              #51
              Synes umiddelbart genpresset ser godt og organiseret ud hver gang Malmø får bolden.. Og da også optræk til et par chancer i først..
              Som jeg ser det Gryte, Pereira, Desler, kep, Tverskov, Jønson, Greve, izu, Mak, AK og Festersen.. 0-0 indtil videre, ikke de store chancer men Fester havde en efter fiks hæl fra AK lige inden pausen..

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                Jeg er enig i at fotografen er håbløs... Synes dog at OB spiller fint rundt og har ikke de store forsvarsmæssige udfordringer som vi plejer.. Virker hurtigere. Vi bruger også musklerne fint.. Rasmus Jönsson syntes jeg har vist gode momenter.. OB spiller den bare for meget tilbage i stedet for at spille den ind i feltet.. der bliver ikke taget chancer..
                Vi presser ikke rigtig, dog lidt til sidst, og så vil det klæde os med nogle førstegangs indlæg fra kanterne. KEP og Tverskov ser fine ud, men de er heller ikke blevet presset, men Tverskov er fin på bolden. BigMak og Izu er ikke hvor de skal være, synes jeg, og Greve skal også steppe op i 2 halveg. Joao ser fornuftig ud som ventet, men der er klare mangler offensivt. Jönsson har gjort nogle fine ting, meeeen lidt mere vilje tak.

                Jeg ved at det er første træningskamp, men der mangler lige et eller andet.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #53
                  Hvis dette er en forsmag på hvad der venter os i denne sæson har jeg kun 1 ting at sige..

                  sweeeeeeeeeet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Synes umiddelbart genpresset ser godt og organiseret ud hver gang Malmø får bolden.. Og da også optræk til et par chancer i først..
                    Som jeg ser det Gryte, Pereira, Desler, kep, Tverskov, Jønson, Greve, izu, Mak, AK og Festersen.. 0-0 indtil videre, ikke de store chancer men Fester havde en efter fiks hæl fra AK lige inden pausen..
                    Og så havde Jønsson en rigtig dum offside han ikke skulle have løbet i. Ellers havde han haft en friløber på en flot kontra

                    Comment


                      #55
                      Malmö skifter næsten hele holdet i pausen. Dog mange stamspillere der bliver skiftet ind. Vi kommer ud med de samme 11.

                      Comment


                        #56
                        Ham kamera manden følger da overhovedet ikke med

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Vi presser ikke rigtig, dog lidt til sidst, og så vil det klæde os med nogle førstegangs indlæg fra kanterne. KEP og Tverskov ser fine ud, men de er heller ikke blevet presset, men Tverskov er fin på bolden. BigMak og Izu er ikke hvor de skal være, synes jeg, og Greve skal også steppe op i 2 halveg. Joao ser fornuftig ud som ventet, men der er klare mangler offensivt. Jönsson har gjort nogle fine ting, meeeen lidt mere vilje tak.

                          Jeg ved at det er første træningskamp, men der mangler lige et eller andet.
                          Syntes faktisk at Izu har haft et par gode afleveringer og løb som der har været med til at bygge noget op, men synes Mak måske mangler lidt skarphed..

                          Comment


                            #58
                            Det var da et meget pænt skud

                            Comment


                              #59
                              AK med et fremragende venstrebenshug på overliggeren. Kunne godt ligne et straffe på Fester på returen.

                              Comment


                                #60
                                Man kan ikke kommentere OB som udlændinge uden at nævne Miraklet i Madrid.

                                Comment

                                Working...
                                X