Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Er der nogen som har hele klippet med KEP fra XL og ikke kun dette korte klip?
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...5-0d551a6560f9

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Er der nogen som har hele klippet med KEP fra XL og ikke kun dette korte klip?
      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...5-0d551a6560f9
      Umiddelbart gik han en meget fin linje med at insinuere lidt, men ikke direkte sige noget omkring JM. Han er stadig anfører på papiret. Han afviser at følge Kent til Silkeborg. Han afviser at ophæve kontrakten. Han finder det meget motiverende at hjælpe de unge spillere og træne med dem. Han ser indad og har ikke været på toppen, men føler at flere har været dårlige. Tror sådan det var hovedpointerne, men lå lidt mellem linjerne at han er mere Kent end JM.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Umiddelbart gik han en meget fin linje med at insinuere lidt, men ikke direkte sige noget omkring JM. Han er stadig anfører på papiret. Han afviser at følge Kent til Silkeborg. Han afviser at ophæve kontrakten. Han finder det meget motiverende at hjælpe de unge spillere og træne med dem. Han ser indad og har ikke været på toppen, men føler at flere har været dårlige. Tror sådan det var hovedpointerne, men lå lidt mellem linjerne at han er mere Kent end JM.
        Mange tak, jeg havde lige glemt at man kan spole i live udsendelser på viaplay så har lige set det.
        Meget af det ham siger kan han jo ikke sige anderledes men det virker lidt som der kommer nogle stik piller til cheftræneren

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Mange tak, jeg havde lige glemt at man kan spole i live udsendelser på viaplay så har lige set det.
          Meget af det ham siger kan han jo ikke sige anderledes men det virker lidt som der kommer nogle stik piller til cheftræneren
          Synes især i starten han virkede ret kritisk, men trak så lidt i land/blev mere diplomatisk. Men troede tilgengæld fuldt ud på at han faktisk nød det med de unge og ville kæmpe for hans plads.

          Comment


            #80
            Cry me a fucking river KEP. Tør dog øjnene

            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...5-0d551a6560f9

            Michelsen burde finde sig en ny anfører ASAP. Meget gerne Drachmann hvis Gryte sælges

            Comment


              #81
              Drachman bliver selvfølgelig anfører - og måske allerede mod FCN. Selvfølgelig. Og han bliver en god en af slagsen.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Cry me a fucking river KEP. Tør dog øjnene

                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...5-0d551a6560f9

                Michelsen burde finde sig en ny anfører ASAP. Meget gerne Drachmann hvis Gryte sælges
                Jeg ved ikke om det er hele interviewet der vises her, men det er bestemt ikke kønt, det der vises. En sejr over FCN på søndag vil nærmest udstille KEPs statement, og JMs vurdering som helt rigtig.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Cry me a fucking river KEP. Tør dog øjnene

                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...5-0d551a6560f9

                  Michelsen burde finde sig en ny anfører ASAP. Meget gerne Drachmann hvis Gryte sælges
                  Jeg kan egentlig ikke se problemet med det KEP siger her.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg kan egentlig ikke se problemet med det KEP siger her.
                    Du kan ikke se tuderiet og han faktisk udstiller sin træner lidt? Manden er stadig anfører og optræder bestemt ikke sådan.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Du kan ikke se tuderiet og han faktisk udstiller sin træner lidt? Manden er stadig anfører og optræder bestemt ikke sådan.
                      KEP saver da totalt den gren han sidder på ...som anfører holder du kæft og tager kampen - men sgu ikke ved at tude på tv.......

                      Comment


                        #86
                        KEP snakker lidt om, at han blev offer for den nye spillestil, samt bliver gjort til syndebuk. Jeg tør næsten ikke sige det, men han har en lille flig af ret i min verden. Ludwig var noget af en "oplevelse" i Vendsyssel.

                        Jeg kan så sagtens se logikken i at satse på Ludwig, det er der meget mere perspektiv i.

                        KEP burde også se sammenhængen og tie stille og kæmpe indadtil. Nu er han 5-valg resten af sin tid i OB og lige om lidt er han heller ikke anfører længere.

                        Lige for at understrege det, jeg synes heller ikke KEP hører til i idealopstillingen.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          KEP saver da totalt den gren han sidder på ...som anfører holder du kæft og tager kampen - men sgu ikke ved at tude på tv.......
                          Én ting er at tude på TV, men en anden ting er sgu at sidde i et fucking Viasat program, XL - og tude! Frygteligt.

                          Comment


                            #88
                            Jeg er enig i, at han burde være for fin til at sidde i et Viasat-studie og snakke om, at han bliver gjort til syndebuk. Han burde i min optik have takket nej, da det jo på ingen måde bidrager til hans situation i klubben.

                            Jeg håber, at KEP sammen med klubben finder en løsning, der kan sende ham på græs et andet sted. Manden har i mange kampe gjort sit bedste, og man kan ikke forvente mere end hvad talentet rækker til. KEP har, i min bog, ikke længere niveau til at spille fast i en klub, der drømmer om top 6.

                            Al held og lykke i fremtiden til KEP.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg er enig i, at han burde være for fin til at sidde i et Viasat-studie og snakke om, at han bliver gjort til syndebuk. Han burde i min optik have takket nej, da det jo på ingen måde bidrager til hans situation i klubben.

                              .
                              Det er helt ude i hegnet at KEP har så travlt med at komme i medierne. Gaxe sagde i sidste uge, at KEP ikke er god nok til at spille, men han ville gøre det fint i studiet. KEP siger indirekte, at han gerne vil arbejde med tv. Det har også virket som om han ikke har hjertet med på banen, og bruger tid på at finde ud af hvilken sjov oneliner han kan fyre af, og promovere KEP frem for holdet.
                              Syndebuk eller ej, jeg har længe syntes, at han var svageste led!!
                              Under Kent var vi også bedre når KEP sad ude.
                              Aab fans var glade for at slippe af med en selvfokuseret over the hill spiller. Kep er en fin reserve, som kan findes frem ved skader. Det bedste for alle vile være et skifte til Horsens eller Fredericia.
                              Kent og Kenneth er nok sidste som ikke kan se at evnerne ikke har rakt længe - Det kan JH naturligvis heller ikke, men hvad ved han om fodbold og at bygge et hold op.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg er enig i, at han burde være for fin til at sidde i et Viasat-studie og snakke om, at han bliver gjort til syndebuk. Han burde i min optik have takket nej, da det jo på ingen måde bidrager til hans situation i klubben.

                                Jeg håber, at KEP sammen med klubben finder en løsning, der kan sende ham på græs et andet sted. Manden har i mange kampe gjort sit bedste, og man kan ikke forvente mere end hvad talentet rækker til. KEP har, i min bog, ikke længere niveau til at spille fast i en klub, der drømmer om top 6.

                                Al held og lykke i fremtiden til KEP.
                                Det er endnu en ting, at han kan finde på at sætte sit eget behov større end klubben. Vi er sgu igang med en svær periode, og så sidder han og skaber endnu mere uro på viasat.

                                Jeg har sgu altid godt kunne lide ham, men her har jeg sgu mistet meget for ham. Jeg troede han havde bedre værdier.

                                Comment

                                Working...
                                X