Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Husker jeg forkert, hvis jeg mener hans kontrakt udløber sommeren 2019 ? I så fald bliver der jo ikke behov for yderligere betaling til den tid ?
    Jeg mener du husker rigtigt, og det et før set at spillere der kommer i “overskud” men stadig har lyst til træning og kampe på forholdsvis højt niveau, af egen fri vilje tager et skridt ned, og spiller der. Jesper Christiansen fra egen andedam f.eks.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg mener du husker rigtigt, og det et før set at spillere der kommer i “overskud” men stadig har lyst til træning og kampe på forholdsvis højt niveau, af egen fri vilje tager et skridt ned, og spiller der. Jesper Christiansen fra egen andedam f.eks.
      Så kan han jo passende forlænge så han kan tage med en tur i første division

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Så kan han jo passende forlænge så han kan tage med en tur i første division
        🤢😂 haha ja .. du har en pointe, men lad os ikke håbe det går så galt.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det tror jeg også. Ellers skal Gryte mod al forventning fortsætte i klubben.
          Drachmann viste allerede imod fcm at han fuldstændig styrer begivenheder inde på den midtbane. Han styrer presset og sætter spillet når vi har bolden, så hvis han fortsætter de takter kan han ligeså godt få bindet fra landskampspausen er ovre og Gryte er solgt, for KEP får ikke mange kampe i et tremandsforsvar. Ham kan vi faktisk ligeså godt sælge, som der blev diskuteret i, i SFÅ
          Situationen er selvf. helt anderledes hvis KEP helt udelades fra truppen, er vi klart nødt til at have en ny anfører .. hvis Gryte mod forventning bliver hængende lidt endnu vil jeg mene jobbet er hans. Hvis han smutter er der kun Drachman som eneste aleternativ imø.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            Husker jeg forkert, hvis jeg mener hans kontrakt udløber sommeren 2019 ? I så fald bliver der jo ikke behov for yderligere betaling til den tid ?
            Ups :). Jeg mente her til vinter

            Comment


              #66
              Uanset hvad man mener om KEP, så forstår jeg ikke, at der er behov for at ydmyge sin anfører i pressen. Direkte at melde ud, at han hverken er syg eller skadet, men står bagerst i køen; det synes jeg er mangel på klasse.
              Hvis det er fordi, at man ønsker, at han skal forlade klubben - så kan man snakke med ham. Han er et menneske som alle andre, og han kender gamet om nogen. Gamet er også, at han har kontrakt et år endnu, og det skal OB som arbejdsgiver ikke forsøge at presse sig ud af; det er decideret uværdigt.
              Hvis det er Michelsen, der har behov for at relatere til pressen/fans; så er der ting, man af hensyn til sine spillere bør holde kæft med.

              Jeg mener, at KEP har krav på mere respekt, end det der bliver udvist her.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Uanset hvad man mener om KEP, så forstår jeg ikke, at der er behov for at ydmyge sin anfører i pressen. Direkte at melde ud, at han hverken er syg eller skadet, men står bagerst i køen; det synes jeg er mangel på klasse.
                Hvis det er fordi, at man ønsker, at han skal forlade klubben - så kan man snakke med ham. Han er et menneske som alle andre, og han kender gamet om nogen. Gamet er også, at han har kontrakt et år endnu, og det skal OB som arbejdsgiver ikke forsøge at presse sig ud af; det er decideret uværdigt.
                Hvis det er Michelsen, der har behov for at relatere til pressen/fans; så er der ting, man af hensyn til sine spillere bør holde kæft med.

                Jeg mener, at KEP har krav på mere respekt, end det der bliver udvist her.
                +1

                Grimmede mig også lidt, da jeg læste det.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Uanset hvad man mener om KEP, så forstår jeg ikke, at der er behov for at ydmyge sin anfører i pressen. Direkte at melde ud, at han hverken er syg eller skadet, men står bagerst i køen; det synes jeg er mangel på klasse.
                  Hvis det er fordi, at man ønsker, at han skal forlade klubben - så kan man snakke med ham. Han er et menneske som alle andre, og han kender gamet om nogen. Gamet er også, at han har kontrakt et år endnu, og det skal OB som arbejdsgiver ikke forsøge at presse sig ud af; det er decideret uværdigt.
                  Hvis det er Michelsen, der har behov for at relatere til pressen/fans; så er der ting, man af hensyn til sine spillere bør holde kæft med.

                  Jeg mener, at KEP har krav på mere respekt, end det der bliver udvist her.
                  Tja KEP kan jo ikke gøre for, at OB købte en over the Hill spillere til en alt for høj løn. Jeg mener KEP er synonym med vores dårlige indstilling og skrøbelighed. Da Kent satte ham af, da blev vi bedre, men Kent er den gamle skole og satte han på holdet igen. Den vindermentalitet som der tales om syntes jeg han glemte i Ålborg. I Horsens var han sindsygt vild, og angriberne viste at KEP ikke flyttede sig, eller var bleg for at spille lidt over kanten.
                  Er det så fair, at han er uden for truppen? Hvis han mentalt ikke er klar til at yde det der skal til for holdet, så er det fornuftigt. Jeg tænker at han ville være en god reserve, hvis han indser at det er rollen. Det er aldrig købt at lufte sine lagner i pressen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Uanset hvad man mener om KEP, så forstår jeg ikke, at der er behov for at ydmyge sin anfører i pressen. Direkte at melde ud, at han hverken er syg eller skadet, men står bagerst i køen; det synes jeg er mangel på klasse.
                    Hvis det er fordi, at man ønsker, at han skal forlade klubben - så kan man snakke med ham. Han er et menneske som alle andre, og han kender gamet om nogen. Gamet er også, at han har kontrakt et år endnu, og det skal OB som arbejdsgiver ikke forsøge at presse sig ud af; det er decideret uværdigt.
                    Hvis det er Michelsen, der har behov for at relatere til pressen/fans; så er der ting, man af hensyn til sine spillere bør holde kæft med.

                    Jeg mener, at KEP har krav på mere respekt, end det der bliver udvist her.
                    Hvad vil du så have, at han skal sige, når journalisterne spørger? For det vil de jo. Det er jo en prekær situation omkring KEP og lige guf for journalisterne. Især fordi de så kan håbe på at få en spændende svar fra KEP også?
                    Han kan jo ikke lyve ham skadet, når man kan se, at han træner med - og ville KEP overhovedet også være med på den galej?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Tja KEP kan jo ikke gøre for, at OB købte en over the Hill spillere til en alt for høj løn. Jeg mener KEP er synonym med vores dårlige indstilling og skrøbelighed. Da Kent satte ham af, da blev vi bedre, men Kent er den gamle skole og satte han på holdet igen. Den vindermentalitet som der tales om syntes jeg han glemte i Ålborg. I Horsens var han sindsygt vild, og angriberne viste at KEP ikke flyttede sig, eller var bleg for at spille lidt over kanten.
                      Er det så fair, at han er uden for truppen? Hvis han mentalt ikke er klar til at yde det der skal til for holdet, så er det fornuftigt. Jeg tænker at han ville være en god reserve, hvis han indser at det er rollen. Det er aldrig købt at lufte sine lagner i pressen.
                      KEP kunne i den her sammenhæng være verdens dårligste fodboldspiller - han har stadigvæk krav på respekt som menneske. Hans status som anfører gør håndteringen her pinlig - hvem f.. udstiller sin egen anfører på den måde? Det lugter af andre motiver, og det er en grim lugt.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hvad vil du så have, at han skal sige, når journalisterne spørger? For det vil de jo. Det er jo en prekær situation omkring KEP og lige guf for journalisterne. Især fordi de så kan håbe på at få en spændende svar fra KEP også?
                        Han kan jo ikke lyve ham skadet, når man kan se, at han træner med - og ville KEP overhovedet også være med på den galej?
                        Først og fremmest skal man tale med spilleren - det lyder ikke som om, det er sket ordentligt. Med sin anfører må sætte sig ned og sige: "Hør her ven, sådan er situationen - du står sidst i køen." Så må spilleren træffe sin egen beslutning - det lyder bare slet ikke som den situation, når spiller og træner udtaler sig uafhængigt på den måde, som vi ser nu. Jeg håber da, at jeg tager fejl; men det er lidt mystisk forløb, synes jeg

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Først og fremmest skal man tale med spilleren - det lyder ikke som om, det er sket ordentligt. Med sin anfører må sætte sig ned og sige: "Hør her ven, sådan er situationen - du står sidst i køen." Så må spilleren træffe sin egen beslutning - det lyder bare slet ikke som den situation, når spiller og træner udtaler sig uafhængigt på den måde, som vi ser nu. Jeg håber da, at jeg tager fejl; men det er lidt mystisk forløb, synes jeg
                          Men KEP startede jo ude sidst af rent sportslige grunde. Det gik godt. Efterfølgende hentes der så en stopper mere ind. Altså hvem var det, at de skulle prøve at narre ved en løgn? På den lange bane vil det jo blive afsløret lige meget hvad. Hvad er det, du synes, at JM skulle have svaret på KEPs fravær i kamptruppen? Eller synes du, at han skulle hve været med på bænken, fordi han er KEP.

                          Jeg kan slet ikke se mystikken. Det er da lige netop alt andet end mystisk

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Uanset hvad man mener om KEP, så forstår jeg ikke, at der er behov for at ydmyge sin anfører i pressen. Direkte at melde ud, at han hverken er syg eller skadet, men står bagerst i køen; det synes jeg er mangel på klasse.
                            Hvis det er fordi, at man ønsker, at han skal forlade klubben - så kan man snakke med ham. Han er et menneske som alle andre, og han kender gamet om nogen. Gamet er også, at han har kontrakt et år endnu, og det skal OB som arbejdsgiver ikke forsøge at presse sig ud af; det er decideret uværdigt.
                            Hvis det er Michelsen, der har behov for at relatere til pressen/fans; så er der ting, man af hensyn til sine spillere bør holde kæft med.

                            Jeg mener, at KEP har krav på mere respekt, end det der bliver udvist her.
                            Jeg er enig med dig.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #74
                              Nan kommer altid længst med respekt. Her er der tale om en ærlig udmelding, som KEP stensikkert ikke bliver mere ked af end selve beslutningen, men hvis han skal videre er eer al mulig grund til ikke at tale ham ned.

                              Der er mange eksempler med dårlig spiller-kommunikation i klubberne. Dette er ikke et af dem, men specielt gennemtænkt er eet heller ikke.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Men KEP startede jo ude sidst af rent sportslige grunde. Det gik godt. Efterfølgende hentes der så en stopper mere ind. Altså hvem var det, at de skulle prøve at narre ved en løgn? På den lange bane vil det jo blive afsløret lige meget hvad. Hvad er det, du synes, at JM skulle have svaret på KEPs fravær i kamptruppen? Eller synes du, at han skulle hve været med på bænken, fordi han er KEP.

                                Jeg kan slet ikke se mystikken. Det er da lige netop alt andet end mystisk
                                Fuldstændig enig her..

                                Comment

                                Working...
                                X