Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Link?
    Bruger jeg ikke.
    I feel it deep inside me! :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Bruger jeg ikke.
      I feel it deep inside me! :-)
      Sagde hun også i lørdags

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Sagde hun også i lørdags
        Weekend er kampdag... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Weekend er kampdag... ;-)
          Ikke i lørdags jo

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sagde hun også i lørdags
            Nu er jeg forvirret! Sagde Mette Cornelius til dig i lørdags, at OB ville ende i top 3? ;)
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Nu er jeg forvirret! Sagde Mette Cornelius til dig i lørdags, at OB ville ende i top 3? ;)
              Yezzzz. Det var det trick hun brugte for at få mig opstemt jo

              Comment


                #97
                Tipsbladet vurderer OB

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...esning-paa-fyn

                Comment


                  #98
                  BIF har lige scoret et lignende mål efter 15 sek. mod Hibs. Jeg bløder ud af alle åbninger, hvis vi falder i samme gryde. Nu ER vi advaret. Det er åbenbart en Zorniger special.

                  https://www.youtube.com/watch?v=tW9d...ature=youtu.be

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    BIF har lige scoret et lignende mål efter 15 sek. mod Hibs. Jeg bløder ud af alle åbninger, hvis vi falder i samme gryde. Nu ER vi advaret. Det er åbenbart en Zorniger special.

                    https://www.youtube.com/watch?v=tW9d...ature=youtu.be

                    MvT
                    Tror nærmere at vi bryder den og scorer på kontraen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      hørte fodboldFM den anden dag - også flere der vurdere OB til top 3....jeg siger ikke det er umuligt - men syntes måske nok det virker lige optimistisk nok....som truppen ser ud nu vil jeg mene en top 6, forudsat at alt klapper og vi ikke løber ind i skader til vigtige folk....for som de også selv skriver er vi altså ret tyndt besat på visse poster.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        hørte fodboldFM den anden dag - også flere der vurdere OB til top 3....jeg siger ikke det er umuligt - men syntes måske nok det virker lige optimistisk nok....som truppen ser ud nu vil jeg mene en top 6, forudsat at alt klapper og vi ikke løber ind i skader til vigtige folk....for som de også selv skriver er vi altså ret tyndt besat på visse poster.
                        Enig. Men da vi stadig har 6 uger tilbage af transfervinduet er det nok også lidt tidligt at vurdere på..
                        Men dejligt at flertallet tror så meget på os. Så må der være noget om det..

                        Men 2-3 rigtige gode signings burde virkelig gøre os til et sub tophold

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Link?
                          Ingen link. Hørt i diverse podcast, plus set på Twitter.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hørte fodboldFM den anden dag - også flere der vurdere OB til top 3....jeg siger ikke det er umuligt - men syntes måske nok det virker lige optimistisk nok....som truppen ser ud nu vil jeg mene en top 6, forudsat at alt klapper og vi ikke løber ind i skader til vigtige folk....for som de også selv skriver er vi altså ret tyndt besat på visse poster.
                            en klog mand sagde engang at intet er umuligt, hvis bare man har den rette tro i hjertet ...top 3 virker ikke sandsynligt for mig. Top4 måske hvis alt flasker sig, holdet er ikke ringere end AaB, RFC, BIF og måske Sdr.JyskE som også har EL kampe at tænke på endnu. Jeg vil være kolosalt skuffet hvis vi slutter udenfor top6, men VFF og FCN kan også overraske positivt og måske dagensmodstander SIF, som har mange spillere med SL-erfaring også ..de ser dog lidt tynde ud i de bagerste rækker.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Henrik Liniger på Twitter.

                              Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Henrik Liniger på Twitter.

                                Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk

                                MvT
                                Ikke dårligt. De må have taget højde for de 2-3 super gode signings der er på vej..

                                Comment

                                Working...
                                X