Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHenrik Liniger på Twitter.
Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk
MvT
Men hvis vi kommer i top 6 slutspillet som vi jo helst skal så kan alt jo ske især med et på virkelig gode indkøb nu samt til vintertransfervinduet.
Comment
-
Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk
MvT817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
MvT
Og det er svært at banke energi og gejst ind i et OB-projekt, hvis vi fans bare står som forkælede børn med tårer i øjnene og siger: "Jamen, du lovede.....". Det er fodbold, og det er skide svært at skabe succés - 5 års underpræstation (set ud fra økonomi) koster på alle parametre.
Comment
-
Man skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.
Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMan skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.
Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMan skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.
Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
bare vi kommer i top 6 skal vi være utrolig tilfredse.
jeg tror desværre vi lander omkring 7-10 .
men lad os da håbe EB får ret
Comment
-
syntes det er både godt og skidt med alle de positive forudsigelser....det er med til at øge mine forventninger - og....det er med til at øge mine forventninger
Comment
-
og så tror jeg bare ikke vil skal ligge alt for meget i disse forudsigelser - de har både AAB, BIF, Randers under os, alle hold der snildt kan ligge over os - det samme gælder for så vidt agf, og hvem ved - fcn hvis hjulmand for gang i det.
regner med det igen bliver vanvittigt tæt i det enormt store midterfelt - meget kommer også til at afhænge af hvad JH og kent får hentet ind i resten af vinduet.
Bredden mangler og der er nogle åbentlyse mangler
edit: men vi er allerede lidt klogere om små 6 timer....skal forudsigelserne holde så SKAL sif slås i aften.
Comment
Comment