"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
BIF har lige scoret et lignende mål efter 15 sek. mod Hibs. Jeg bløder ud af alle åbninger, hvis vi falder i samme gryde. Nu ER vi advaret. Det er åbenbart en Zorniger special.
BIF har lige scoret et lignende mål efter 15 sek. mod Hibs. Jeg bløder ud af alle åbninger, hvis vi falder i samme gryde. Nu ER vi advaret. Det er åbenbart en Zorniger special.
hørte fodboldFM den anden dag - også flere der vurdere OB til top 3....jeg siger ikke det er umuligt - men syntes måske nok det virker lige optimistisk nok....som truppen ser ud nu vil jeg mene en top 6, forudsat at alt klapper og vi ikke løber ind i skader til vigtige folk....for som de også selv skriver er vi altså ret tyndt besat på visse poster.
hørte fodboldFM den anden dag - også flere der vurdere OB til top 3....jeg siger ikke det er umuligt - men syntes måske nok det virker lige optimistisk nok....som truppen ser ud nu vil jeg mene en top 6, forudsat at alt klapper og vi ikke løber ind i skader til vigtige folk....for som de også selv skriver er vi altså ret tyndt besat på visse poster.
Enig. Men da vi stadig har 6 uger tilbage af transfervinduet er det nok også lidt tidligt at vurdere på..
Men dejligt at flertallet tror så meget på os. Så må der være noget om det..
Men 2-3 rigtige gode signings burde virkelig gøre os til et sub tophold
en klog mand sagde engang at intet er umuligt, hvis bare man har den rette tro i hjertet ...top 3 virker ikke sandsynligt for mig. Top4 måske hvis alt flasker sig, holdet er ikke ringere end AaB, RFC, BIF og måske Sdr.JyskE som også har EL kampe at tænke på endnu. Jeg vil være kolosalt skuffet hvis vi slutter udenfor top6, men VFF og FCN kan også overraske positivt og måske dagensmodstander SIF, som har mange spillere med SL-erfaring også ..de ser dog lidt tynde ud i de bagerste rækker.
Comment