Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men begge hold virker stadig til at være bedre end os
    og det hele gør bare vores situation så meget mere frustrerende. Det er altså 2 oprykkere der ligger og kæmper med Viborg om den 6 plads lige nu - der burde vi fandme kunne være med.....sløjt

    Comment


      Frimann kører Grytebust til ligaens bedste målmand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Frimann kører Grytebust til ligaens bedste målmand.
        han er da bestemt også en af dem.....og mon så ikke der også var lidt politik i det - han skulle bruge bare et par spillere der ikke var fra fck eller bif

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          han er da bestemt også en af dem.....og mon så ikke der også var lidt politik i det - han skulle bruge bare et par spillere der ikke var fra fck eller bif
          Jeg ser næsten alle SL-kampe, og jeg mener seriøst ikke han kunne komme uden om Grytebust. Kun Rønnow kommer (ret) tæt på. Robin Olsen har ikke været helt på samme niveau som sidste år.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Så ligger vi sidst i ligaen 👏🏼

            Comment


              Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
              Så ligger vi sidst i ligaen 
              Ja. Et nederlag til SønderjydskE og så er der 4 point op til 10.pladsen.... Men bare rolig.. JH og KN er tilfredse...
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                Så ligger vi sidst i ligaen 👏🏼
                Nej det gør vi jo ikke. Endnu...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                  Så ligger vi sidst i ligaen 
                  Delt sidste plads på point ja. Bedre målscorer..
                  Søndag aften der imod. Der ligger vi måske sidst

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Delt sidste plads på point ja. Bedre målscorer..
                    Søndag aften der imod. Der ligger vi måske sidst
                    Ligger vi sidst søndag aften tror jeg vi skal have ny træner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ligger vi sidst søndag aften tror jeg vi skal have ny træner.
                      Hmmm. Jeg kan ikke se hvem der kan gøre det meget bedre med det hold vi har. Og har man lyst til at hænge på Kents løn i 2,5 år.. Tror ikke han ryger..
                      Men udelukker det heller ikke.. Ville hellere have at man fyrede JH for at være ansvarlig for den ene lorte signing efter den anden samt ikke at formå at styrke truppen sidst i vinduet.. Tror også det ville være billigere og mere populært..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ligger vi sidst søndag aften tror jeg vi skal have ny træner.
                        Det tror jeg så ikke og hvis det mod forventning skulle ske, så er vores klub da først til grin.

                        Kent Nielsen er en god træner og han skal nok få vendt det for os.
                        Ja vi kunne godt trænge for noget ledelsesmæssig nytænkning, men Kent Nielsen mener jeg absolut ikke vi skal erstatte.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hmmm. Jeg kan ikke se hvem der kan gøre det meget bedre med det hold vi har. Og har man lyst til at hænge på Kents løn i 2,5 år.. Tror ikke han ryger..
                          Men udelukker det heller ikke.. Ville hellere have at man fyrede JH for at være ansvarlig for den ene lorte signing efter den anden samt ikke at formå at styrke truppen sidst i vinduet.. Tror også det ville være billigere og mere populært..
                          Jeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.

                          Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.

                          Jeg ved sgu ikke, hvad jeg håber på...

                          Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hmmm. Jeg kan ikke se hvem der kan gøre det meget bedre med det hold vi har. Og har man lyst til at hænge på Kents løn i 2,5 år.. Tror ikke han ryger..
                            Men udelukker det heller ikke.. Ville hellere have at man fyrede JH for at være ansvarlig for den ene lorte signing efter den anden samt ikke at formå at styrke truppen sidst i vinduet.. Tror også det ville være billigere og mere populært..
                            Skal vi ikke være enige om at Kent Nielsen har været inde over de fleste signinger de sidste 1 1/2 år? Desuden er det så vidt jeg ved ham der sætter holdet om søndagen. Det er hans fornemste og eneste opgave at vinde kampe. Og det lykkedes sjældent.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.

                              Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.

                              Jeg ved sgu ikke, hvad jeg håber på...

                              Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
                              Så det godt, hverken du eller jeg skal finde en bedre løsning for OB, for jeg kan heller ikke komme på et alternativ.

                              Jeg synes så til gengæld, at der er mange typer på vores hold, der ville ha bedre af at spille meget mere direkte og med dueller, end at skulle ha styr på et KN-opspil. Vores centrale midtbane for one. Så jeg er ikke så sikker på, at en anden træner ville være så fjollet. Længere.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.

                                Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.

                                Jeg ved sgu ikke, hvad jeg håber på...

                                Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
                                tror også man køre minimum frem til næste vindue - men skal det give nogen mening at fyre sportsdirektøren skal det jo være inden vinduet - så en ny kan komme ind og være med til at hente de spillere der skal til.

                                Men jeg tror desværre også det er Kent der står først i køen hvis der er nogen der skal ud.

                                Og ender vi der igen - så håber jeg godt nok de har planen klar fra start - og ikke fucker op i det som for 5 år siden

                                Comment

                                Working...
                                X