Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghan er da bestemt også en af dem.....og mon så ikke der også var lidt politik i det - han skulle bruge bare et par spillere der ikke var fra fck eller bif"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægSå ligger vi sidst i ligaen "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLigger vi sidst søndag aften tror jeg vi skal have ny træner.
Men udelukker det heller ikke.. Ville hellere have at man fyrede JH for at være ansvarlig for den ene lorte signing efter den anden samt ikke at formå at styrke truppen sidst i vinduet.. Tror også det ville være billigere og mere populært..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLigger vi sidst søndag aften tror jeg vi skal have ny træner.
Kent Nielsen er en god træner og han skal nok få vendt det for os.
Ja vi kunne godt trænge for noget ledelsesmæssig nytænkning, men Kent Nielsen mener jeg absolut ikke vi skal erstatte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHmmm. Jeg kan ikke se hvem der kan gøre det meget bedre med det hold vi har. Og har man lyst til at hænge på Kents løn i 2,5 år.. Tror ikke han ryger..
Men udelukker det heller ikke.. Ville hellere have at man fyrede JH for at være ansvarlig for den ene lorte signing efter den anden samt ikke at formå at styrke truppen sidst i vinduet.. Tror også det ville være billigere og mere populært..
Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.
Jeg ved sgu ikke, hvad jeg håber på...
Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHmmm. Jeg kan ikke se hvem der kan gøre det meget bedre med det hold vi har. Og har man lyst til at hænge på Kents løn i 2,5 år.. Tror ikke han ryger..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.
Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.
Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
Jeg synes så til gengæld, at der er mange typer på vores hold, der ville ha bedre af at spille meget mere direkte og med dueller, end at skulle ha styr på et KN-opspil. Vores centrale midtbane for one. Så jeg er ikke så sikker på, at en anden træner ville være så fjollet. Længere.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.
Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
Men jeg tror desværre også det er Kent der står først i køen hvis der er nogen der skal ud.
Og ender vi der igen - så håber jeg godt nok de har planen klar fra start - og ikke fucker op i det som for 5 år siden
Comment
Comment