Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd Sommer 2016
Collapse
X
-
OB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?
rygtet kommer fra Tribunen.com. Jeg ser det ikke som et seriøst rygte. I disse tider et alle AaB'ere per definiton en mulighed for os.
Samtidigt kender jeg ikke til tribunen og deres hit rate vedr rygter.
Og skulle vi endelig hente en angriber, så må det være et stort skideskur af en eller anden art. Vi har i forvejen masser af små hurtige typer i truppen.
http://tribunen.com/2016/07/04/trans...ab-slaebesild/
"Apropos Island. Ari Skulason er smoking hot ude i Europa. OB påregner et salg af backen. Groningen er inde i billedet, som skrevet i et eller andet hollandsk medie, men det er på denne tid af transfervinduet, der skal lægges kabale derude. Nogen klubber skal købe før næste hold i rækken kan slå til. Osv. Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægOB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?
rygtet kommer fra Tribunen.com. Jeg ser det ikke som et seriøst rygte. I disse tider et alle AaB'ere per definiton en mulighed for os.
Og skulle vi endelig hente en angriber, så må det være et stort skideskur af en eller anden art. Vi har i forvejen masser af små hurtige typer i truppen.
"Apropos Island. Ari Skulason er smoking hot ude i Europa. OB påregner et salg af backen. Groningen er inde i billedet, som skrevet i et eller andet hollandsk medie, men det er på denne tid af transfervinduet, der skal lægges kabale derude. Nogen klubber skal købe før næste hold i rækken kan slå til. Osv. Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af."
Derfor behøver man ikke nødvendigvis tage alt de skriver for gode varer. Lige denne lyder også lidt som i hvert fald halv spekulation fra hans side. Han plejer ofte at være mere konkret.
Hvis Skulason bliver solgt har jeg i hvert fald personligt svært ved at se, at vi skulle hente en ny venstre back som erstatning. Man skulle i hvert fald tro vi har nok i JBL og Pereira. Så skulle det være fordi JBL også er på vej væk (som der tidligere har været rygter om) eller fordi man mere ser Gilli Sørensen som kantspiller.Last edited by Agbre; 04-07-2016, 08:07.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlægDet kunne sagtens være os. Vi mangler jo en angriber/kant. Han lyder som en yderst spændende herre.
Det taler for, at han kan dække flere pladser iflg til Kent N's tidligere køb. Men han er ikke den store fysiske spiller, som jeg håber vi får til angrebet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
/Dinjo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægJeg vil langt hellere ha en hurtig/gennembruds stærk kant end et stort lokum i angrebet. Hvis vi kan få begge vil jeg bestemt ikke klage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
https://youtu.be/Jon3mpwnAo0?t=114
Tænker at det egentlig meget vel kunne være os. Vi hentede trods alt også Makrini fra Holland og han har samme agent Harmjan Schilperoort, samt det ville være en JH specialitet: Transferfri
http://www.transfermarkt.com/soccer-...a/berater/2513
Update: Og sammenholdt med det løse rygte om Gilli Sørensen, så giver det endnu mere mening vedr typen af spiller.. :o)Last edited by mågen; 04-07-2016, 09:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægJeg vil langt hellere ha en hurtig/gennembruds stærk kant end et stort lokum i angrebet. Hvis vi kan få begge vil jeg bestemt ikke klage.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægOB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?
Gilli Sørensen vil jeg sgu ikke være særligt begejstret for at se i rigtige striwer. Han har været kant siden han ankom til AaB, og siden Dalsgaard smuttede har man prøvet ham på backen, hvilket bestemt ikke var en succes. Han har nogle af de ting vi godt kunne bruge i en kanttype, fart og gode udfordringer én mod én, men det er meget sporadisk vi har set det lykkedes, og jeg synes ærligt talt ikke, at vi har brug for endnu en kanttype, hvis niveau er meget tvivlsomt. Med de lønkroner der frigives, samt det transferbeløb der kan komme, hvis Skulason skifter, må vi simpelthen kunne finde noget mere interessant, end endnu en spiller der blev fundet for let til kantpositionerne i AaB, hvor de er meget svagt besat pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTribunen var blandt de første, hvis ikke de første, der breakede Izunna og Kenneth Emil, så hvis jeg ikke tager meget fejl er deres hitrate 100% på OB-rygter, og Sorgenfri er generelt ikke typen der skriver om røg, uden at der er ildebrand.
Gilli Sørensen vil jeg sgu ikke være særligt begejstret for at se i rigtige striwer. Han har været kant siden han ankom til AaB, og siden Dalsgaard smuttede har man prøvet ham på backen, hvilket bestemt ikke var en succes. Han har nogle af de ting vi godt kunne bruge i en kanttype, fart og gode udfordringer én mod én, men det er meget sporadisk vi har set det lykkedes, og jeg synes ærligt talt ikke, at vi har brug for endnu en kanttype, hvis niveau er meget tvivlsomt. Med de lønkroner der frigives, samt det transferbeløb der kan komme, hvis Skulason skifter, må vi simpelthen kunne finde noget mere interessant, end endnu en spiller der blev fundet for let til kantpositionerne i AaB, hvor de er meget svagt besat pt.
Comment
Comment