Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråd Sommer 2016

    Starter lige en ny Rygtetråd op. (Husk - Prøv at holde det til kun rygter)

    Starter lige med et (meget) tyndt "rygte".
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-klubber

    Rilwan Hassan
    Kan det være os?

    Taler for:
    - Izunna,
    - erstatning for Falk,
    - Midler til rådighed efter Falk & E.Larsen,
    - Kent Nielsen=Populær træner,
    - hvis ikke OB, hvem så ? (FCK har rigeligt af hans slags)
    Taler imod:
    - Step ned ift FCM
    - Kommer ikke Europa
    - AGF mere oplagt pga Riddersholm
    - BIF mere oplagt pga økonomi

    Ved godt den er tynd, men ville lige dele tanken.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Der er MEGET stille i mine vandrør for tiden. Det eneste (og meget usikre) som jeg har hørt er, at vi skulle være interesserede i Lee Rochester Sørensen. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvor meget vi skal lægge i det, og jeg kender heller ikke manden.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #3
      Tja. Kunne sagtens være at vi har spurgt på ham. Alt andet ville da være useriøst når en topspiller der kan dække 2 af de pladser vi mangler forstærkning på er tilrådighed.. Men vi ville nok være hans 10-15 prioitet hvis det lykkedes

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Der er MEGET stille i mine vandrør for tiden. Det eneste (og meget usikre) som jeg har hørt er, at vi skulle være interesserede i Lee Rochester Sørensen. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvor meget vi skal lægge i det, og jeg kender heller ikke manden.
        Det håber jeg godt nok er løgn. Vi har talent til kanterne - vi har brug for nogen med kvalitet, der kan løfte os og tage offensivt ansvar

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tja. Kunne sagtens være at vi har spurgt på ham. Alt andet ville da være useriøst når en topspiller der kan dække 2 af de pladser vi mangler forstærkning på er tilrådighed.. Men vi ville nok være hans 10-15 prioitet hvis det lykkedes
          Tror slet ikke vi er SÅ langt ned af hans prioritetsliste. Hvertfald ikke taget hans ønske om et dansk pas i betragtning (han kan få det til November). Det vil altså sige at primært danske klubber er aktuelle (Altså med mindre han selvfølgelig får et tilbud han ikke kan sige nej til fra udlandet).
          Af de danske klubber tænker jeg at vi ligger som en 2-4 prioritet.
          Tænker af FCM stadig må være hans førsteprioritet idet han kender klubben og kulturen, og formentlig gerne vil til udlandet hurtigst muligt efter han har fået hans danske pas.
          Tænker vi ligger i laget efter det (grundet de førnævnte grunde) sammen med BIF og AGF. FCK ser jeg ikke som en mulighed idet de i forvejen har Falk, Kusk, Verbic, Amankwaa, Toutouh og sikkert flere som jeg har glemt.
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det håber jeg godt nok er løgn. Vi har talent til kanterne - vi har brug for nogen med kvalitet, der kan løfte os og tage offensivt ansvar
            Jeg håber godt nok det er sandt. Lee Rochester finder jeg ekstremt spændende. En hurtig, teknisk spiller, der vil passe godt ind i Kent's filosofi.
            Kæmpe JA-TAK herfra

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Der er MEGET stille i mine vandrør for tiden. Det eneste (og meget usikre) som jeg har hørt er, at vi skulle være interesserede i Lee Rochester Sørensen. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvor meget vi skal lægge i det, og jeg kender heller ikke manden.
              Tak for rygtet altid spændende. Kender heller ikke supermeget til ham ud over at han trods han unge alder har rimeligt med erfaring.
              Han var i FCV i efteråret hvor han scorede 2 mål og er så skiftet til HB Køge, hvor han har scoret 6 i foråret.
              Det er selvfølgelig meget fint, men Edmundsson scorede også 6 mål for Vejle inden han kom til OB, og han har da indtil nu ikke vist at han var klar til Superligaen, så tænker ikke at Rochester heller kan løfte den opgave.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #8
                Hassan er velkommen hvis han vil OB... Hvis det er for at få et pas, så må han gerne gøre det i en anden klub...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hassan er velkommen hvis han vil OB... Hvis det er for at få et pas, så må han gerne gøre det i en anden klub...
                  Ja det skal ikke være på en 1 årig kontrakt, men gerne på en 3 årig med en rimelig frikøbsklausul.

                  Comment


                    #10
                    Hassan ville da bestemt være mere end velkommen, men hvis han ikke forlænger med FCM tror jeg Brøndby står højere på hans liste over danske klubber.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                      Ja det skal ikke være på en 1 årig kontrakt, men gerne på en 3 årig med en rimelig frikøbsklausul.
                      Hvorfor med en frikøbsklausul?
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tja. Kunne sagtens være at vi har spurgt på ham. Alt andet ville da være useriøst når en topspiller der kan dække 2 af de pladser vi mangler forstærkning på er tilrådighed.. Men vi ville nok være hans 10-15 prioitet hvis det lykkedes
                        Argh mon dog vi er så langt nede på listen. Fcm er vel 1 valg men ser ikke ud til de er blevet enige....det kan jo ændre sig. FCK tror jeg ikke er interesseret. Så er der bif som umiddelbart skal til at spare....meeeen de kunne nok godt finde nogle penge at smide efter Hassan. Herefter må vi da bestemt være en af mulighederne....agf måske pga riddersholm og beliggendehed, men ellers bør vi kunne konkurrere med de fleste andre.....hvis ellers vi vil

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Argh mon dog vi er så langt nede på listen. Fcm er vel 1 valg men ser ikke ud til de er blevet enige....det kan jo ændre sig. FCK tror jeg ikke er interesseret. Så er der bif som umiddelbart skal til at spare....meeeen de kunne nok godt finde nogle penge at smide efter Hassan. Herefter må vi da bestemt være en af mulighederne....agf måske pga riddersholm og beliggendehed, men ellers bør vi kunne konkurrere med de fleste andre.....hvis ellers vi vil
                          Spørgsmålet er, hvor meget han har fået i FCM? Og hvor hot han er, på trods af et flot forår? BIF virker nok mest oplagt; de betaler trods alt mere, og de har også stort behov på kanten. Derefter virker vi ikke helt v siden af, også pga. venskab med Izunna, og fordi FCK må være ret godt besat (Verbic, Falk, Kusk, Amankwa, evt. Kadrii)

                          Comment


                            #14
                            I følge Søren Sorgenfri på Twitter, så er Rilwan Hassan et varmt emne i AGF. Mon ikke at det er Glen som trækker

                            Comment


                              #15
                              “The only thing that will make me stay is to get my Danish Passport. I will become eligible by November,” added Hassan.

                              http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=19136

                              Det tænder mig ikke rigtig...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X