Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Hobro

    Lidt stats fra ob.dk

    http://www.ob.dk/artikel/statistik-inden-ob-hobro.aspx

    Dette er en kamp der bare skal vindes

    #2
    Randers har to svære kampe tilbage mod FCM og mod SønderjyskE, ligesom en kamp ude mod Viborg, der har været hæderlige i foråret, heller ikke er det nemmeste i verden. Kan vi derfor få en sejr mod Hobro, så begynder det at lugte af 6. pladsen, hvilket jeg egentlig synes er helt godkendt. Havde vi dog bare haft en defensiv i efteråret, som den vi har haft i foråret, så kunne det have set anderledes sjovt ud. Men hvis og hvis.... :)

    Comment


      #3
      En must win-kamp. Alle slår Hobro og det skal vi selvfølgelig også på hjemmebane. Synes vi spillede klogt imod dem sidste gang, hvor vi bare spillede med dem indtil der opstod de huller, som der gør når et superligahold møder et hold uden superliganiveau. Som Kent siger er det tålmodighed og koncentration som er nøglen, for chancerne kommer!
      Synes det kunne være sjovt med en storsejr, hvor festersen får puttet et hattrick ind, så vi kunne få lidt spænding om topscorerprisen. Ellers er jeg tilfreds bare vi vinder, mens jeg selvfølgelig raser, såfremt vi mister point!

      Comment


        #4
        Lidt ønsketænkning.

        Grytebust
        Desler - Tingager - Jonasson - Barrett
        Greve - BigMak - JayJay - Yao
        AK - Festersen

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Syntes også at en 6. plads er godkendt men heller ikke ringere. En solid midtplacering må være 5.-6. pladsen og ikke 7.-8. pladsen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
              Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)
              Jeg tror "kun" at vi får 7 point i de sidste fire kampe. Det lander os på 50 point, og så skal AAB (49 point) være ualmindeligt dårlige i deres sidste fire kampe. Jeg tror ikke på den.. Vi får en fin 6. Plads i år, hverken mere eller mindre.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)
                Ville elske at din optimisme ville få ret, men tror ikke helt på at vi kan gå forbi både BIF og FCM/AaB. Men kunne vi snige os op på 5. pladsen og smide BIF ned på 6. pladsen ville jeg rende rundt med helt stiv pibe hele sommeren.

                Dog tror jeg realistisk at vi slutter som nr. 6 og det er sgu egentlig helt okay.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Ville elske at din optimisme ville få ret, men tror ikke helt på at vi kan gå forbi både BIF og FCM/AaB. Men kunne vi snige os op på 5. pladsen og smide BIF ned på 6. pladsen ville jeg rende rundt med helt stiv pibe hele sommeren.

                  Dog tror jeg realistisk at vi slutter som nr. 6 og det er sgu egentlig helt okay.

                  MvT
                  samesame til det hele
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                    Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)
                    7 kampe i april og maj; 3 sejre 4 nederlag, og vi har ikke ligefrem spillet modstanderen af banen i alle vores sejre. Jeg har svært ved at se os være så godt kørende, at vi henter både Brøndby og AaB. Vi skal være lykkelige, hvis vi henter Brøndby og godt tilfredse, hvis vi holder Randers bag os.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Syntes også at en 6. plads er godkendt men heller ikke ringere. En solid midtplacering må være 5.-6. pladsen og ikke 7.-8. pladsen ..
                      Hvad med 6-7 pladsen så

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvad med 6-7 pladsen så
                        6. Fin - 7. ikke fin
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                          Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)
                          Du er givetvis ikke den eneste, men jeg er ikke én af dem. Det virker pænt urealistisk, at vi får 7 points mere end både Bundbæ og FCM i de sidste 4 kampe.

                          Men man har lov at drømme... ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                            Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)
                            Det tror jeg du er....der er 6 point op. Bif og AaB skal gå helt i stå for at det sker. Plus vi skal ud og vinde....tja alle de sidste kampe.
                            Det sker ikke....kampen kommer til at stå med at holde randers fra 6. Pladsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Ville elske at din optimisme ville få ret, men tror ikke helt på at vi kan gå forbi både BIF og FCM/AaB. Men kunne vi snige os op på 5. pladsen og smide BIF ned på 6. pladsen ville jeg rende rundt med helt stiv pibe hele sommeren.

                              Dog tror jeg realistisk at vi slutter som nr. 6 og det er sgu egentlig helt okay.

                              MvT
                              AaB er måske ikke HELT urealistisk - vi skal naturligvis vinde rub og stub resten af vejen for at det kan lykkes, men dels har vi jo et indbyrdes opgør mod dem i sidste rude, dels har de også en svær udekamp i Århus samt en hjemmekamp mod Midtjylland, hvor de heller ikke uden videre kan kalkulere med point(s).

                              Kampen mod dem i Odense kan altså - stadig under forudsætning af at vi selv gør hvad vi skal - med lidt held blive direkte afgørende for klubbernes indbyrdes placering. Nok ikke realistisk, vores slutprogram er heller ikke helt nemt, men heller ikke total utopi.

                              Skulle det ende med 6. pladsen er det nu også, som de fleste her vist er enige i, mere end godkendt, og på forhånd havde jeg hjertens gerne solgt sæsonen for den.

                              Comment

                              Working...
                              X