Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er der egentligt nogen vi spillere, vi kan bruge fra Hobro? Vi har jo med Festersen nok det bedste eksempel på, at det kan betale sig at kigge til nedrykkeren efter nye spillere. Hvad med Park? Han er en af de eneste, der har holdt et nogenlunde niveau, i de kampe jeg har set.. Og faktisk lavet rigtig gode ting under svære forhold. Han er hurtig og teknisk god. Kunne måske indgå fint med AK og Fester?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Er der egentligt nogen vi spillere, vi kan bruge fra Hobro? Vi har jo med Festersen nok det bedste eksempel på, at det kan betale sig at kigge til nedrykkeren efter nye spillere. Hvad med Park? Han er en af de eneste, der har holdt et nogenlunde niveau, i de kampe jeg har set.. Og faktisk lavet rigtig gode ting under svære forhold. Han er hurtig og teknisk god. Kunne måske indgå fint med AK og Fester?
      Jeg har tænkt det samme. Under alle omstændigheder skal vi have én til angriber. Gerne to også.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Er der egentligt nogen vi spillere, vi kan bruge fra Hobro? Vi har jo med Festersen nok det bedste eksempel på, at det kan betale sig at kigge til nedrykkeren efter nye spillere. Hvad med Park? Han er en af de eneste, der har holdt et nogenlunde niveau, i de kampe jeg har set.. Og faktisk lavet rigtig gode ting under svære forhold. Han er hurtig og teknisk god. Kunne måske indgå fint med AK og Fester?
        Helt klart ham Park kunne være en mulighed..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
          Er jeg den eneste der er jubeloptisk og sagtens tror vi kan tage 4. pladsen? Vi er godt kørende pt. :-)

          Det bliver nok svært at nå lidt ærgeligt med FCK kampen en sejr her havde lunet.

          Super optimistisk omkring resten af sæsonen, men specielt næste også, KN har allerede sat solide aftryk, top 3 næste sæson tror jeg på. Der skal ikke mange forbedringer til og vi er et top 3 hold.

          KN har gjort det før, og vil gøre det igen i OB, budgetter er ikke altid det afgørende.

          Sikker på han finder en fuldgod løsning i stedet for Falk, og for trimmet os på de svage positioner.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Det bliver nok svært at nå lidt ærgeligt med FCK kampen en sejr her havde lunet.

            Super optimistisk omkring resten af sæsonen, men specielt næste også, KN har allerede sat solide aftryk, top 3 næste sæson tror jeg på. Der skal ikke mange forbedringer til og vi er et top 3 hold.

            KN har gjort det før, og vil gøre det igen i OB, budgetter er ikke altid det afgørende.

            Sikker på han finder en fuldgod løsning i stedet for Falk, og for trimmet os på de svage positioner.
            Argh vel.....der skal mere end et par forberinger til at vi er top 3 hold. Bare det at sikre den vitale top 6 kan blive problematisk. Der er mange om budet....men rart med den fremgang der har været under Kent. Offensiven var sprudlenede i efteråret og forsvaret har været solidt i foråret. Kan det sættes sammen begynder det da at ligne noget.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Argh vel.....der skal mere end et par forberinger til at vi er top 3 hold. Bare det at sikre den vitale top 6 kan blive problematisk. Der er mange om budet....men rart med den fremgang der har været under Kent. Offensiven var sprudlenede i efteråret og forsvaret har været solidt i foråret. Kan det sættes sammen begynder det da at ligne noget.
              Helt enig. Det er sgu lige optimistisk nok mm at kassen åbnes lidt og der bliver lavet 3-4 kongehandler i sommervinduet.. Behøver umiddelbart ikke være dyre transferhandler men i linie med de sidste mange handler som Gryte,Makrini,Fester,AK og KEP..
              Det skulle gerne være 1 offensiv midtbanespiller, 2 kantspillere og 1 angriber

              Væk skal: Ari,Lucas,Tørnæs,Thomsen og Nielsen incl de 3 vi allerede har hørt om (Azer,Diarra,Koval)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Argh vel.....der skal mere end et par forberinger til at vi er top 3 hold. Bare det at sikre den vitale top 6 kan blive problematisk. Der er mange om budet....men rart med den fremgang der har været under Kent. Offensiven var sprudlenede i efteråret og forsvaret har været solidt i foråret. Kan det sættes sammen begynder det da at ligne noget.
                Jeg vil nu give ham ret. Af de hold som er over os, er FCM og FCK stadig rigtig stærke, men ellers er skridtet ikke langt. Jeg stiller mig tvivlende overfor sønderjyske får så stærk en sæson igen. Holdet rider på en imponerende bølge, men det ligner de overpræsterer. BIF skal sælge ud. Agger og durmisi og nok endda flere profiler forsvinder. Derudover kommer der ny træner til. Dem kan jeg ikke se hvorfor de skulle være så meget bedre. Aab mister spalvis, KEP og sandsynligvis Thomsen. De får det heller ikke nemt. Derfor er skridtet ikke så langt, men nøglen er at vi får beholdt vores profiler og får hentet en dygtig angriber til at supplere fest og AK. Og så skal vi selvfølgelig have hentet en kapabel erstatning for Falk. Det er livsvigtigt den pågældende ikke flopper, da han er så vigtig for hvad der sker fremad banen. Lykkedes det, med alt det vi allerede har hentet, så vil jeg sige vi kan blive en alvorlig trussel til kampen om 3. pladsen

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Helt enig. Det er sgu lige optimistisk nok mm at kassen åbnes lidt og der bliver lavet 3-4 kongehandler i sommervinduet.. Behøver umiddelbart ikke være dyre transferhandler men i linie med de sidste mange handler som Gryte,Makrini,Fester,AK og KEP..
                  Det skulle gerne være 1 offensiv midtbanespiller, 2 kantspillere og 1 angriber

                  Væk skal: Ari,Lucas,Tørnæs,Thomsen og Nielsen incl de 3 vi allerede har hørt om (Azer,Diarra,Koval)
                  2! Angribere - så er vi enige ;-)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg vil nu give ham ret. Af de hold som er over os, er FCM og FCK stadig rigtig stærke, men ellers er skridtet ikke langt. Jeg stiller mig tvivlende overfor sønderjyske får så stærk en sæson igen. Holdet rider på en imponerende bølge, men det ligner de overpræsterer. BIF skal sælge ud. Agger og durmisi og nok endda flere profiler forsvinder. Derudover kommer der ny træner til. Dem kan jeg ikke se hvorfor de skulle være så meget bedre. Aab mister spalvis, KEP og sandsynligvis Thomsen. De får det heller ikke nemt. Derfor er skridtet ikke så langt, men nøglen er at vi får beholdt vores profiler og får hentet en dygtig angriber til at supplere fest og AK. Og så skal vi selvfølgelig have hentet en kapabel erstatning for Falk. Det er livsvigtigt den pågældende ikke flopper, da han er så vigtig for hvad der sker fremad banen. Lykkedes det, med alt det vi allerede har hentet, så vil jeg sige vi kan blive en alvorlig trussel til kampen om 3. pladsen
                    Jamen rigtigt springet er måske ikke så stort. Men ser man på de sidste mange kampe - alt der er skabt fremadrettet er gået gennem falk. Ham skal vi først lærer at spille uden/erstatte.
                    og så vil jeg hellere at vi er gode nok til top 3 end at vi får den forærende fordi de andre er blevet dårligere. Tror også sønderjyske kan få det svært næste sæson men bil da ikke satse på det som en præmis for at vi klatre opad i tabellen.
                    men set uppet med Kent ser rigtigt fornuftigt ud....så deler den positive stemning. Vil også bare se noget handling bag ordene om top 6 placeringer.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      2! Angribere - så er vi enige ;-)
                      Da angribere generelt er dyre og svære at finde i god kvalitet tror jeg en må kunne gøre det i denne omgang. Så hellere noget kvalitet på midten og på kanterne.
                      Det er mere en realistisk afvejning
                      Vi ved ikke hvad der sker med TM og jeg har stadig fidus til at Yao måske kunne blive vores 4.valg

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Helt enig. Det er sgu lige optimistisk nok mm at kassen åbnes lidt og der bliver lavet 3-4 kongehandler i sommervinduet.. Behøver umiddelbart ikke være dyre transferhandler men i linie med de sidste mange handler som Gryte,Makrini,Fester,AK og KEP..
                        Det skulle gerne være 1 offensiv midtbanespiller, 2 kantspillere og 1 angriber

                        Væk skal: Ari,Lucas,Tørnæs,Thomsen og Nielsen incl de 3 vi allerede har hørt om (Azer,Diarra,Koval)
                        Hvis vores succesrate med stærke indkøb under KN forsætter, samt den gode integration af egne talenter, ser det supergodt ud, ser ikke nogen grund til at vi ikke kan blande os i top 3. Klubber som BIF og FCM økonomisk stærkere funderet end os, men specielt BIF har har ikke fået meget ud af det. Pilen peger også nedaf for FCM . Når Sønderjyske kan spille med om topplaceringerne, hvorfor skulle vi ikke også kunne det fra næste sæson.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg vil nu give ham ret. Af de hold som er over os, er FCM og FCK stadig rigtig stærke, men ellers er skridtet ikke langt. Jeg stiller mig tvivlende overfor sønderjyske får så stærk en sæson igen. Holdet rider på en imponerende bølge, men det ligner de overpræsterer. BIF skal sælge ud. Agger og durmisi og nok endda flere profiler forsvinder. Derudover kommer der ny træner til. Dem kan jeg ikke se hvorfor de skulle være så meget bedre. Aab mister spalvis, KEP og sandsynligvis Thomsen. De får det heller ikke nemt. Derfor er skridtet ikke så langt, men nøglen er at vi får beholdt vores profiler og får hentet en dygtig angriber til at supplere fest og AK. Og så skal vi selvfølgelig have hentet en kapabel erstatning for Falk. Det er livsvigtigt den pågældende ikke flopper, da han er så vigtig for hvad der sker fremad banen. Lykkedes det, med alt det vi allerede har hentet, så vil jeg sige vi kan blive en alvorlig trussel til kampen om 3. pladsen
                          Altså vi mister jo Falk, så den nøgle er allerede væk :).
                          Men det bliver da spændende at se hvad der sker til sommer.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Hvis vores succesrate med stærke indkøb under KN forsætter, samt den gode integration af egne talenter, ser det supergodt ud, ser ikke nogen grund til at vi ikke kan blande os i top 3. Klubber som BIF og FCM økonomisk stærkere funderet end os, men specielt BIF har har ikke fået meget ud af det. Pilen peger også nedaf for FCM . Når Sønderjyske kan spille med om topplaceringerne, hvorfor skulle vi ikke også kunne det fra næste sæson.
                            Selvfølgelig kan vi med en enkelt sæson hvor alt flasker sig ende i top-3, men al logik taler imod det - dertil er truppen (for nuværende) simpelthen ikke stærk nok. Som flere andre har påpeget mangler vi stadig at kunne dominere og vinde kampene mod, på papiret, stærkere hold. Fundamentet er på plads, men det er på grænsen til det naive at forvente medaljer i den kommende sæson. Dermed ikke sagt at vi, med den nye turneringsstruktur in mente, ikke kan overraske. I den forbindelse er den nye struktur til vores fordel.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Selvfølgelig kan vi med en enkelt sæson hvor alt flasker sig ende i top-3, men al logik taler imod det - dertil er truppen (for nuværende) simpelthen ikke stærk nok. Som flere andre har påpeget mangler vi stadig at kunne dominere og vinde kampene mod, på papiret, stærkere hold. Fundamentet er på plads, men det er på grænsen til det naive at forvente medaljer i den kommende sæson. Dermed ikke sagt at vi, med den nye turneringsstruktur in mente, ikke kan overraske. I den forbindelse er den nye struktur til vores fordel.
                              Syntes mange ting har ændret sig hurtigt fra en katastrofal målmandsituation og forsvar gennem flere sæsoner er dette blevet langt bedre. Vi har rigtige angribere som kontinuerligt scorer mål, en målmand som matcher de bedste,og en supertræner som tidligere har bevist at kunne skabe resultater. Vi er kommet rigtig langt på kort tid. Kan ikke se hvad der skulle stoppe denne udvikling. Vi mister Falk - Har tiltro til at KN også for løst dette . Talenter der udfylder bredden på holdet fint, og giver måske et lidt større økonomisk råderum til enkelte kvalitets spillere. Tror på stabilitet i OB, og at dette vil fører til store resultater.

                              Hvis vi eksempel kigger på udviklingen i Aab på 2 mesterskaber og en 10 plads indenfor 5 år.

                              Jeg forventer ikke en sikker top 3 placering næste sæson, men mener bestemt ikke det er urealistisk. Der er heldigvis stadig meget i dansk fodbold der ikke er afhængig af økonomi.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Syntes også at en 6. plads er godkendt men heller ikke ringere. En solid midtplacering må være 5.-6. pladsen og ikke 7.-8. pladsen ..
                                Det mener jeg nu ikke. 6-7 er en midterplaceringi min optik - øverste plads i bunde / nederste plads i toppen.

                                Comment

                                Working...
                                X