Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt Stadium/Udvidelse

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det mener jeg faktisk er det præcis modsatte, af hvad der blev meldt ud da det blev opført ... men det er muligt jeg husker forkert :).
    Jeg mener at de meldte ud at konstruktionen var lavet så det var forholdsvist nemt at udbygge.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Så kom der da i hvert fald et nyt navn... Jeg kan ikke få mig selv til at skrive det...

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...til-ewii-park/
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

At man kan få sig selv til det ... Øv2 .. Dobbelt øv ... Ikke at vi er uvant med det ..
        Last edited by Plum; 03-10-2016, 12:40.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så kom der da i hvert fald et nyt navn... Jeg kan ikke få mig selv til at skrive det...

For helvede... "EWII Park ligger godt i munden og afspejler meget af det OB står for – noget solidt og vedvarende"
          Jeg var nødt til at se på datoen, men vi er sgu i oktober. Den udtalelse må bare være en joke.
          Hvad hedder stadion nu? Evil som "Skygger over Ådalen" byder ind med? En high-pitch udgave af navnet Evy? Øv-2?

Del 1) "Det ligger godt i munden" - ja, omtrent lige så godt som et lem på 45 cm - i diameter.
          Del 2) "afspejler meget af det OB står for" - noget man har svært ved at gennemskue?
          Del 3) "noget solidt og vedvarende" - hvilket er komisk når nu man ændrer noget. Så er det de facto ikke synderlig vedvarende.

Jeg går op i seng, Hans Christian!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Hold kæft, det er dumt!

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              For helvede... "EWII Park ligger godt i munden og afspejler meget af det OB står for – noget solidt og vedvarende"
              Jeg var nødt til at se på datoen, men vi er sgu i oktober. Den udtalelse må bare være en joke.
              Hvad hedder stadion nu? Evil som "Skygger over Ådalen" byder ind med? En high-pitch udgave af navnet Evy? Øv-2?

Del 1) "Det ligger godt i munden" - ja, omtrent lige så godt som et lem på 45 cm - i diameter.
              Del 2) "afspejler meget af det OB står for" - noget man har svært ved at gennemskue?
              Del 3) "noget solidt og vedvarende" - hvilket er komisk når nu man ændrer noget. Så er det de facto ikke synderlig vedvarende.

Jeg går op i seng, Hans Christian!
              Jeg ved ikke hvorfor men synes EWII minder om noget fra Star Wars eller noget i den retning.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Jeg ved ikke hvorfor men synes EWII minder om noget fra Star Wars eller noget i den retning.
                Ja, det lyder som forkortelsen på en droid, og minder samtidig lidt om Ewok

Comment

Ewok Park er det hermed 😂

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Ja, det lyder som forkortelsen på en droid, og minder samtidig lidt om Ewok
                    Nemlig.

Så kan være der snart runder en masse EWII'er rundt på stadion, hvad de så end er for nogen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                      Ewok Park er det hermed 
                      Det er til gengæld er vildt fedt navn.

Comment

"- EWII Park ligger godt i munden og afspejler meget af det OB står for – noget solidt og vedvarende.

- Som en af de ældste fodboldklubber i Danmark passer navnet stærkt til Striberne, så vi er glade for nu at have en hjemmebane, der også i navnet fortæller historien om klubben som noget, der er for altid, siger OB's kommercielle chef Jack Jørgensen i en pressemeddelse.
                        "

Tænk, at man kan forberede en pressemeddelelse, være ansat som kommerciel chef, og lukke så meget lort ud på så lidt plads. Jack er efter sigende stor OB-fan. Så er det utroligt, at man har så lidt føling med resten af fangruppen.

Jeg mener, ovenstående kunne jo indstilles til en eller anden pris for største gang CBS-ævl på kortest mulig plads...
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

På Skygger over Ådalen har vi døbt det "Evil Park"

"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Vi må have en afstemning om det skal være Ewok eller Evil park

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              På Skygger over Ådalen har vi døbt det "Evil Park"

Jeg kan se at Bolbro ikke har ændret sig, siden jeg boede i Odense ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                "- EWII Park ligger godt i munden og afspejler meget af det OB står for – noget solidt og vedvarende.

- Som en af de ældste fodboldklubber i Danmark passer navnet stærkt til Striberne, så vi er glade for nu at have en hjemmebane, der også i navnet fortæller historien om klubben som noget, der er for altid, siger OB's kommercielle chef Jack Jørgensen i en pressemeddelse.
                                "

Tænk, at man kan forberede en pressemeddelelse, være ansat som kommerciel chef, og lukke så meget lort ud på så lidt plads. Jack er efter sigende stor OB-fan. Så er det utroligt, at man har så lidt føling med resten af fangruppen.

Jeg mener, ovenstående kunne jo indstilles til en eller anden pris for største gang CBS-ævl på kortest mulig plads...
                                Enig. Én ting er at man går fra et hæsligt navn til et andet, men noget andet er at tale ned til os fans, som var vi retarderede børn! Satme en pinlig omgang.

Comment

Working...
                                X