Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har ikke lige læst det hele igennem, men i Stiften står der, at Mikkel Desler bliver klar mod FCK

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Har ikke lige læst det hele igennem, men i Stiften står der, at Mikkel Desler bliver klar mod FCK
      Det er bare lækkert. Men mon dog han er klart til en start.. Så hvis JBL er klar bliver det nok denne

Grytebust
      OL HJ LN JBL
      AS MeM IU MG
      RF AK

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        korrekt..der stårmed Kents ord at "Desler følte sig godt tilpas torsdag, og ingen efterveer havde om fredagen, så han og JBL er klar." Det bliver sikkert med Ari på hk og Greven modsat
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jo jeg synes da også det er usmageligt, men det er stadig bedre for holdet, end at han løber på banen uden at være der 100%.
          Jeg går med på hele indlægget her
          Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Jo men så kan man Jo også sige; har han så været der 100% i de andre kampe?
            ja det tror jeg godt du kan regne med han har. Jeg mener ikke han det været hverken bedre eller ringere end vi med rimelighed har kunne forvente
            Believe OB

Comment

for dem der ikke har set debatten, eller bare vilgense den

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ort-med-vilje/
              Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er bare lækkert. Men mon dog han er klart til en start.. Så hvis JBL er klar bliver det nok denne

Grytebust
                OL HJ LN JBL
                AS MeM IU MG
                RF AK
                OL er også i karantæne, så håber da meget at Desler er klar til at starte på backen. LJ har jeg ikke meget tiltro til kan løfte opgaven overfor FCK's giftige kanter. Det bliver dog nok uundgåeligt at han kommer i spil, men kan Desler holde en time, er det værd at starte med ham fremfor LJ.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  OL er også i karantæne, så håber da meget at Desler er klar til at starte på backen. LJ har jeg ikke meget tiltro til kan løfte opgaven overfor FCK's giftige kanter. Det bliver dog nok uundgåeligt at han kommer i spil, men kan Desler holde en time, er det værd at starte med ham fremfor LJ.
                  nåh ja for satan. Desler må starte så. LJ har jeg ikke tiltro til pt

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    De var ganske enige om at det var en arrangeret advarsel, bevæggrundende kan de kun gætte på hvis de ikke tror på den udlagte situationsforklaring. Jeg opfattede snakken som mere generel om hvorfor der ikke bare er åbenhed omkring emnet. Jeg synes ikke Falks eksempel er værre end at "nulstiller" sig selv før en ChL-semi for at være klar til en finale. Begge situatione sætter spillet i miskredit og det er et moralsk problem i fht. medspillere, klub og fans
                    Hvem misser er CL semifinale med vilje :-)
                    Mon ikke der menes at der er spillere der gør det med den sidste puljekamp, hvor holdet er gået videre... og hvor det så kan gavne holdet senere...

Det her er også en situation Falk selv har sat sig i... og det Falk gør nu er at hoppe over bord fra jollen, mens han med sit spring skubber jollen endnu længere ud, så de tilbageværende må kæmpe hårdere for at komme i land igen...

Helt igennem en skidt mand...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Hvem misser er CL semifinale med vilje :-)
                      Mon ikke der menes at der er spillere der gør det med den sidste puljekamp, hvor holdet er gået videre... og hvor det så kan gavne holdet senere...

Det her er også en situation Falk selv har sat sig i... og det Falk gør nu er at hoppe over bord fra jollen, mens han med sit spring skubber jollen endnu længere ud, så de tilbageværende må kæmpe hårdere for at komme i land igen...

Helt igennem en skidt mand...
                      Hvad er det Falk gør?

Du (og en lille skare) tillægger manden et væld af lidet flatterende karaktertræk baseret på et forhold, der er blevet italesat som sandheden her på forum og blandt en håndfuld Viasat journalister der lever af og er skolet i at skabe paradisehotel stemning.

Come on, hæv nu lige niveauet en my..

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                        Hvad er det Falk gør?

Du (og en lille skare) tillægger manden et væld af lidet flatterende karaktertræk baseret på et forhold, der er blevet italesat som sandheden her på forum og blandt en håndfuld Viasat journalister der lever af og er skolet i at skabe paradisehotel stemning.

Come on, hæv nu lige niveauet en my..
                        Falk siger han bremser en omstilling. En omstilling der ikke er der. Jeg kan også godt sige, at jeg ligner Brad Pitt. Men folk kan godt se, at det ikke passer.

Så enten har forum sandheden eller så har Falk. Som de nævner i debatten, så skal man være naiv for at tro, at spillere ikke bevidste om, hvornår de hiver karantæner. Det er der masser af eksempler på.

Når Falk melder "100% OB" og "slutte godt af" med den ene hånd og flasher FCK-trøje og trækker karantæne med den anden hånd, så må der forventes en reaktion. Det er ikke fans/forum der har skabt situationen - det er Falk. Fans/forum reagerer blot på den situation Falk har skabt.

Hvordan vil du have at niveauet skal hæves? Skal vi sige det modsatte? At det er helt i orden og super duper at Falk trækker karantæne mod FCK?

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

De var ganske enige om at det var en arrangeret advarsel, bevæggrundende kan de kun gætte på hvis de ikke tror på den udlagte situationsforklaring. Jeg opfattede snakken som mere generel om hvorfor der ikke bare er åbenhed omkring emnet. Jeg synes ikke Falks eksempel er værre end at "nulstiller" sig selv før en ChL-semi for at være klar til en finale. Begge situatione sætter spillet i miskredit og det er et moralsk problem i fht. medspillere, klub og fans
                          selvfølgelig kan vi kun gætte os til den egentlige grund - det kan jo tænkes at det lignede en utroligt farligt situation inde i falks hoved - og han derfor så sig nødsaget til at bremse situationen. Det kan også tænkes at han ærgre sig enormt over at han ikke kommer til at spille mod fck. Det kan tænkes. Vi ved det ikke.
                          For mig at se var det en helt bevist handling - med det ene formål at trække et gult kort - så han kunne undgå enten at møde fck og/eller hjemmepublikummet og pressen der måske nok kunne tænkes at have ekstra fokus på ham i denne kamp. Det er min udlægning af det - baserest på billederne fra kampen - og det interview han lavede efter kampen - det hjalp ham heller ikke.
                          Jeg mener nu nok der er ENORM forskel - vi kan godt blive enige om at det måske ikke er videre kønt at der på denne måde spekuleres i kort og karantæner. Men i eksemplet hvor en spiller trækker et kort så vedkommende kan være klar til en finale eller lign. er det et tilvalg - man ønsker ikke at være spærret i finalen så tager kortet og bliver nulstillet.
                          I falks tilfælde virker det til at han er bange....

Comment

ja det tror jeg godt du kan regne med han har. Jeg mener ikke han det været hverken bedre eller ringere end vi med rimelighed har kunne forvente
                            Det mener jeg så - med al den snak fra falk om at "slutte godt af" så mener jeg ikke han har leveret nok, men det er så fordi jeg vil se ham mene det - og altså levere mere end blot "hvad vi kan forvente" og det har han ikke gjort - han har gjort det fint, svingende som resten af holdet med nogle enkelte flotte mål og aktioner men heller ikke mere.
                            Talk the talk - and walk the walk

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg

Hvordan vil du have at niveauet skal hæves? Skal vi sige det modsatte? At det er helt i orden og super duper at Falk trækker karantæne mod FCK?

MvT
                              1. Der er ikke tale om en forum vs. Falk diskussion her- det er længe konstateret via en stikprøve, at under en tredjedel af brugerne her inde har en ensidig holdning til at Falk skal bænkes for enhver pris.

2. Mhbp giver et glimrende bud, på en nuanceret stillingtagen to posts oven for, der eksemplificere, hvad jeg opfatter som et niveau eller flere over at patentere sandheden med det formål at flæske manden.
                              Last edited by Netsirk; 07-05-2016, 13:55.

Comment

Ingen kaniner i hatten

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-falk-mod-fck/

Comment

Working...
                                X