Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig!

Håber på holdet rammer en af de gode dage - så vi har en chance, for alle skal være klar fra start.

Og så ang forsvaret i efteråret vs nu. Er det ikke meget naturligt - det forventes at der er et rimeligt stabilt forsvar, så nyhedsværdien i det er ikke så stor. Mens når et forsvar sejler rundt som det i den grad gjorde i efteråret - så er der "sensation" over det.
    Men jo en lille smule fokus på at det faktisk er lykkedes at få det vendt gjorde da ikke noget
    Det ville være lidt skæbnens ironi, hvis vi så sejler rundt i eftermiddag, som vi gjorde i Parken i efteråret; når nu Jonasson er ude for at få fokus på, at vi har forbedret os markant på det hold - og sammenhængsmæssige plan, (7-9-13 - anti jinx), men du har helt ret i, at det ikke ville gøre noget, hvis der var større fokus på det, der er blevet forbedret.

Og så vil jeg påpege, at det at få en nogle ordentlige akser på plads, det bør altid være en naturlig ting at gøre for hold, som har ambitioner om at rykke sig ud af stedet; så skal man egentlig give dem ekstra meget ros for endelig at få gjort noget, som man burde ha haft på plads for længe siden?

Nu bliver den forbedrede defensiv bare et punkt for udviklingen; for faktum er, at nok synes den centrale akse og målmanden at være på plads; men til næste sæson skal selvsamme akse og målmand jo spille sammen med det, der sandsynligvis bliver 3 helt nye spillere på 3 positioner i selvsamme defensiv. Om det vil gøre os stærkere - vil tiden vise, men Jonasson kunne passende se hentningen af 3 defensive spillere, heraf to, der er mere eller mindre etablerede profiler på andre (DM-vindende) Superliga-hold, som et vink til, at det arbejde han bl.a var garant for i efteråret, det var måske på så tilpas et lavt niveau, at der automatisk kom mere fokus på dét, end når man så lukker de gigantiske huller, han selv var med til at skabe?

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Meget få er blevet direkte personlige overfor "manden"; så jeg kan ikke genkende, at der skulle være tale om et "crusade". Der er tale om fuldstændig legitim spekulation; der tilmed ikke er helt væk fra vinduet. Om man tillægger folk motiver, der i virkeligheden ikke har, ser jeg ikke det store problem i; med mindre der absolut ingen grund synes at være for at gøre det. Det mener jeg ingenlunde er tilfældet her.

Men fred med det; han er ikke med i eftermiddag; han er her ikke i næste sæson; fokus bør nu være på de 11 + reserver, der rent faktisk skal (og gider) spille mod FCK...

MvH ChrisOB
      der fik du så lavet mit næste indlæg. Kampen skal spilles med de spillere der til enhver tid er til rådighed for Kent. Jeg tror/ved også at det er der hans fokus har været i den forløbne uge. Alt andet vil være tidsspilde for ham.
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Tak, god idé. Jeg så det meste af træningen i går. Desler så ikke umiddelbart hæmmet ud oven på sin skade.

Kent fokuserede meget på offensiven i træningen. De indøvede en frisparkskombination som skal forsøge at udnytte at FCK står meget højt med forsvarskæden. Er spændt på at se om den vil blive udnyttet i dag.

Det fede ved lørdags træningerne er b-holdet altid bliver instrueret til at agere præcist som weekendens modstander
        Den sidste detalje overrasker mig ikke - jeg regner da bestemt med de fleste top-trænere udformer forskellige træninger til de forskellige hold, vi skal møde... Men jeg har fornemmelsen af at Kent Nielsen er mere detaljeorienteret end andre; og det giver mig altid lidt mere tro på tingene.

Så du mener Desler er klar til at spille fra start i dag? Eller hvad?

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          der fik du så lavet mit næste indlæg. Kampen skal spilles med de spillere der til enhver tid er til rådighed for Kent. Jeg tror/ved også at det er der hans fokus har været i den forløbne uge. Alt andet vil være tidsspilde for ham.
          Kent Nielsen er top-proffesionel. Det var han som spiller, det er han som træner, så jeg tror, det bliver en kold dag i helvede, før den mand lader sig distrahere af medier og fans' spekulation omkring spillere, der ikke er med. Jeg håber bare, med krop og sjæl; at resten lægger krop og sjæl i at give de, forhåbentligt, mange tilskuere en oplevelse. Og her er der åbent hus, så at sige; der er nok ingen, der forlanger sejr og/eller godt spil, men vi forlanger indsats; og så håber jeg endnu mere, at folk er klar på at synge med og bringe positive vibes fra tribune til bane.

Selv om man er negativ, kan man sagtens være glad! ;-)

Kom så striwer!

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Kent Nielsen er top-proffesionel. Det var han som spiller, det er han som træner, så jeg tror, det bliver en kold dag i helvede, før den mand lader sig distrahere af medier og fans' spekulation omkring spillere, der ikke er med. Jeg håber bare, med krop og sjæl; at resten lægger krop og sjæl i at give de, forhåbentligt, mange tilskuere en oplevelse. Og her er der åbent hus, så at sige; der er nok ingen, der forlanger sejr og/eller godt spil, men vi forlanger indsats; og så håber jeg endnu mere, at folk er klar på at synge med og bringe positive vibes fra tribune til bane.

Selv om man er negativ, kan man sagtens være glad! ;-)

Kom så striwer!

MvH ChrisOB
            "Kold dag i helvede" er nok et godt, og lidt morsomt udtryk om situationen. Jeg kan godt lide den måde at håndtere denne "Falk-gate" på. Kent kan ikke i hans stilling bruge tid på at ærgre sig voldsomt meget over at RF ikke er til rådighed, omend han da sikkert hellere havde haft ham til rådighed til kampen.
            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Hvad er det Falk gør?

Du (og en lille skare) tillægger manden et væld af lidet flatterende karaktertræk baseret på et forhold, der er blevet italesat som sandheden her på forum og blandt en håndfuld Viasat journalister der lever af og er skolet i at skabe paradisehotel stemning.

Come on, hæv nu lige niveauet en my..
              Han snor sig...

Jeg konstaterede det før forum eller journalister italesatte noget som helst... det var jo helt åbenlyst det der foregik...

...så det er det niveau du får fra mig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

i.flg. avisen i dag holdes Tingager klar i kulissen hvis Lasses "fravær af personlige årsager" trækker ud ned i Polen
                Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  i.flg. avisen i dag holdes Tingager klar i kulissen hvis Lasses "fravær af personlige årsager" trækker ud ned i Polen
                  er lasse ikke kommet tilbage endnu??

sgu lidt skidt - vil sådan set rigtigt gerne få set tingager i aktion, men sgu da lidt af en ilddåb han står overfor så

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                    Spekulationer, fremfor konklusioner- ellers er jeg 99% enig i dit fremragende indlæg, der i hovedtræk går efter bolden (sagen) og ikke manden (crusade).
                    Jeg tror at det var et tilfælde, at Falk trak verdens mest unødvendige kort, i en situation hvor det betyder at han sidder ude mod sin kommende klub ... et rent tilfælde :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      er lasse ikke kommet tilbage endnu??

sgu lidt skidt - vil sådan set rigtigt gerne få set tingager i aktion, men sgu da lidt af en ilddåb han står overfor så
                      han er i truppen, og jeg vil også nødig undvære LN i dag.
                      Jeg har ingen anelse om hvor lang tid et lægetjek og måske personlige forhold kan forhandles
                      Believe OB

Comment

Vil lige advare om flere FCK'ere i byen med Falk trøjer.. Bare så i ikke brækker jer på åben gade som mig..

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Vil lige advare om flere FCK'ere i byen med Falk trøjer.. Bare så i ikke brækker jer på åben gade som mig..
                          Føj hvor klamt
                          Believe OB

Comment

Er de trøjer hvide eller stribede?

MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Er de trøjer hvide eller stribede?

MvT
                              Hvide. . .

Comment

Nåå, det viser ja kun at Falk har fundet det rigtige nye hjemme med sådan en respektløs folk. Måske han kan ja allerede giver autograf og underskriver på trøjene. Han har ja også allerede en...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X