Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt OB-FCK
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-holder-med-ob
Ja sikkert falk. Og så flot et forår syntes jeg faktisk ikke han har leveret - svingende som resten af holdet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-holder-med-ob
Ja sikkert falk. Og så flot et forår syntes jeg faktisk ikke han har leveret - svingende som resten af holdet
Jeg ser hans stunt imod EfB som en måde at beskytte sig selv på; han trækker sig lidt fra en følelsesmæssigt vanskelig kamp. Jeg ser det ikke sådan, at han er illoyal eller holder med FCK; han frygtede måske mere publikums reaktioner i Odense, hvis han lavede fejl (og det gør en spiller som ham, selv på toppen mister han bolde) - og det synes jeg er lidt fesent og uprofessionelt, men ikke mere end det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-holder-med-ob
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFalk har været knapt så dominerende; men det er vel primært fordi holdet som helhed har vist et højere niveau. Jeg synes Falk generelt har leveret helt ok, og jeg er enig i, at man ikke kan sætte så mange fingre på hans indsats. Han har måske manglet den sidste tænding og den top-skarphed i de meget svære ting, han af og til forsøger, men han er stadig god.
Jeg ser hans stunt imod EfB som en måde at beskytte sig selv på; han trækker sig lidt fra en følelsesmæssigt vanskelig kamp. Jeg ser det ikke sådan, at han er illoyal eller holder med FCK; han frygtede måske mere publikums reaktioner i Odense, hvis han lavede fejl (og det gør en spiller som ham, selv på toppen mister han bolde) - og det synes jeg er lidt fesent og uprofessionelt, men ikke mere end det.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHan burde holde sig fra at lave interviews.
MvH ChrisOB"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFalk har været knapt så dominerende; men det er vel primært fordi holdet som helhed har vist et højere niveau. Jeg synes Falk generelt har leveret helt ok, og jeg er enig i, at man ikke kan sætte så mange fingre på hans indsats. Han har måske manglet den sidste tænding og den top-skarphed i de meget svære ting, han af og til forsøger, men han er stadig god.
Helt enig, men det er ikke kun uprofessionelt, det betyder også at han er ikke mere villig eller i stand at give alt for OB imo. Og med en rigtig god præstation mod FCK kunne han have påpeget, hvad han lovede: 100% for OB. Men det viser nu at det var dum snak eller ønsketænkning af ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg er sådan set enig. Han har leveret fint - men ikke prangende, krydret med nogle glimrende mål. Problemet for mig er bare at han har gjort SÅ stort et nummer ud af at han ville slutte godt af. I min bog gør man ikke det ved et par mål og 90% indsats - der skal ydes 100% hele tiden og nok også en del mere - viljen skulle have været lyst ud af ham - og det værste er at han ville have haft en fantastisk mulighed for at modbevise mig selv og mange andre - ved at gå ind til den fck kamp og rive de københavnere rundt, hive sine holdkammereater op og føre os til sejr. Istedet valgte han den lette udvej med et gult kort trukket udelukkende for at sikre ham en karantæne dag....og det er sgu da sørgerligt.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg er sådan set enig. Han har leveret fint - men ikke prangende, krydret med nogle glimrende mål. Problemet for mig er bare at han har gjort SÅ stort et nummer ud af at han ville slutte godt af. I min bog gør man ikke det ved et par mål og 90% indsats - der skal ydes 100% hele tiden og nok også en del mere - viljen skulle have været lyst ud af ham - og det værste er at han ville have haft en fantastisk mulighed for at modbevise mig selv og mange andre - ved at gå ind til den fck kamp og rive de københavnere rundt, hive sine holdkammereater op og føre os til sejr. Istedet valgte han den lette udvej med et gult kort trukket udelukkende for at sikre ham en karantæne dag....og det er sgu da sørgerligt.
I stedet for at tage skeen i den anden hånd og lukke munden på skeptikerne med andet end tomme ord og tumpede bortforklaringer. Vi ved jo godt, hvorfor Falk forlader OB; og vi kommer aldrig til at acceptere de grunde. Luk munden og spil har været ordene fra starten, men det forstår han stadig ikke, og når han så laver endnu et stunt med en trøje, så er det klart, at der er nogen, der får lyst til at sige til sig selv og omverdenen: "Hvad sagde jeg?" Så meget OB'er er han så heller ikke.
Falk har leveret OK; men vi forventer lidt mere end "OK", for én der har snakket, som han har; og som vi ved kan levere bedre, end det han har vist. Du ved spillere, som har scoret mål ved internationale slutrunder; som har fået A-landsholdsdebut etc, skal ikke bare levere "OK".
Det er hans egen skyld, at der er højere forventninger/pres på ham; så hvorfor chicken out ved den givne lejlighed for at vise, at det ikke bare har været ord?
Du siger det selv; det er virkelig sørgeligt. Nærmest patetisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig - han håndtere dem virkeligt dårligt, og han overbeviser jo ingen med de udtalelserBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet faktum at han håndtere det skidt er ikke synonymt med at det ikke er rigtigt det han siger. Han har sandt dyden aldrig været en åbenbaring i fht. tv-mediet. selv Emil klarede den slags bedre end Falk, han ville gerne men havde sjældent noget klogt/interessant at sige. Falk forekommer mig at være både mediesky- og utryg og det viser han med hele sin krop og ikke mindst mimikken
Comment
Comment